'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Weetje wat erg grappig is, heel veel vrouwen kijken naar mijn vriendje omdat hij boven gewoon extreem knap is! en die bitches proberen met hem te flirten, maar hij doet heel zakelijk en zeer afstandelijk tegen andere vrouwen. Dat zie ik als hij in het hotel werkt en op andere locaties. Hij moet niks van andere vrouwen hebben dat zie ik duidelijk aan hem. Ik heb toen ik bij hem in egypte was en toen ik op een afstandje naar hem keek terwijl hij niet wist dat ik vlakbij hem was, nooit naar andere vrouwen zien kijken. ook dus niet als ik niet bij hem ben. Als zij kijken werp hij een zeer afstandelijke ongeintresseerde blik naar hun terug. Hij heeft zeer duidelijk alleen oog voor mij.

Een paar vrouwen probeerden met hem te flirten toen hij hun bediende achter de bar, hij deed zo afstandelijk tegen hun dat hij de drankjes vlug op tafel zette en zonder te kijken weg liep.

Dan lijkt hij vet arrogant, maar tegen mij doet hij heel lief en normaal. Hij is een qua gedrag ook normaal in de liefde, niet opdringerig maar percies goed. Want egyptenaren die heel opdringerig zijn daar gaat vaak wel een valse alarmbel bij rinkelen want die zijn vaak op geld uit.

Goed teken…dat zoizo

Hallo

Kan iemand mij snel een antwoord geven op deze vraag?

Mijn vriend wil heel gauw een paspoort aanvragen in Egypte om naar Nederland te komen, hij heeft nu vakantie en over 4 weken pas weer. Hij kan het alleen in zijn vakanties doen.

Hij heeft aan een officieel iemand gevraagd hoeveel een paspoort aanvraag in Egypte kost. Dus de papieren en bewijzen om een paspoort aan te vragen. Hij zegt dat het 700 euro kost!
Ik heb gezecht dat ik graag 300 euro voor hem wil betalen als dat zo is. En hij wil het liefst alles zelf betalen dus hij probeert het geld van iemand te lenen dus in Egyptische ponden 5100 Egyptische pond. ong. 660 euro. Om 700 euro te verdienen moet hij een jaar werken.

Klopt het dat de aanvraag van een paspoort zoveel kost in Egypte? 660 euro dus 5100 EG pond?

Hoop snel op een antwoord.

Hey meiden,

Nou ik meld me ook weer hoor, na 2 heerlijke weken in het vreselijk warme hurghada, maar het was geweldig!!!

Heb even zoveel mogelijk terug gelezen en super om te lezen dat je het ook zo heerlijk heb gehad ank!

Helaas moest Mahmoud veel werken de afgelopen 2 weken, omdat hij tenslotte ook gewoon geld nodig had om te leven! En ik hem geen geld heb gegeven! Tenminste tot op de dag dat ik weg ging, de 2 weken waren zo goedkoop geweest voor mij, omdat hij alles wilde betalen dat ik heb besloten hem genoeg te geven om internet te gaan regelen voor zijn huis (ach eigen belang he) Nu is het afwachten of hij het ook zeker gaat doen, ik heb goed geinformeerd hoeveel de kosten waren en hem dat bedrag gegeven! Als hij internet ervan gaat regelen is dat een bevestiging voor mij zelf dat hij me niet alleen voor geld wilt!

Maar ja genoeg over geld, want dat vind ik allemaal zo;n gedoe! Zal even jullie lekker maken over mijn 2 weken! (sorry meiden) Ik was bij aankomst zo zenuwachtig dat ik helemaal stond te shaken en dat zag M. helaas ook haha, dus kreeg gelijk een lekker sarcastische
opmerking! Maar gelukkig trok het na een sigaretje wel wat weg en voelde ik me op mijn gemak. De dagen erna heeft die mij alles laten zien wat nodig was, strand enso en hoe ik bij zijn huis moest komen. Daarna is hij weer aan het werk gegaan, van 15-22 uur ongeveer en heb ik daarvan het grootste gedeelte op het strand gelegen.

's avonds gezellig samen een hapje eten en wat drinken en natuurlijk knuffelen! De eerste dagen dacht ik trouwens wel jeetje hoe ga ik dit allemaal overleven, gezien het harde bed en het pisstraaltje uit de douche en gewoon het hele leven, maar na een paar dagen was ik gewend en werd het normaal!
Nou ik kan nog wel een heel verhaal typen! Maar al met al was het gewoon geweldig en hoop ik zo snel mogelijk weer terug te kunnen!

kuss

Ankhe,

Ik wil niet vervelend doen maar voor egyptische begrippen is dat een hele hoop geld en het is dus ook echt onzin dat hij er zoveel voor moet betalen! Het kost ong. 30 Ć  40 euro om dit te laten doen. Dus absoluut geen 300 euro aan hem geven…of hij wordt zwaar voorgelogen óf …
In ieder geval klopt hetgeen hij je vertelt dus niet.

ankhe, ik ben bang dat skyeblue gelijk heeft en hij toch echt teveel aan je aan het vragen is! Dus geef het hem alsjeblieft niet!

Ankhe, heb gelijk mijn vriend gebeld, een paspoort kost 60 pound, dus een tientje ongeveer.

ja dat en dan de kosten voor de foto’s en papieren etc. Echt niet meer dan 30 euro hoor. Vind het een vaag verhaal dat hij bijna 700 euro hiervoor nodig heeft…

Ik moet zeggen Ankhe, je vriendje heeft wel lef! Tjonge jonge…Mijn vriend schoot spontaan keihard in de lach toen ik hem zei dat n paspoort volgens je vriend 700 euro moest kosten. Kijk maar uit voor die knul, dit is precies waar we je voor willen beschermen.

IK heb net ook even mijn man gesproken, er zijn 2 soorten paspoorten, voor de mensen die niet gestudeerd hebben kost het 500 pond en voor de mensen die gestudeerd hebben is het 100 pond…en idd. mijn man die schoot ook in de lach en zei: that’s good business sah…

dat is bezness!! zo zie je maar weer he!!:frown:

Is toch ook logisch,… anders zou geen mens een paspoort kunnen kopen in egypte! En dan ben jij nog zo verstandig op een egypte forum ervaringen te lezen en delen, maar de meesten doen dat niet en geloven zo’n jongen klakkeloos en maken geld over voor hun lief!

als ik dit dan lees, dan ben ik toch zo blij dat mijn mannetje dat niet heeft gedaan, daar heb ik alleen het visum voor betaald, rest heeft hij allemaal zelf betaald ook al had hij het niet. En er is geen Egyptenaar te vinden die dat bedrag zou geloven als het hem werd verteld…Ik kan me wel voorstellen hoe Ankhe zich nu moet voelen…

Maar goed dat dit forum en meedere bestaan en dat we hier elkaar mee kunnen helpen.

het scheelt zeker dat je weet waar je op moet letten! Zelfs nu, terwijl ik toch al bijna een jaar getrouwd ben, let ik nog steeds op, en hou ik het in mijn achterhoofd…Gelukkig is er tot nog toe niets gebeurt waardoor ik hem wantrouw en bewijst hij iedere keer opnieuw dat hij eerlijk tegen me is en me niet gebruikt, voor wat dan ook…
Jammer genoeg zijn er toch nog steeds rotte appels die het voor de rest verpesten en dat is een hard gelag voor de dame die verliefd is erop…

mis men vriendje ppfff

ankhe, ik ben wel heel benieuwd hoe het afgelopen is…je moet je niet aangevallen voelen hoor, iedereen hier wil je gewoon helpen. Kan me voorstellen dat het allemaal wel confronterend voor je is om dit te lezen!

Jaja rotte appels heb je helaas overal maar is toch ook anders als ook nog eens de afstand zo groot is.
Daarom erg goed van Ank dat ze dit op het forum plaatst en ik raad haar aan om hem hiermee te confronteren want egyptenaren kunnen elkaar ook allemaal dingen wijs maken.
Ik mis ook me mannetje.

Dat is waar, ze zijn goed in elkaar gek maken maar niemand daar is zo dom dat ze geloven dat het 700 euro kost…

Ja das ook zo 700 euro dan moet er wel een balletje gaan rollen lijkt me.

wie heeft hier trouwens het boek fatwa gelezen, ik twijfel een beetje of ik hem zou gaan lezen, omdat ik bang ben dat ik mezelf te gek ga zitten maken…