'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Het klopt inderdaad dat je dat niet weet en ook het getrouwd zijn weet je niet. Maar ik denk dat als je bij zijn familie bent geweest, zijn vrieden ontmoet je al een stukje op weg bent. En achter dit trouwen kom je wel, namelijk als je zelf met hem gaat trouwen, dan zie je of hij al getrouwd is.
Ben alleen wel van mening dat een salaris van meer dan 500 euro per maand voor egyptische normen een goed salaris is.
Dat ze je paspoort stelen tja dat kan, maar daarna kan je naar de nl ambassade gaan en een nieuwe halen. Mijn vriend heeft een vriend die met een duits meisje is getrouwd een aantal jaren geleden. Het is zeer leuk en prettig om met zo iemand in gesprek te komen, daar leer je namelijk veel van en ze kan je van alles vertellen over hoe het nu echt gaat. Ze gaat gewoon 1 a 2 maal per jaar alleen op vakantie naar duitsland, werkt, doen leuke dingen enz. Ik denk dat het dus wel goed kan gaan en dat ze echt allemaal een slecht voornemen hebben. Wel denk ik dat je goed naar het leeftijdsverschil moet kijken!
Bij mij is het ook echt niet allemaal rozengeur en maneschijn geweest, maar daar wordt je wle sterker van.
En tja het bellen gaat inderdaad ook op mijn kosten, maar ik betaal dan ook maar 6 cent pm en hij bij een euro.
Maar hoelang ken jij jouw vriend al en ben je al terug geweest of ga je binnenkort.

:slight_smile:

Biancos en Lovers, ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat alles ok loopt voor jullie.
Ik zou normaal in september teruggaan maar ik begin echt te twijfelen.
Mijn vriend had me al gezegd dat zijn gsm niet meer optimaal werkte, dat het scherm niet meer goed was etc.
Hij wilde dat ik de prijs van een gsm vergelijk met een kopen in Egypte.
Toen ik vroeg welk model hij wilde heb ik dat op het web opgezocht, maar dat was wel één van de duurste modellen !! tussen de 700 à 800 euro ! Met gps !
ik wist niet wat ik zag. Toen ik per sms vroeg waarvoor hij dat nodig had (hij heeft zelfs geen auto), heb ik geen reactie meer gekregen.
Ik ben misschien wel te goed maar niet “stupid” !

Hey paulinekke…

Dat is idd meer dat beetje vreemd,wat moet die met zo’n onwijs dure telefoon??
Hoe lang heb je je vriend nu al niet gezien??
Hoe lang ken je hem nu al?
Zooo ik lijk wel een politie agentje:-)
Ik hoop dat je wel een reactie krijgt van hem,ik persoonlijk kan er echt niet tegen,als ik geen reactie krijg…

groetjes

Hey Biancos,

ik ken hem slechts een 6-tal weken.
In het begin was het werkelijk iedere dag 20 - 30 mails met allemaal lieve woorden.
Ook dikwijls gebeld (op mijn kosten) zelfs vandaag nog.
Ik zou in september teruggaan, na zo veel aandringen van zijn kant, maar nu krijg ik echt de klere van hem.
pffff, nog steeds geen sms teruggekregen dus is het weer balen.
Ik loop er echt niet meer in. Hij kan echt de pot op !
Ik ben volop bezig met te mailen op het forum van de “Egyptian blacklist”. Daar zit een vrouw die dringend moet geholpen worden.
Ze kan geen kant meer op. Volledig vast. Zelfs politie noch ambassade kunnen of willen haar helpen. Ze is alles kwijt, familie kijkt niet meer om naar haar, al haar geld kwijt…
Eén ding weet ik zeker, het zijn echt devils, de meeste toch.
Goed voor jou dat je binnen een maand terug kan.
byebye en ik wens je een goede nachtrust

Hi paulinekke,

Kan me voorstellen dat je aan hem gaat twijfelen. Het eerste wat mijn vriend heeft uitgelegd is dat hij een vrouw moet onderhouden en niet andersom. De mijne is zolang ik hem ken al 3 telefoons kwijtgeraakt en hij heeft mij nog nooit gevraagdt iets mee te nemen voor hem. Natuurlijk vergelijk je de prijzen, maar niet op de manier of ik dat even voor hem mee kan nemen.
Als ik heel eerlijk ben, zou ik dit ook nooit doen als ik jou was.
Ik was daar laatst in maart en een soort vriend van hem vroeg of ik miss iets voor hem mee zou kunnen nemen. Toen we even later alleen waren vertelde mijn vriendje dat het zo heel vaak gaat en dat vele er gebruik van maken door te zeggen dat bijv een laptop goedkoper is hier (dat is helemaal niet zo) en dat ze dan willen dat je dat opstuurt, nou no way.
Ik heb het ook meegemaakt dat ik geen sms meer kreeg en hem niet kon bellen enz, heb me toen ook echt rot gevoeld. Uiteindelijk ja geloof het of niet maar hij was zijn tel kwijt en heeft toen zelf een nieuwe gekocht, hoop dat die van jou ook zoiets doet.
Wat ik zelf heb gedaan is een aantal keren zo het gesprek heb laten lopen of hij geld nodig had en dat ik dat wel kan stuuren. Het heeft mij echt zekerder gemaakt. Natuurlijk weet je het nooit zeker, maar het is het proberen waard.
Hoop dat je snel iets van hem hoort, maar volgens mij ben je nu al teleurgesteld in hem.
Veel sterkte en laat ons weten hoe het is afgelopen.
ik heb trouwens nog een site voor je http://buitenlandsepartnerbe.yourbb.nl/ dit gaat over mannen die je inderdaad gebruiken voor het geld.

@ Biancos…;
Fijn om ook een positief verhaal te lezen :slight_smile:

Het is inderdaad fijn om eens iets positiefs te horen. In februari heb ik ook een Egyptenaar leren kennen (alles nog heel onschuldig). Terug van vakantie zijn we heel regelmatig beginnen te bellen, sms-en en chatten (zowel op zijn als mijn kosten) en eind mei ga ik er terug heen. Nu welliswaar met een zekere vrees, want als ik al de verhalen hoor (hier en op andere sites), vraag ik mezelf wel eens af waar ik mee bezig ben. En aan de andere kant voel ik me dan ook schuldig van zo wantrouwig te zijn. Nou ja, beste is zeker van met de voetjes op aarde te blijven (niet altijd makkelijk) en de kat uit de boom te kijken. 'k Hoop dat ik in juni met een mooi verhaal mag komen. Heb in het verleden al twee lange afstandsrelaties gehad (Griekenland en Thailand) en die waren beiden echt positief.

:slight_smile:

Bedankt Biancos ! 'k Hoop voor jou ook het beste.
Wanneer vertrek jij ? Ik ga de 24ste mei terug voor 14 dagen.:zon02:

Hoi,ik ben net in Egypte geweest met mijn echtgenoot en daar was een lieve jongen die zo oud is als mijn zoon,hij vertelde ons van zijn Belgische vriendin en hoeveel respect hij voor haar had,deze jongen zat iedere dag te wachten op een tel van zijn vriendin.Zijn naam is chicco en ik vroeg mij af of iemand hem kent,hij werkt in beach albatros in het animatieteam.Mischien zit zijn vriendin hier op 't forum?
Deze jongen keek niet om naar andere meisjes.Hopelijk leest zijn vriendin dit en neem ik zo een beetje van haar twijfels weg.

heey beetje toeval…ik vertrek ook de 24ste:-) Met transavia:-)
gr

hey biancos en kali

ik wens jullie een toffe vakantie toe.
Mijn geschiedenis is volledig verleden tijd.
En in feite ben ik blij. Eindelijk rust !
Want dat had ik niet meer.
Eerlijkheid duurt het langst en eerlijk was hij dus niet meer.
Ik ben gelukkig snel achter de waarheid gekomen.
Hopelijk vergaat het jullie beter. laat maar iets weten als jullie terug zijn.

Paulinekke,
Bedankt. Spijtig dat het voor jou zo moest aflopen. Maar inderdaad een geluk dat het allemaal snel gegaan is. 'k Zal zeker iets laten weten wanneer ik terug ben !

Biancos,
Moet lukken ! 'k Vertrek met Thomas Cook naar Hurghada. Heb m’n vriend in een hotel in El Gouna leren kennen maar nu gaan we samen op een flat in Hurghada. Moest je in de buurt zijn, laat dan misschien iets weten. Wie weet moeten we bij elkaar uithuilen :wink:

Lieverds,

Niet allemaal zo negatief blijven denken hoor!
Ik ben zaterdag teruggekomen van 1,5 week vakantie met mn mannetje in Hurghada, voor het eerste ben ik alleen geweest, en het is echt goed bevallen. Ik had een seatonly geboekt en verbleef daar samen met hem in een flat in Sakalla. Daar hebben we een kleine 90 euro voor betaald, en de kosten gedeeld.
We zijn ook 3 dgn in Cairo geweest om zn familie te bezoeken, ondanks hij geen goed betaalde baan heeft, heeft hij de vliegtickets betaald, zo een 100 euro p.p. omdat hij het mij niet wilde aandoen om 5 uur in de bus te zitten.
Aangekomen bij zijn familie was er welliswaar direct een klik, ik weet zeker dat het goed zit, nu ik terug ben in NL bellen en smsen we nog iedere dag. We zijn bij de ambassade in Cairo geweest om papieren af te geven om hem uit te nodigen naar NL, hopen dat dit snel lukt. Zo niet dan zal ik weer zijn kant op moeten reizen indd zonder poespas, want voor mij is dat een kleine moeite. Ik hoop dat het jullie ook allemaal zo goed verloopt!!!

neen Sannez, mij is het niet zo goed verlopen. Over en out.
Hij heeft me gezegd dat zijn vader hem verplicht om te trouwen met een familielid. De druk is zeer hoog van beide kanten. Vrees dat hij in feite al een tijdje getrouwd was maar het nu slechts heeft willen zeggen.
Hij heeft me allerlei stomme uitleg gegeven. Een grote leugenaar en bedrieger. Dat is alles wat ik over hem kan zeggen.
Maar voor jou ziet het er allemaal goed uit. Ik wens je in ieder geval veel succes en geluk toe.

Hello Biancos,
Heb problemen met pc. Privé-berichten sturen lukt maar niet, deze weg hopelijk wel. Gewoon in 't kort : alles ok. We zijn echt aan het aftellen, nog zo’n 3 weken en we zijn zo ver. Ook zo ongeduldig ?
Groetjes en de moed erin houden hé !

Heeey kali…

Jaaa ik kan ook bijna niet wachten,tot ik me ventje weer zie.
Idd lekker aan het aftellen…langzaam wat zomerkleren aan het opzoeken.
en nieuw shoppen:zon:…
Ik ga maar 11dagen…maar heb er echt zin in.

groetjes:wereld:

Beste Allemaal,
Zitten hier ook mensen op het forum die getrouwd zijn in Cairo met een Egyptenaar?
Willen jullie mij ff een pb-tje sturen.
Voor mij staat de groete dag te wachten op 06/06/2008
Maar wil ff ervaringen delen met jullie :stuck_out_tongue:
Thanks alvast!

Hi sannez,

gefeliciteerd meid.
Maar waarom zo’n haast eigelijk? Je kent hem pas sinds januari!!
Mag ik vragen hoe oud je bent?
De egyptische mannen staan erom bekendt dat ze meestal snel trouwen, maar ik denk dat het moeilijk is om iemand die zover weg woont al snel zo goed te kennen om het ‘ja’ woord volmondig te kunnen zeggen.
Wil niet zeggen dat je het niet moet doen hoor, maar was gewoon even benieuwd.

doei doei