'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

ja ik heb het gevraagd maar hij wist het ( nog ) niet :frowning: sorry

Ik ga het zoizo testen. Ik ga er een keer heen, alleen praat hij met zijn volk arabisch en dat kan ik dus totaal niet verstaan. Dus bespioneren wordt moeilijk. Maar zegt jou dat verhaal van die taxi chaufeur dan niks? Ik ga hem dus nooit een cent ervoor betalen en kijken wat ervan komt dan. Hij moet weten dat ik nooit over me heen laat lopen. Ik ga hem natuurlijk niet gelijk opgeven maar hou de boel zeer scherp in de gaten. Ik weet natuurlijk nu niet 100% zeker of het bezness is. Niemand op het forum kent hem persoonlijk. Hij is verder niet veel met geld bezig. Het enige wat ik moet doen is hem beter leren kennen, en als er meer problemen optreden er een streep onder zetten. Ik ken hem wel tekort om nu al zeker te weten of het bezness is en mischien kom ik het nooit te weten, of het komt goed of er zal een twijfel blijven. Maar je moet is weten hoe moeilijk het is het te achterhalen.

ik bedoel bespioneren hoe hij met de vrouwen omgaat terwijl jij lekker in Nederland zit…Dat verhaal van die taxi chauffeur zegt me niet zoveel omdat die man wel gelijk had, het kan heel veel geld kosten als de persoon geen opleiding heeft ( voor hun dan heel veel geld, voor ons zo rond de 60 euro ) dus wat dat betreft loog die man niet eens. Paspoort zelf is idd niet duur, is zo’n 75 pond maar de papieren die ze nodig hebben kunnen het idd een hoop meer maken…
Maar idd. hem gelijk opgeven zou ik persoonlijk waarschijnlijk ook niet doen ( weet het niet zeker omdat mijn man dit dus nooit gedaan heeft ) maar ik zou hem nooit meer geld geven of toezeggen en ook geen cadeaus zomaar, en dan al helemaal geen dure ( voor hun dure ) cadeaus geven…Ik begrijp hoe moeilijk het is om het te achterhalen maar je hebt je instinct en je weet waar je op moet letten én je hebt het forum om de tekenen te weten. Als je daarbij een beetje spionage gebruikt etc. ( vraag evt. zijn password voor zijn emaiol, zie je gelijk welke dames daar in staan…deze moet hij je dan wel gelijk geven zodat hij niet de kans heeft om dingen te verwijderen, wil hij het je niet geven, zegt het genoeg …) dan kun je er redelijk achterkomen of je hart de waarheid vertelt…Ik hoop ( echt ) dat het bij deze ene keer blijft en dat hij verder geen gekke dingen doet…

Even over die papieren, ik vroeg dat ook aan de ambasade. paspoort en papieren totaal kost dat maar 15 euro? Dat zeiden ze. dus 100 pond. En jij zegt dat de papieren het voor het paspoort heel wat duurder kunnen maken. Hoeveel dan qua euro’s?

660 dat is zoizo uitgesloten want ik vond het zelf ook raar. Maar hij blijkt het wel aan iemand gevraagd te hebben. Die chaufeur had het echt niet over 60 euro, maar over honderden euro’s en hij zei dat mijn vriend de kosten zelf na kan vragen. Maar blijkbaar heeft hij het aan hem gevraagt en die chaufeur heeft het mischien voor mijn vriend uitgezocht, mijn vriend ging er eerst helemaal niet vanuit dat de paspoort papieren zo duur zijn, dat zei hij zelf. Maarja

Ik wil even aan jullie vragen of iemand hier alle kenmerken dus trucjes en gevolgen van bezness op een rijtje kan zetten dan weet ik waar ik op moet letten en wanneer de alarmbel gaat rinkelen…

Ik vind iemand zijn inbox bespioneren wel erg grof en lomp, dat zou ik ook nooit toestaan.
Ik zou ook aan niemand mijn email wachtwoord geven. Ik vind dat te ver gaan.

het ligt eraan of hij een opleiding heeft, dan kost het idd 100 pond, heeft hij opleiding dan kan het 500 pond kosten, dan zijn de papieren die hij moet hebben nl 425 pond. dus dat is zo’n 60/65 euro
als je bezzness googled zul je wel allerlei sites kunnen vinden. Er was een hele goeie site voor maar die ben ik vergeten, miss. dat iemand hier nog weet hoe Gamela haar site heet? Daar staan allerlei trucjes op en ook hele scenario’s ( bv over mobiele telefoons, verhalen over dat ze kapot zijn en daarom niet te bereiken, of dat ze daarom een nieuwe nodig hebben etc. ) Maar zou zoiezo eens proberen te googlen…Maar dat die chauffeur heeft gezegd dat hij het zelf kan navragen vind ik juist weer een goed teken…raar dat hij dat niet gedaan heeft…

als je het vraagt is het niet bespioneren…Ik heb het wel gevraagd aan mijn man en kreeg ook gewoon zijn password…hij zou ook zo het mijne krijgen…Als iemand niets te verbergen heeft kan het ook geen probleem zijn om het te geven…Wil niet perse zeggen dat je dan ook moet kijken…gaat om het idee :wink:
Maar dat kan persoonlijk zijn…ik vind in ieder geval dat wanneer je in een relatie zit dat dat gewoon moet kunnen…

Zeker met de mannen in Egypte die in het toerisme werken…

Hoi, die site waar Gamela aan meewerkte is zomaar ineens opgeheven door de administrator. Ze wist zelf ook van niets. Heel raar verhaal.

Oke maar de ambasade vertelde me dat het nooit meer dan 100 pond moet zijn, ik heb de ambasade ook gezegt dat hij in een 5 sterren hotel werkt in hurghada en daarna kreeg ik die mail terug dat het 100 pond moest zijn, niet meer.

Ik weet niet of hij een oplieding heeft, zou ik hem moeten vragen. Ik dacht dat hij een soort horeca opleiding heeft weet het niet zeker

nou, dan zou ik voor de zekerheid uitgaan van 60 euro maar verwachten dat het 100 pond is, maar ik zou het hem allemaal zelf laten betalen…

Vaag is dat zeg, ook wel jammer want daar stonden goeie tips op. Iemand nog suggesties voor sites voor Ankhe?

Mijn vriend heeft een prachtig uiterlijk, hij is sociaal maar ik vraag me nu af of hij wel genoeg hersens heeft als hij denkt dat het zo duur is. Vraag me af wat zijn IQ is haha…

Ze zeggen wel is, heel erge beauty’s hebben geen brains.

uiterlijk is niet belangrijk he, als iemand niet te vertrouwen is…
Maar als hij echt zó dom is zou ik daar ook niet mee kunnen leven :wink: Je wilt toch geen mama spelen voor iemand en hem alles uitleggen en leren…ook al is hij nog zo mooi

Weet ja wat is zo grappig van hem vind, hij kan de volgorde van de weekdagen vaak niet onthouden en toen het zaterdag was, zei hij: wat voor dag is het vandaag het is toch woensdag? hij moest heel lang op zijn telefoon kijken om de weekdagen en de maanden te zien, en ik zei wil je in september komen. Hij zei: september hoeveel maanden is dat nog vanaf nu, maand 12?. Ik zei nee man, dat is december. Ik zei tegen hem september is maand negen en dat is vanaf nu over 2 maanden. Hij dacht eerst dat september over 6 maanden is. En hij dacht dat het in Juni nog maar april was. Hij heeft flink slaap tekort i.v.b nachtdiensen en valt me op dat hij soms in de war is.

Maarja, het is wel een hele lieve jongen en ik hoef echt geen moeder voor hem te spelen, hij komt inteligent genoeg over en sociaal.

Alleen is hij soms wat warrig.

is hij moslim want dan zou september helemaal niet zo slim zijn om hier te komen ivm ramadan…als het al gaat lukken want 95 % kans dat als je een visum aanvraagt dat het wordt afgekeurd de 1ste keer…

Kan ook zijn dat hij wat dislecties is?

Meis, je hoeft het tegenover mij en ons hier niet goed te praten hoor. Het gaat om jou. dat hij bij ons overkomt als iemand die niet eerlijk is tegen je en je wil gebruiken ( en anders echt oerdom is ) maakt niets uit. Het is jouw hart en jouw leven. Ik heb in het begin van de relatie met mijn zelfs gedacht: het kan me niet schelen of hij mijn geld wil of een visum, als ik hem maar kan houden…
Gelukkig is het bij ons niet van toepassing maar ik zou het kunnen begrijpen :wink:

Of zijn engels is niet goed genoeg voor de maanden, mijn ventje heeft ook wat moeite met maanden en kan het altijd beter in getallen zeggen ipv de woorden :stuck_out_tongue: