ik begrijp je niet raks had je daar nu een vriend of niet?
Hey,
Ach hij zal deze keer niet veel tijd hebben, maar dat is mijn eigen keus he! En ik weet wel dat hij wel een dagje of 2 zal vrij nemen van de 8 dag ik daar ben.
Moet ik trouwens een nieuw visum kopen als ik daar ben of is die van mijn vorige bezoek nog geldig? Hij is namelijk 3 maanden geldig las ik ergens, maar ik heb wel die stempel van het verlaten van het land eroverheenā¦
Ik denk dat je wel een nieuw visum moet omdat deze al is afgestempeld echter weet ik dit niet zeker hoor.
Als je getrouwd bent dan heb je er geen nodig.
hmmm toch maar trouwen dan he hahaha neej gekheid, koop wel gewoon een nieuwe! THNX
hahaha ja dan maar trouwen nee hoor en trouwens is wel leuk al die visums in je paspoort alleen zijn elke keer dezelfde.
ik had er een aanstaande vriend(iemand die ik de kans wou geven mn hart te veroveren) nu blijkt (zoals de meeste ) dat gij alleen maar uit was op profiteren!, 2 jaar is gij heeeel sluw geweest , ik heb het nooit tever laten komen ivm teveel terug gaan, of ingaan op invitatie aanvragen(heb hem 2 jaar )de kans gegeven of ie het echt meende allmaal, blijkbaar komt nu de aap uit de mouw(gij had) me belooft tijd te maken, maar eenmaal ter plekke kon gij niet vlug genoeg ver huwen beginnen en dat gij het heel busy had(was toen trouwes wel niet busy)om zn biezen te pakken en naar cairo te reizen, alsmaar had ie excuses om me niet te moeten zien, en ik denk op 4 weken dt je tog 2 dagen vrij kan nemen, gij meent gewoon niet al wat gij me wijsgemaakt heeft en daarom heb ik aangifte gedaan, ik stond daar een beetje aan mn lot overgelaten- ik ben naar cairo gereisd(ivm)danscongres, daar zou ik zn nichtjes ontmoeten die ik al jaren ken, nu die waren dus ook niet te bespeuren(achteraf had ik wel door dat die meiden gewoon niks wistten dat ik in egypte was-, vind het gewoon een rotzak- ;; ik had hem gewaarschuwd als je ht echt meend ga ik ervoor,maar hou me niet voor gek(tsja ik was dus de gek hee)!- mr kheb verder wel n,fijne vakantie gehad
Hoi Raks,
Vervelende ervaring voor je zeg. Maar begrijp ik het goed dat je nog niet echt een relatie met hem had? Wat hebben jullie dan die 2 jaar gedaan, hoe is jullie contact geweest. Want dan neem ik aan dat je hem in die tijd niet echt hebt leren kennen. Als ik naar mezelf kijk, ik ben nu enkele keren hele periodes samen met mn vriend geweest, 24 uur per dag. dus ook veel tijd gehad om elkaar te leren kennen, veel praten over cultuurverschil, hoe denk je hierover etc.
Dus ik denk dat de ene relatie niet met de andere te vergelijken is.
Maar dat jij een nare ervaring hebt gehad is wel zeker.
ons contact was vooral per sms-jes en mail- daar is gij de liefste charmeur die er rondloopt,-maar als ik ter plekke ben is ie totaal anders, - gij heeft me wel van in het begin vertelt dat gij n,vrouw had,maar dat gij mij als tweede wou- praten doen we niet veel ,pr mail ja , maar daar niet , alsmaar smoezen, excuses, enz⦠nu was ik dit dus heeeel zat, en heb er kort metten meegemaakt(achteraf zei ie, ik weet niet wat ik wil??) , en sorry bla bla bla, gij had vast andre bedoelingen dan me echt graag te zien!, ja vind het naar, en kan er niet om lachen, maar in terugkeer zaten er op het vliegtuig 4 vrouwen die problemen hebben met een egyptische ex - of egyptische vriend, - zegt genoeg over hun denk ik, toerisme daalt er ook zienderogen- meiden hier let aub op
Raks dan vind ik dat je ook wel lang er mee bezig bent geweest 2 jaar en was het altijd zo dat als je kwam hij geen aandacht had??? ik zal dan allang de relatie hebben verbroken en ook omdat hij zegt dat hij al een vrouw heeft.
Sorry hoor maar hij is eerlijk daarin geweest dat vind ik dan wel goed maar waarom ben je hierin meegegaan. Ik zal het nooit goedvinden om 2de keus te zijn dan ben je er zelf goed ingetrapt en ik vind het erg naief van jou.
