Ik geloof echt niet dat een vrouw van 50 met een jochie van 20 een goede relatie kan hebben, ik geloof dat gewoon niet. Dat is echt wel bezznezz. En dan snel trouwen en naar Nederland en als de vrouw komt te overlijden er van door gaan met de erfenis. Kan niet anders.
Zo een groot leeftijdverschil dit kan niet.
En ten tweede vind ik het gewoon een schande, voor je eigen familie bijv. Vreselijk!
Schande jeetje je maakt er wel een heel groot probleem van heb je nare ervaringen omdat je zo reageert hierover.
Schande voor je familie je mag toch zeker zelf wel weten wat je wilt en doet.
Laten ze het lekker zelf uitzoeken gaat niet om de leeftijd maar om de persoon.
Me man en ik zijn van dezelfde leeftijd dus ik kan niet zeggen hoe het is om een relatie te hebben met iemand die ouder of jonger is.
Nare ervaringen genoeg om me heen.
Nee ik niet hoor ben al een jaar gelukkig met mn schatje.
Voel jij je misschien aangesproken ofzo?
ja ik vind het behoorlijk naief, sorry:drugged:
Jij vraagt om meningen dus geef ik mijn mening wat ik ervan vind.
Wat ik net al beschreef me man en ik zijn van dezelfde leeftijd dus geen ervaring met een relatie met iemand die jonger of ouder is.
Maar ik vind dat die mensen die dat wel hebben een relatie met een ouder of jonger iemand geen probleem laat ze dat lekker zelf uitzoeken als hun gelukkig zijn prima.
Oke dat kan dat is jou mening.
Ben super gelukkig en me mannetje komt bijna naar mij toe voorgoed heerlijk.
Het was geen aanval op je ofzo!
Ieder zn ding!
Ik gaf ook alleen mijn mening!
Voel het ook niet als aanval hoor discussie moet kunnen toch en idd ieder zijn eigen mening en ervaringen.
Nog even iets wat ik wou vertellen. Ik las net over ‘‘bezness’’ op internet.
Het gaat er vooral om dat je egyptenaar er gewoon van profiteert om een verblijfsvergunning, visum paspoort etc… te krijgen om naar nederland te komen voor het geld en dus niet voor liefde. Even kort samen gevat.
Ik wil wel even zeggen dat mijn vriend eerst helemaal neit in nederland wil wonen of komen. Ik heb er zelfs om gezeurt dat ik zo graag wou dat hij het probeert. Hij had eerst liever dat ik in Egypte kom wonen of het zo houden op afstand. Ik zei dat dat te moeilijk voor me is.
Hij zei dat hij het eng vind zo een nieuwe cultuur (cultuurshok) en dat hij zn ouders gaat missen. Omdat hij een goede band heeft met zn ouders. Maar hij accepteert het omdat hij bij mij wil zijn en niet om naar nederland te gaan. Maar mijn vriend blijft twijfelen. Vakantie zou hij wel willen maar voorgoed naar NL wacht hij liever nog mee.
Hij zei dat hij het eng vind en dat het hem koud lijkt. Maar hij wil het alleen om mij doen. (dat zei hij omdat ik hem over heb gehaalt) zn moeder vind het moeilijk dat haar zoon zo ver weg gaat wonen en ze is bezorgt om hem.
Dat is wat hij zei over immigreren naar NL. Zegt jullie dit nog iets? omdat niemand het vertrouwd, of klinkt het positief.
Ja ik ben heus niet naif maar ik wil wel de juiste keuzes maken. Ik heb tot nu toe geen (duidelijke) singalen van bezness gezien. Ik ben namelijk nieuw met het onderwerp en wist tot 3 maanden geleden nog niet eens dat het bestond.
En mijn vriend heeft het ook nog niet over trouwen gehad. Hij zei toen ik hem leerde kennen dat hij mij eerst heel goed wil leren kennen, Hij zei dat veel egyptenaren direct willen trouwen en dat vond hij raar. en hij wil dus niet gelijk trouwen want als dat wel zo was gaat er wel een belletje rinkelen. Optenduur wel maar dan als we elkaar wat jaartjes kennen.
Mijn vriend en ik zijn even oud 22 jaar.
Sommige mensen vragen erom om belazerd te worden. Ik bedoel hiermee dat je ze wel kunt waarschuwen, maar als dat aan dovemansoren gericht is,… tja… jammer dan, laat je lekker oplichten zou ik zo zeggen. Geloof die schat maar hoor, dat zijn landgenoten hartelijk lachen om zoveel stupiditeit moet jij je niks van aantrekken,… het is echte liefde hoor! HAHAHAHA. Niet janken straks hè?! Besef wel dat het een lucratieve bron van inkomsten is voor de boys, je kunt het ze amper verwijten. Hier in Nederland kunnen de jongens met tig meiden gaan voordat ze zich definitief binden, in egypte kan dat niet. Sex voor het huwelijk is niet toegestaan en voor een egyptisch meisje erg riskant. ( Als haar familie erachter komt… brrrr!) Maar gelukkig zijn daar de westerse dames, die wel zin hebben in zo’n lekkere arabier. Toch blijven het diep in hun hart bijzonder traditioneel ingestelde mannen!!!
Wat een ongeloof lijk negatief gedoe zeg!!! jij denkt zeker dat alle egyptenaren onbetrouwbaar zijn. Nou ik val in ieder geval niet op die lelijke kaaskoppen hier in NL!
Ik heb iets met egypte en dat zou ik altijd blijven houden, en ik ga mn ventje natuurlijk niet opzeggen zolang het goed gaat want niemand kent hem dus.
Ik ben misschien net even te vaak in egypte om te weten hoe ze denken, doen!!! Blijf jij maar lekker bij hem hoor, mijn zegen heb je. Maar het is geen verkeerd uitgangspunt om ervanuit te gaan dat ze onbetrouwbaar zijn.( Dat is overigens ook het uitgangspunt van een egyptenaar!!)… Als je in NL slecht op de markt ligt, geloof je dan dat een knappe Egyptenaar wel echt dol op je is?? Ga eens een tijdje in de randstad wonen, t valt wel mee hoor met die kaaskoppen. Ik heb in Nederland ook Egyptische vrienden, die zakelijk erg succesvol en volledig ingeburgerd zijn. En het barst hier van de getinte medelanders, als het je om het uiterlijk te doen is.
Ik voel altijd aan als mensen wel en niet betrouwbaar zijn. En mijn gevoel klopt altijd en dat is bewezen. Mijn vriend is niet zo een egyptenaar, hij is anders dan al die anderen.
Ik heb het gevoel dat hij de liefde echt meent. Oke heel veel egyptenaren doen alles om het geld, maar bij hem zit het wel goed.
Hij is mooi, maar hij heeft ook een goed hart.
iedereen denkt maar dat alle egyptenaren gold diggers zijn, maar er zitten ook goede tussen!
Ik hoop het van harte voor je en ik gun alle mensen liefde en geluk. Ik geloof zeker in oprechte liefde en dat deze grenzeloos kan zijn! Maar verkijk je niet op de enorme cultuurverschillen! En de verschillende welvaartsstandaard tussen een nederlander en een egyptenaar! Golddiggers heb je overal, heb ik tijdje terug nog ergens gezegd. Maar ga toch eerst eens wat vaker naar egypte voor je hem hierheen haalt! En dan bedoel ik niet naar zo’n resort/hotel, maar naar zijn dorp. Je zult niet weten wat je ziet! Dat is zijn leven, zijn familie. Familie is heilig! Kun jij deel uitmaken van die familie? Ga dat eerst eens goed bekijken of dat wel werkelijk is wat je wilt. Je kunt je cocktailtjes rustig vergeten hoor en je minirok thuislaten, lekker liggen zonnen is er niet bij al is het er bloedheet, je springt niet ff in de Nijl. ( Daar word je zowizo doodziek van, mocht je dat doen.)Je moet werkelijk ervaren hoe egyptenaren leven/zijn. Met ze leven. Zie jij je vriend in zijn mooie jurk ( gallahbeah). Want thuis lopen ze niet de hele dag in hun spijkerbroekkie hoor, alleen als ze naar de stad gaan.(Ik vind mijn vriend overigens goddelijk mooi in zijn gallahbeah!)
Hoi, ik heb met hem afgesproken zodra ik weer naar egypte ga dat ik met hem naar zijn dorp ga. Dan leer ik zijn familie ook kennen. Zijn familie weet dat ik een relatie met hem heb en daar zijn ze heel blij mee. Ze accepteren mij in ieder geval.
Hij liet een foto zien op zn mobiel dat hij in zijn dorp in zo een gallahbeah liep. Het staat echt schitterend bij hem en in zo een ding ziet hij er goddelijk uit!! hij lijkt wel een farao, haha.
yarameis t,is tegen de muren dat je praat hoor(de mijne is niet zo!!! hoor je dat??)eerst zien en dan geloven,ik ben uitgepraat laat ze maar lachen ginder met de europese vrouwen, we zijn dat best gewoon:biggrin: