Wat een mooie trip heb je gedaan dat wil ik ook nog eens gaan doen
Nu ga ik alleen naar hurghada voor mijn vriend
Ben nu een paar X terug geweest
Ik loop niet met mijn vriend hand in hand en hij zou mij zeker niet kussen in het openbaar
Dit hoort niet zo
Maar ja ik weet niet hoe jouw vriend is misschien wat vrijere opvattingen
Hij heeft het wel snel over trouwen vraagt hij ook kan je mij uitnodigen?
Heb je hem in het hotel leren kennen waar je was
Veel met elkaar praten en dingen vragen
Je ogen en oren goed openhouden
Ik heb de eerste keer reeds na enkele dagen mijn hotel verlaten en in een flat gaan samenwonen met mijn vriend. Geen enkel probleem. Ik vertrek nu enkel met een vliegticket en hij huurt een flat. In geval van nood kan je toch nog altijd inchecken in een hotel ter plaatse. Dus veel risico’s zie ik niet.
Ik heb de eerste keer een pakketreis geboekt toen ik naar Egypte ging om te kijken of het wat meer was dan alleen een vakantieliefde. Ik denk dat het altijd prettig is om wat te hebben om op terug te vallen. Je weet het nooit, hoe goed ken je iemand precies?
Ik zou het altijd aanraden en als je toch bij hem verblijft, dan heb je misschien iets meer betaald maar ik vind het wel een veilig gevoel.
Dus kijk zelf wat prettig voelt, als je geen pakketreis boekt, prima, maar ook als je dit wel doet, prima. :dag:
Toen ik een relatie met een Egyptenaar had heeft hij ook n flatje voor ons gehuurd voor de tijd dat ik daar zou zijn. Is gewoon goed gegaan, dus het kan ook gwn een leuke tijd zonder risico’s worden :zon02: Veel plezier!!!
ohh heerlijk wat nieuwe mensen en leesvoer! Ik ben er zelf ook wel behoorlijk uit meot ik zeggen, zo druk bezig met mijn huidige reis en de toekomst
Zo een eerste keer terug gaan is natuurlijk eng, vooral als je je vriend eigenlijk amper kent. Ik kan er neit echt over mee praten aangezien ik 6 maandne in egypte werkte en mijn ex op de 10e dag had ontmeot en we na 2,5 maanden samen waren gaan wonen! Maajr aikmeost terug vanwege mijn studie. de tip die mij gegeven werd: boek gelijk je volgende ticket, dan wee tje wanneer je hem weer ziet en heb je iets om naar uit e kijken ;).
Daarbij als je heen gaat zonder hotel (wat gemakkelijk kan) zorg dan alsnog da tje het telefoonnummer van de NL ambassade hebt, gewoon voor de zekerheid. en inderdaad zoals gezegd je kan altijd nog incheckken in een hotel ;).
Ik liep trouwens in eht begin wle hand in hand, toen een periode niet en daarna wel weer… in het begin nooit ene kus in het openbaar, aan het einde (mede door mijn zus die het zo raar vond dat we gene ksuje gaven bij afscheid en er elke x wat van zei) gaf hij me wel steeds vaker kleine kusjes als afscheid… Dit werd onder andere ook meer, nadat hij in Nederland was geweest en het meemaakte dat het oke was.
Toch probeerde hij het wle uit het zicht van anderen te doen ;).
Hee Irm, ik zit nog niet bij jullie facebookgroep, maar mijn vriendin en ik hebben allebei een egyptische liefde en willen graag ervaringen uitwisselen, kunnen wij ook naar de meeting komen…lijkt ons erg leuk :zon02:
Hallo hebben jullie vandaag ook problemen met bellen naar egypte?ik heb sinds vandoomiddag problemen, de ene x gaat telefoon over en dan als ik weer bel dode lijn komt dit door uitslag vekiezingen
Is mogelijk meid. Gisteren op Skype waren er ook al problemen. De president is nu gekozen dus hopen maar dat de verbindingen weer wat beter worden.:dag:
Ook in Egypte zelf lukt de verbinding vandaag niet altijd. Waarschijnlijk komt dat omdat iedereen nu met iedereen belt over dat Morsi de presidentsverkiezingen gewonnen heeft. Probeer het morgen maar weer eens!
Hallo, ik ben net nieuw op dit forum. Heb ook een relatie met een Egyptenaar en na 1,5 jaar beginnen we nu toch meer over trouwen na te denken. Alleen lees ik zoveel nare dingen hierover en ben zelf ook een beetje huiverig voor wat de islam voor een rol speelt in het huwelijk. Wat wordt je positie dan als Nederlandse vrije vrouw? Kortom, wie heeft ervaring, tips, anything!!