Je waarschuwt ons nu en dat is alleen maar goed hoor maar denk dat je zelf ook fout heb gezeten hierin.
Succes
Nou, dat vroeg ik me dus ook af. Dacht dat je om het land ging en niet om een vent.
ja ben heeeel naief geweest-! vorig jaar had ie wel aandacht, maar deze keer stuurde gij een andre vent op me af, nu echt om mee te lachen vond ik dit niet- , ag ze zijn zo goed in acteren hee, dat je op dn duur alles blindelings gelooft-maar deze keer heb ik mn tanden laten zien- dank je camilla voor je troostende woorden(ik moet es wat sterker leren worden) xxx
Heel vervelend voor je natuurlijk dat dit is gebeurd en goed dat je dan nu eindelijk de knoop door hakt.
Succes en sterkte
ik moest het veeel eerder gedaan hebben(dan was de emotionele pijn)minder hard- ik ben veel te softy - maar ik blijf het n,mooi land vinden -met of zonder vent(hie)
Je had idd veel eerder de knop door moeten hakken maar als je alles van tevoren weet he. Je heb het dan eindelijk gedaan gelukkig want als je er langer mee door was gegaan dan was het nog erger geweest. Een goede les voor je.
En het land is zeker mooi.
Ging je daar met het idee heen dat het je vriend werd terwijl hij al getrouwd was?? Sorry ik volg het even niet meer⦠maar vind het wel rot voor je hoe het gegaan is, en knap van je dat je gewoon aangifte hebt gedaan⦠maar op welke gronden heb je dan aangiften gedaan? Dat hij tegen je gelogen had? Dat is toch geen goede reden voor een aangiften!
ik heb aangifte gedaan dat gij me aangeraakt heef, dat was de tweede dag, en vorig jaar ook- ,- daar lachen ze niet mee in egypte, en gij kan 6maanden krijgen- als een moslim het niet serieus meent mag gij een toerist niet aanraken ook(daar staan straffen op)- gij moet geen spelletje spelen (gij zei me nog , ik weet zelf niet wat ik wil??) nu die is goed gek!!!
dan kan je iedereen aangeven waar je een relatie mee had, vind ik ook niet eerlijk hoor, een eigenaardig verhaal!!:drool:
hmm ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, heb het gevoel dat je het ook wel een beetje op te zoeken door zolang contact te hebben en hem op te zoeken daar! Maar ja dat is mijn mening erover! Een moslim mag eigenlijk sowieso geen vrouw aanraken zolang ze niet getrouwd zijn!
Een moslim mag best een vrouw aanraken en zoenen op de wang geven is net hoe open je daar voor staat. Me schoonpa die is super moslim bid 5 keer op een dag en elke vrijdag gaat hij naar de moskee maar is net hoe jezelf bent maar die geeft vrouwen ook een hand en zoen op de wang
Maar dat terzijde je heb het raks zelf dan ook toegestaan?? En wat versta je onder aanraking??? Een schouderklopje of een arm om je heen ja daar moet je dan geen aangifte voor doen als je dit niet leuk vind kan je het wel aangeven toch en zoiezo als hij verder is gegaan is het ook jou verantwoordelijkheid en had je daar hem gelijk al op af moeten rekenen en niet moeten toestaan.
Je weet immers al dat hij getrouwd is dus ja dan ben je hier allemaal zelf verantwoordelijk voor.
ja met je handen gelijk u borsten aanraken- enzā¦(gn verdere details) dat gaat me te ver- en als gij na 2 jaar toegeeft niet te weten wat gij wil , nu dan liep voor mij de emmer over hee( gij heeft me gewoon aan het lijntje gehouden) maar krabbelde dit jaar terug op al zn woorden-en beloftes, kweet het ben heel naief geweest, maar als gij het niet meent moet gij zn poten thuishouden( ze moeten-) dat bij n,egyptische trouwes ook niet doen, het is maar met toeristen dat hun alles denken te mogen permiteren!- trouwes gij word nu wel degelijk ondervraagd, en ik zocht hemniet op hoor, gij is naar het hotel gekomen,- en toen ik hem na de aanraking en al zn bla bla bla een lap voor zn kop verkocht heb is gij zn vriend op mij beginnen afsturen- ik heb tot de laatste week gewacht en toen ben ik naar de politie gestapt- politie zei ook dat word niet gedaan n,andre man op je afsturen(dat kan gevaar voor je inhouden)- maar ik heb nu de knoop doorgehakt(bn blij) gij kan de pot op, ik hoef geen leugenaars - mooipraters waar je opeens lucht voor bent (ik voel me beledigd!)