wat een discussie hier zeg haha… ik denk idd dat het heel moeilijk is om zulke dingen te geloven als je verliefd ben, als je verliefd ben denk je tenslotte altijd dat jouw vriend anders is! Zulke dingen zou hij tenslotte nooit doen, en dat geld voor zowel een nederlandse man als een egyptische! Dat het misschien wel zo is daar kom je altijd te laat achter, maar geef andere dan wel de mogelijkheid om hier erover te praten en eventueel uit te huilen als uiteindelijk blijkt dat hij toch wel zo zou zijn! Want als we zo hard tegen elkaar zijn dan durft niemand meer eerlijk te zijn omdat ze zich achteraf super dom voelen omdat ze niet geluisterd hadden. Liefde maakt nou eenmaal blind en waarschuwen ervoor is natuurlijk altijd goed.
Ik heb als voordeel dat M. veel realistischer is dan dat ik ben. Hij wil niet trouwen en heeft nog nooit ergens om gevraagd. Hij geeft zelf aan dat het waarschijnlijk nooit zo ver gaat komen omdat ik zijn leven niet ken, en niet weet hoe zwaar zijn leven is. Ik weet ook nog maar heel weinig van zijn leven om te oordelen, ik ken een klein gedeelte van zijn verleden maar verder weet ik nauwelijks wat. Ik ben meer dat ik denk ach als we gek om elkaar zijn dan maakt het toch niet uit hoeveel we hebben en waar we zijn, terwijl hij eerst van alles wil opbouwen voordat hij wat wilt, want hij zegt zelf dat hij mij niks te bieden heeft nu!
Yarameis, mag ik vragen wat jouw ervaringen zijn met bezznez, je hebt toch een vaste vriend in egypte?
Goddank geen ervaring!! Maar ken alle trucs die de boys uithalen van mijn vriend. Mijn vriend is advocaat in Cairo, maar heeft zelf ook tijdje in hotels gewerkt waar hij menig vrouwenhart op hol heeft gebracht. Hij is geen lieverdje geweest, daar doet hij naar mij toe ook niet stiekem over, maar bezness, dat niet. Hij heeft wel de nodige sexuele ervaring opgedaan zeg maar. En ik denk dat hij ook erg goed was in het lospeuteren van tip. ( fooi) Ook erg scheutig met : I love you sooo much, terwijl de dame in kwestie al op weg naar het vliegtuig vervangen was voor t volgend “slachtoffer”. Waar hij dan ook weer so much van hield. hahahaha,…( Ach,. is dat zo slecht??.mijn neefje heeft ook elk weekend ander schatje) Mijn vriend heeft harde dobber nodig gehad om mij te versieren,… heeft erg lang geduurd voordat ik op zijn versierpogingen in ging, juist omdat ik egyptenaren niet vertrouw. Maar tegen zoveel charme was ik niet opgewassen en ben uiteindelijk voor de bijl gegaan, maar bij t minste of geringste maakte ik het uit. Ik zal die jongen wat aan het huilen gebracht hebben.Maar het blijkt de liefde van mijn leven, wij zijn zo door en door gek op elkaar, ben achteraf blij dat het zo’n aanhouder was! En ik ben zoo ontzettend gelukkig met mijn egyptische familie, ik mis ze echt nu, allemaal! Oja, dat ik zei: straks niet janken hè? Dat is morbide humor van mij, meen het niet zo rot, ik wil juist dat niemand hoeft te huilen.
Wat ik er van vind??? Ik doe wat ik denk is goed voor mij
Ik ben nu drie keer terug geweest en was super. Hij kan nu voor visum 30 dagen terug naar ambassade. Daar gaan we voor. Wat is het probleem??? Ik scheel 20 jaar maar heb geweldige tijd mijn moeder is al 35 jaar gehuwd met 20 jarige jongere man en nog steeds gelukkig. Ik doe wat ik wil heb geweldige tijd NU en ik zie wel. Heb zelfs nog iedere week contact met een man die aan aan bezness doet, hij zegt wijvragen erom. Kan alleen zeggen geef geen geld en spendeer je geld aan wat jij wil. Iedere vakantie koste geld.
yarameis, wat leuk dat je vriend zo eerlijk is over zijn verleden, maakt het je niet onzeker? Hoelang zijn jullie eigenlijk al samen en wat zijn jullie toekomst plannen? Komt hij naar hier of jij naar daar? Zou best kunnen dat je het allang verteld hebt een keer hoor, maar ik weet het af en toe niet meer wie wat verteld heeft…haha
Marmah, je hebt gelijk hoor, leeftijd hoeft niet uit te maken, maar ik begrijp ook heel goed wat ze hier bedoelen. Je ziet daar soms hele jongen gasten, die er niet verkeert uitziet, met een vrouw op leeftijd die er niet echt goed meer uitziet. Dan weet je gewoon al foute boel… en dat is wat hier bedoelt word! Ik geloof best dat het mogelijk is en dat leeftijd niet uit hoeft te maken. Maar je kan mij niet wijsmaken dat een jongen van 20-25 een vrouw van 50 met 4 kinderen echt aantrekkelijk vind en hier een echte serieuse toekomst in ziet.
het is trouwens ook wel eens zo dat je niet echt mooie vrouwen ziet met een knappe jongen daar, dan vraag ik me ook regelmatig af, is dit wel echt… en dan is er geen eens leeftijdsverschil! Het lijkt dan wel of het die jongens niet eens uitmaakt hoe een meisje eruit ziet.
Ik heb de ticket voor me man geboekt een enkeltje Brussel voor 21 juli ole ole. Heerlijk eindelijk samen dan kan ik hem in me armen sluiten en vollopig niet los laten. Niet meer alleen thuis heerlijk ik ben er helemaal klaar voor.
camilla, dat schiet echt al op!!! Super hoor! Nog maar 9 nachtjes slapen!!!
Ik ben druk bezig M. over te halen dat ik toch kan komen 30 juli, heb geen zin om 8 dagen in Nederland te zitten, dus dan neemt die maar lekker geen vrij, ik vermaak me wel in me eentje daar! Hij moet zich gewoon niet zo druk maken over dat die geen tijd voor me heeft!
hey suusje welcome back!— ik was je gegevens uit ht oog verloren daarmee hebbe we elkaar gemist in hurghada!(jammer hee)- ik heb niet veel goeds beleeft deze keer-, stond er helemaal alleen voor , ik ken er iemand die me veel belooft heeft ,maar van al zn beloftes is niet veel in huis gekomen(gij was busy) nu als je 4 weken in egypte ben, neem ik aan dat gij tog wel teminste 1 of 2 daagjes verlof kan proberen!(want voor hun famillie) gaat het wel??- ik heb hem aangeklaagd bij politie en een advocaat en al zn sms-jes die gij me stuurde(nog 1dag voor mn vertrek) laten zien- gij is 4x naar de politie moete komen(ze checquen wat zn plannen )met mij waren- en moet verschijnen voor een rechter( want gij heeft me aangeraakt op strand) daar had ie wel tijd voor!en om te vragen wanneer we gaan huwen,!- maar al de rest liet gij me aan mn lot over, denk dat n,echt rotzakske is- gij zei nu bn boos op je kheb veel naar de politie moeten gaan(nou trek ik me niks van aan) op die manier is gij op zn plek gezet!, anders snappe ze ht tog nooit, wat ze toeristen aanrichten- x
Hey Suusje en Camilla, jullie hebben alle 2 een leuk vooruitzicht op korte termijn. Heerlijk toch.
Suus, goed dat je gaat hoor, volgens mij zit je hier ook niet rustig als je 8 dagen vrij bent. Ik zou het ook doen als ik de kans had. Elk moment zal ik aangrijpen om te gaan zeker weten. En je vriend zal heus wel tijd maken als je er bent! Gewoon op je gevoel afgaan en maar zien hoe het verloopt. Je hoeft toch niet gelijk toekomstplannen te hebben als het niet nodig is of niet kan nu? Nou ja, ik mag nog 2 maandjes wachten voordat ik weer mag, pfff.
