volgens ik versta raks ben je aan de kant gezet van hem en neem je wraak,je was zeker zelf verantwoordelijk voor de aanrakingen,ik denk dat er meer gaande was tussen jullie hoor.:tssk:
excusseer - ik heb geen aanleiding gegeven tot aanrakingen (had ik trouwes de tijd niet voor !!)- en ja ik voel me aan de kant geschoven- , als je 1 dag op voorhand ng zit te mailen- en sms-en wanneer je land ,en dat gij op je wacht -en dan slaat als je arrivveert plots alles om, -nu dan vind ik dit een dikke belediging -en vernedering( een andre man zal zich wel met haar bezig houden hft ie gedacht!) wat denkt die wel van mij(niet iedre vrouw is van het russische soort)- en tis geen wraak-ht is mn recht,. - ik heb nooit aanleiding gegeven,(ik ben trouwens bedekt in egypte) nooit blote mouw en altijd lange broek, het is gewoon nen onnozelaar; .
Het is natuurlijk heel vervelend en goed dat je nu de knoop heb doorgehakt.
Sterkte en succes
ja zo zie ik het ook heeeel vervelen(zo ne mens zn goedgelovigheid verpestten)- ik vind het heel rot dat gij een andre vent op me afstuurde!! hij moest zn zelfwaardigheid niet verliezen !! om tegen de politie te vertrellen dat het om mij te beschermen was?? ja als ie me echt graag zag (denk ik niet)dat een moslim een andere man naar me stuurt??? ( ik sta tot uw dienst zei die tegen me!!!) kwas om te ontploffen( voelde me heeeel laag)- ja ik denk camilla dt jij n,heel sterke bent en je hebt gelijk ik heb de knoop doorgehakt(mr moest ht eerder gezien hebben(kheb n,wrang gevoel nu)- ik heb hem zo blindelings gelooft dt gij me graag zag(tsja wat was zn doel???)- vandaag kreeg ik trouwes sms van hem dat ik?bedankt ben om slechte woorden te zeggen tegen hem. das ne goeie, na me behandeld te hebbe als vuil die aan de kant gezet word, gebruik ik slechte woorden- tsja, in ieder geval ik trek me nooit meer ene egyptenaar aan , wat ik daar al zag dit jaar ( ze zijn zo wanhopig dat ze iedre toerist willen huwen)- bn vrienden geworden met een meid uit denemarken, ze had ene leren kennen(was niet om visa te doen) ze is 2dagen in haar land en gij begint al over huwen -en visa, de meid is ziek van verdriet. toen ze vertrok was ie trouwes in ht hotel al bezig met aan mensen(meisje van 16) ook gaan vragen om hem aan een visa te geraken voor duitsland(terwijl denemarken) nog niet geland was!! en gij had het door dat ik hem door had, gij negeerde mij als stront- alles om hun doel te bereiken,gn rekening houdend met anderen!- - ik gun iedereen het geluk met een egyptenaar( er zijn goede-maar zeldzaam) dank je camilla voor je troostende woorden- x
Hoi Hoi
Mijn vriend gaat aankomede week naar de nederlandse ambassade in Cairo om zijn visum aan te vragen.
Hij heeft al zn documenten geregeld. alles betaalt uit eigen zak.
Mijn vader heeft een garantverklaring gereed gemaakt met zijn inkomsten gegevens zodat mn vader met zn voldoende inkomen garant kan staan voor zijn schoonzoon.
Ik weet percies welke documenten hij nodig heeft want ik heb contact gehad met de ambassade.
Nu is het afwachten en het is erg spannend of hij zn visum krijgt. Eerst moet hij m aanvragen.
doet hij aankomede week.
Dus de stappen zijn gezet. wachten op goedkeuren en dan volgen de volgende stappen.
Mocht hij worden afgewezen dan ga ik een klacht indienen en ga ik zeker in hoger beroep.
Mijn vriend probeert zo veel mogelijk bewijzen mee te nemen, ook dat zijn terugkeer naar egypte genoeg bewijst.
Nou succes je heb ook een uitnodiging gestuurd?? Wanneer gaat hij hem aanvragen zondag???
Iig succes en ben benieuwd hoe het verloopt.
Mijn vriend gaat m donderdag proberen aan te vragen. Ben ook beniewd. Ik ga nog 3 weken lang op vakantie naar zuid spanje met de auto. a.s weekend 26 juli. (goedkopere vakantie) Ben namelijk al in egypte geweest 3 weken geleden. Daarna hoor ik wel of mijn mannetje in september bij mij op vakantie mag komenā¦
He meiden,
weet iemand een snelle en goedkope manier om voor de ambassade in Cairo te trouwen? Mijn ventje en willen nl samen heen en weer reizen als hij hier is en daarna de belgieroute doen, maar ik hoorde net van iemand dat met alle aanvragen etc. je wel 2 weken en 300 euro verder bent?
Je wilt dus ook in Belgie gaan wonen je hoeft daarvoor niet perse te trouwen hoor je kan ook samenwoonst aanvragen in Belgie.
Ik denk niet dat er een snelle manier is om te trouwen wel kwa papieren minder werk maar verder moet je toch wachten op je huwelijksakte.
Je kan ook trouwen in Belgie???
Waar wil je in Belgie wonen of weet je dat nog niet.
Ja maar samenwoonst is meer gedoe
en wil gewoon eigenlijk trouwen, maar ik denk idd dat ik nu zal moeten wachtenā¦weet alleen nog niet hoe ik dat aan Mohamed moet gaan vertellen ![]()
Maar wil wel perse voor de belgieroute gaan want ik laat hem echt niet meer terug gaan na 3 maanden samen levenā¦zie het al voor me, zoveel moeite gedaan om hem hier te krijgen en dan is hij hier, zijn we net gewend om als getrouwd stel te leven en dan moet hij weer terugā¦dat gaat hem echt niet worden! Ik wil in Baarle Hertog gaan wonen als het kan, daar heb ik familie wonen dus dat is wel zo prettig
Maar er zijn zoveel dingen te regelen dat ik nu al door de bomen het bos niet meer zo zie ![]()
Ja das lastig en wat wilt je vriend dan. Hij heeft nu een visum gekregen dan zal de 2de ook veel makkelijker gaan en in die tussen tijd kan je toch eventueel trouwen/dingen regelen.
Of zal hij als hij in augustus komt gelijk defenitief willen blijven?? Zoja dan is trouwen in Belgie toch makkelijker.
Het is even een heel gedoe met regelen maar goed dat is nu eenmaal zo maar als dat allemaal gebeurd is dan kan je fijn samen leven.
Je moet natuurlijk wel nu al goed bedenken hoe je het wilt doen en een soort stappenplan maken.
Je wilt daar wonen omdat je familie daar woont dat zal wel erg fijn zijn is het voor je vriend daar ook goed kwa werk, school, openbaar vervoer etc.
We willen allebei dat hij hier gelijk hier blijft, en we zijn wel getrouwd alleen niet voor de ambassade⦠Maar hoe bedoel je dat trouwen in Belgie dan makkelijker is?
Mijn stappenplan moet ik nu wel iets herzien
maar het wordt nog steeds tussendoor samen terugvliegen, hij moet nog iets afhandelen daar, en dan daar al zijn papieren maar op orde krijgen en aanvragen ( iemand een idee hoe lang het duurt om alle benodige papieren voor een huwelijk hier voor hem te regelen? ) en dan zodra hij terug is ons inschrijven in Belgie en verkassenā¦Moet alleen nog goed uitzoeken wat ik nu precies allemaal moet regelen, aanvragen en doen pffff. Jij nog tips voor mij Camilla?
Tussendoor samen terugvliegen waarom dan waarvoor ik weet niet of dat mogelijk is hoor.
Als hij nu gewoon alle documenten mee brengt dan zal hij hier kunnen trouwen.
kijk op http://www.diplomatie.be en ook de gemeente in Belgie waar je wilt gaan wonen ik zal hun even bellen en of mailen voor wat je hiervoor nodig heb.
Ik denk zelf dat het hier in stuk sneller zal zijn en aangezien hij hier is beter om het hier te doen.
