'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Marmah, fijn om te horen dat het weer wat beter gaat.
Ook is het goed om inderdaad de lopende ervaringen te blijven delen. Dat geeft goed inzicht.
Wij zijn in afwachting van (hopelijke) toekenning voor een toeristenvisum. Dus we zitten in spanning af te wachten.

Goedemorgen allemaal

Hoop dat jullie ook nog gelukkig zijn met jullie liefje in Egypte
Ik ben nog steeds gelukkig met mijn Mahmoud
Ik baal er alleen ontzettend van dat ik al dagen hem niet kan bereiken
Dan gaat de telefoon 1 keer over en dan krijg ik een in gesprekstoon
Met welke telefoon ik ook bel dit gebeurd
Ook zijn broer kan hem niet te pakken krijgen
Heeft een van jullie dat probleem ook of gehad misschien
Weet iemand wat het probleem is
of mocht iemand dit lezen en in hurghada zitten vlakbij seagull hotel in sheraton street
Wil die hem dan waarschuwen kan je Prive zijn naam helemaal geven en een beschrijving
Alvast bedankt voor degene die dat wil doen

Ik zit nu in Dahar, Hurghada. Mijn Egyptisch nummer (vodafone) doet het gewoon; geen problemen. Binnenkort moet ik naar Sekalla, zal kijken of ik iets voor je kan betekenen. Werkt hij in Seagull of in de buurt?

1 like

hij werkt daar

o, jee ik zelf zou m niet geloven, ik zou denken dat hij vreemd gaat…

Je mag hem wel voor mij bellen zal je denk ik hetzelfde horen een keer overgaan en dan geen verbinding meer
Meerdere telefoons doen dit waar ik mee bel
En hij kan mij niet de hele dag wegklikken toestel ligt bij security en hij werkt tot 4 uur vanmiddag en dan vanavond weer
En echt ik weet hoe anders het kan zijn hoor maar nu heb ik echt geen twijfels

Geef het nummer maar, dan bel ik nu even. Wat wil je dat ik tegen hem zeg als ik hem aan de lijn krijg?

1 like

Hey Irm! t gaat goed met haar hoor! heb haar vrij regelmatig gezien in Turkije toen we daar werkte en nu is ze zich goed aan het vermaken in Spanje ;)!

Ik zelf ben nogsteeds op wereld reis, tijd in China, Thailand en Indonesie zit er op, ben nu op singapore airport om vanavond naar Australie te vertrekken. Niets bijzonders in de liefde. heb geen contact meer met N sinds half januari dit jaar. hij heeft een nieuwe vriendin, woont al samen en dat was al na 6 maand toen t uit was met m. mis t soms toch nog wel, maarja tis beter zo! nu lekker aan t genieten van mijn reis!

groetjes suus

2 likes

Eshta had je een pb gestuurd met zijn nummer
als hij bij jou wel gewoon overgaat krijg je hem niet aan de lijn omdat hij aan het werk is
Ben alleen nieuwsgierig als hij bij jou gewoon overgaat of ook overgaan en dan een ingesprekstoon
Alvast bedankt

Sorry, geen PB ontvangen! Wil je nog eens sturen aub?

Vodafone lukt altijd wel. Ik bel met een Belgische GSM naar een Egyptische GSM en dat lukt ook. Vaste lijnen zijn minder stabiel en het is steeds mogelijk, zoals vorig jaar, dat ze alle lijnen platleggen. Dichter bij de verkiezingen kan dit steeds weer gebeuren. Maar op dit ogenblik is dat niet het geval.

Klopt. Ik krijg ook gewoon goed telefonisch contact met Egypte en ik vind idd dat Vodafone de beste verbinding heeft, gek genoeg beter dan KPN. Waarschijnlijk komt dat omdat zowat heel Egypte mobiel met Vodafone belt, misschien goede satelietverbinding

Ik heb ook geen moeite met contact krijgen, zowel op vodafone als etisalat lijn. Skype je ook met hem Dianne? Of via facebook of iets dergelijks? Want dan kan je kijken of je hem zo kan bereiken. Vervelend voor je. Neemt hij ook wel contact met jou op? Dan zou ik daar op wachten, want het is erg frustrerend om steeds te bellen en geen antwoord.

Ons toeristenvisum is afgewezen, enorm balen. Nu wachten op antwoord op het bezwaarschrift.

Hoe verloopt dat eigenlijk, om een vakantievisum aan te vragen voor de Schengenlanden ? Wij zijn er nu voor de 1ste keer mee bezig, hebben afspraak op de Belgische ambassade wanneer ik in juni terugga. En we hopen echt dat dit lukt. Maar misschien is het niet zo eenvoudig ?

Hallo

Ik heb hem vandaag eindelijk aan telefoon gekregen
Hij heeft zijn telefoon laten maken want hij had daar al problemen mee
Eshta had voor mij gebeld en zij kreeg hem vandaag aan de lijn
Dank je wel nog voor het bellen
Hij kan mij af en toe bellen want hij is een jongen met niet zoveel geld
Ook heeft hij zijn baan weer opgezegd en is weer zoekende
Dit is ook erg frustrerend we hebben afgelopen jaar hier al veel stress over gehad
Ook zijn vrienden die weten van mijn bestaan hij heeft veel vrienden maar 3 goede vrienden weten van mijn bestaan en zijn broer, konden ook geen contact krijgen
We delen veel praten veel ook over hoe het bij zijn ouders is hoe ze denken en dat soort dingen
Hij weet dat ik op mijn hoede ben en ik heb hem al vaak op de proef gesteld Hebben we dikke ruzie en maakt het toch weer goed en vergeeft mij
Hij zit ook niet vaak op FB en heeft ook niet veel berichten van anderen Hij heeft mij van het jaar zijn wachtwoord gegeven en kan alles lezen en zien wat er binnenkomt
En echt er zit niets vreemd tussen
Wil niet zeggen dat hij heel perfect is hij heeft zijn gebreken net als mij
hij heeft zijn dromen en ik heb mijn dromen en daar wij allebei een onderdeel van
En hoe het loopt en gaat tijd zal het uitwijzen