Voor je het weet Clejo zijn de 2 maanden voorbij en kan je lekker bij je vriend/man zijn.
Vervelend voor je Raks dat dit is gebeurd goed van je dat je aangifte heb gedaan succes.
een verwittigd man is er 2 waard! - gij word nu ondervraagd- bij politie en verschijnt volgende week voor de rechtbank
ik vraag me af waarom gij me 2 jaar aan een stuk dagelijks smsjes stuurde- en mailde dt gij me wou zien op webcam,enz… en als je daar dan aankomt heeft ie het plots busy!!!-- ag ja gij zal gewaar worden dat ik hem goed aan t-polsen ben, gij begon op strand direkt over wanneer we nu eindlijk zouden gaan trouwen(ha!)- die liep serieus n,blauwtje! xxx
jeetje dat is wel minder zeg…zal die er ook echt problemen mee krijgen? Of is het alweer van de baan nu jij terug in Belgie bent??
Nou mijn ticket is weer geboekt en betaald, vlieg 30 juli, ja joh wat moet ik in dit saaie nederland, regen en al mijn vriendinnen zijn zo’n beetje op vakantie! Nou dan zit ik liever daar in de zon! Ook al heeft M. wat minder tijd voor mij en zal die alle dagen moeten werken (zal die uiteindelijk toch wel niet doen hihi)
Zijn er nog meer mensen daar rond die tijd die ook geen zin hebben om alleen al die lastige mannen op het strand te negeren??
Clejo, 2 maanden vliegen ook zo om hoor…voor je het weet zit je weer in het vliegtuig die kant op! Al klinkt 2,5 week toch een stuk beter! Maar daarna moet ik toch ook echt tot oktober wachten voor ik weer kan, want heb geen vakantie tot die tijd en zal wel niet weer zo’n geluk hebben dat ik 8 roostervrije dagen heb! Maar ja dat overleef ik ook wel weer!
Nou ik ga even met de hond wandelen richting de supermarkt en mij bedenken wat ik vandaag nou weer zou gaan eten! enige nadeel van zo vaak op vakantie is dat ik mijn hondje ergens onder moet brengen en ik mis hem dan zo…
Lekker hoor dat je ticket al heb geboekt en ja even je hondje missen is vervelend maar daarvoor in de plaats mag je naar je mannetje kijken. En de volgende keer Oktober is ook wel weer erg snel lekker hoor dan moet ik aan de tijd denken dat ik ook zo vaak ging. Dan heb je weer iets om naar uit te kijken heerlijk is dat.
Suus, ik zal aan je denken de 30e, zeker weten. Wat een heerlijk vooruitzicht. Zit ik nog lekker te werken en te dagdromen.
Had gisteravond mn lief nog aan de telefoon en wil dan t liefst vandaag ernaar toe vliegen.
Maar zoals je zegt eigenlijk zijn die 2 maanden ook zo om. En we hebben in feite toch niks te klagen, we kunnen gelukkig regelmatig gaan. Effe 4,5 uurtjes vliegen en we zijn er! En ik vind het ook niet erg hoor want ik vind het er heerlijk, ben behalve verliefd op mn schatje ook verliefd op t land. Beter dan hier naar die sombere wolken te turen haha.
Hey Ank het is een beetje stil hoe gaat het nu??
Ja ik ben ook zeker verliefd op het land ik vind het er heel mooi ben door heel egypte gereisd samen met me man veel gezien zo ontzettend mooi. Overal gezetten, gekeken, dingen bezichtigd super.
ja vraag ik me ook af, mischien is het van de baan- gloeiend ben ik op die vent!- zo ne mens voor gek houden (mr ja tzijn meesteracteurs hee) suusje hopelijk maakt jou vriend wel wat tijd voor je (sommigen vinden )het op den duur zelfs vervelend als je vaak komt(ze denken dat je hun komt controleren(hie) - het zal er vlug zijn- juni is tog te warm vind ik om er te vertoeven x