Ik denk dat hij nu alles al moet afhandelen daar denk ik hoor kan je dan heen en weer reizen op een toeristenvisum???
Er is 1 ding wat hij daar nog moet afhandelen en dat kan niet voordat hij vertrekt, vandaar dat hij moet terugreizen. als het goed is moet je gewoon heen en weer kunnen reizen met een C-visum. Dat is hem tenminste verteltā¦
Het zou idd makkelijker ( en goedkoper ) zijn als hij het nu al zou kunnen regelen maar helaas ![]()
Persoonlijk vind ik het wel prettiger om hier te trouwen want dan kunnen mijn familie en vrienden er iig bij zijn
Maar bedankt voor de site, daar ga ik zeker even op kijken ![]()
Succes en ik zal toch ook kijken naar een makkelijk gemeente die makkelijk zijn kwa papieren en ook voor andere dingen later voor je vriend/man.
Ik woon in een klein dorpje maar ze zijn hier erg gemakkelijk op de gemeente/snel/behulpzaam en vriendelijk.
Ken hij de taal?? Zal hij naar school willen??
Ze geven altijd snel reactie op de mail.
Waar woon je nu eigenlijk is dat dicht bij baarle hertog.
Je kan ook een wettelijke samenwoonst aanvragen en altijd daarna nog trouwen zie http://www.vmc.be/vreemdelingenrecht/wegwijs.aspx?id=130
Je moet nu even veel info verzamelen soms kan het lang duren voor je mag trouwen in belgie echter zijn ze in sommige gemeentes daar wel heel behulpzaam in zorg voor de juiste documenten. Ik ken iemand in mijn gemeente die dit heeft gedaan en super is geholpen ze mochten zelf al een datum prikken ook al waren nog niet alle documenten binnen.
Mocht je bv nu naar Egypte kunnen gaan dan zal ik zeker daar trouwen kan dit niet dan zal ik hier z.s.m. een huisje zoeken beide inschrijven en huwelijk aanvragen.
Nee helaas nu naar Egypte gaan is geen optie
maar dan gaan we idd wel samen terug in september om alle juiste papieren te halen en te laten legaliseren ( als ik hem dat zelf laat doen komt het vast niet goed
) en dan in oktober een huisje zoeken en samen inschrijven,. Mochten ze bewijzen willen van een duurzame relatie, ik heb alle tickets bewaard, een hele lading met fotoās en bewijzen van ellelange telefoongesprekken
dus dat zou goed moeten komen ![]()
Welke gemeente woon jij dan?
Oke dat kan ook om dan te trouwen je moet alleen wel even wachten voordat het huwelijksakte klaar is ik zal daarover even voordat je zal gaan informeren.
Ik woon in Essen net over de grens bij roosendaal.
Je kan misschien nu ook kijken voor huisjes beschikbaar per oktober. Soms staan ze nog niet op de site maar kan je altijd vragen aan de makkelaar die daarover gaat. Meestal heb je hier een opzegtermijn van 3 maanden dus wie weet is er al wat voor oktober.
Bevalt het jou een beetje in Belgie? Ik heb altijd wel gezegd dat ik het geen probleem zou vinden om daar te wonen en nu ga ik het straks nog doen ook
Maar ik wil toch wel echt het liefst bij de fam. in de buurt. EN vind Baarle Nassau / Hertog ook echt een heel leuk plaatsje
Ik wacht nog even met huisjes opzoeken tot mijn mannetje hier is, vind ik toch wat leuker en dan heeft hij ook wat inspraak. Ikmoet nu al zoveel alleen doen dat ik dit toch liever bewaar voor samen ( doet hij ook nog watā¦als je begrijpt wat ik bedoel ) en miss. weet mijn oom ook nog wel wat huisjes daar. Helaas zit hij tot september in portugal dus moet ik daar even geduld voor hebben. Maar heb ik iig tijd om alles uit te spitten en op te zoeken welke papieren er allemaal nodig zijn en wat ik allemaal moet doen. Wel prettig om te weten van die 3 maanden ![]()