Lieve groetjes Mahmoud dianne

ja skype ook met hem en ook daar had ik problemen
Hij gaat mij echt niet de hele dag wegklikken daar wordt je toch gek van
en heb best wel vaak geprobeerd
Ja daar word je wanhopig van als je steeds geen contact krijgt
want het was 1 keer overgaan en dan in gesprekstoon
Hij zit ook bij vodafone en normaal geen klachten

Dalfien vervelend dat het is afgewezen

Heyyyyy girls!
Ik heb niet alles meer terug gelezen (teveel ben ik bang) maar hoe is het hier? Muchacha, Irm, andere ‘oud gedienden’ :slight_smile: ? Nog ontwikkelingen?

Liefs!

Hoi iedereen, ik ben pas nieuw sinds gisteren en heb in grote lijnen wel een beetje alles gelezen hier…
Ik dacht dan maar “waarom doe ik mijn verhaal eens niet?”…

Allereerst heb ik in 2010 een vriend gehad in Tunesie, ook elkaar leren kennen op vakantie etc etc… Het ging eigenlijk allemaal heel goed, en ik had er een goed gevoel bij omdat hij toch zoveel moeite deed de hele week lang en dan geef je uiteindelijk toch maar toe aan die kriebeltjes die je voor hem voelt. Dit was in september en in november ben ik weer teruggegaan voor hem, weliswaar samen met iemand (alleen vond ik toch nog een beetje eng). Ook hier ging alles heel goed, tot een bepaalde avond. We zaten in de discotheek van het hotel met nog wat vrienden en opeens krijgt hij telefoon. Zie ik op zijn schermpje staan “Ma belle”. Zo noemde hij mij dus altijd, maar ik belde hem niet want ik zat langs hem. Hij drukte gewoon weg toen hij zag dat ik keek, en 5 minuten later ging hij naar het toilet. Echt moeilijk is het niet om te raden wat hij daar ging doen. Er is een helse ruzie ontstaan die avond, maar uiteindelijk met zijn “lieve woordjes” is alles weer goed gekomen. Na die week ben ik naar huis gegaan, en 's nachts meteen al vliegtickets geboekt om in december terug te gaan. Toen ging ik alleen, en ging ik bij zijn zus verblijven. Maar toen ik terug in België was, begonnen de twijfels wel echt naar boven te komen. Heb dan ook wat getelefoneerd met een Nederlands meisje die daar ook haar vriend had, en zij vertelde mij doodleuk dingen die achter mijn rug gaande waren. Blijkbaar was hij naar zijn vriend toegegaan om te vragen of hij mee uitging met 2 Duitse meisjes, terwijl ik wenend op de bus en het vliegtuig zat. En blijkbaar kreeg hij dan elke maand ook nog heel veel geld van een oudere Duitse vrouw waar hij ook mee getrouwd is ondertussen.
Na dit alles zei ik “NOOOOOOIT meer een buitenlandse liefde voor mij”, tot 2 weken terug…
In mei 2011 ben ik en mijn moeder voor de allereerste keer naar Egypte gegaan, waar ik een zalige tijd heb beleefd. Ben, net zoals vele anderen, verliefd geworden op Egypte zelf en de mentaliteit van de mensen daar (niet iedereen, dit weet ik zelf ook).
Er was er natuurlijk wel ééntje waar ik echt een supergoede band mee had, constant lachen en grapjes maken met elkaar, maar totaal niets gebeurd of over gevoelens gesproken. In juli 2011 zijn we weer teruggegaan, en weer hetzelfde maar niets gebeurd.
April dit jaar zijn we ook nog eens geweest, en tijdens de vakantie was er ook weer niets aan de hand. Tot ik thuis kwam, en op Facebook zat… Opeens was hij daar om te vragen wat ik van hem vond… Ja natuurlijk kwam van het ene het andere, en uiteindelijk zijn we “samen”. Het is uiteraard niet zo lang, maar we hebben het voorlopig wel heel goed en kunnen ontzettend goed praten.
Ik vertrouw hem ook blindelings en heb er een zalig gevoel bij. We hebben ook enorm veel respect voor elkaar, en hebben al over heel wat belangrijke zaken gesproken.
23 juni reis ik weer terug voor 10 daagjes en probeer ik zoveel mogelijk tijd met hem door te brengen, en dan zullen we weer verder kijken…
Zo dames, ik wou gewoon eventjes mijn verhaal doen en eventjes zeggen dat het wel degelijk kàn en ze zeker niet allemaal slecht zijn… Je moet gewoon goed uit je oogjes kijken en je gevoel laten spreken :slight_smile:

1 like

Idd goed je ogen en oren open houden
En ook ik ben van mening dat ze niet allemaal slecht zijn
En veel blijven praten maar vooral ook plezier hebben

@ Suusieme…heee Globetrotter, hoe is het met je?:cheer: Geniet lekker van je wereldwijs:wereld:

@ Joehoeee Dreetje :dag:

@ Dalfien, wat rot om te horen, maar de aanhouder wint…hoop voor jullie dat het bezwaarschrift toch goedgekeurd word

@Sjill, doe wat je gevoel zegt, maar luister ook naar je verstand…ik vlieg 23 juni naar hurghada…u2?