'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Tsja… je kan beter praktisch nadenken wat je zou doen/zeggen als hij je belt of voor je op de stoep staat, dan je bang lopen maken. Jij hebt toch geen huwelijk in Nederland met hem gesloten of een garant verklaring getekent? NOu dan! Wees een grote meid, adem diep in en uit… Twee beentjes op de grond! :wink: Je kunt het!!!

Ja, Irm stil hier he…,viel me ook al op !!

Ik heb zelf ook niet veel te vertellen.

Maar Irm, ben jij nog op het afscheidsetentje/gourmetten geweest van Suusje84 en zo ja, hoe was het ??

Ik kon helaas niet, moest werken.

Ik hoop in ieder geval ( en denk het van wel,) dat het gezellig is geweest .

Waar zijn jullie meiden ???

Groetjes Hadiya :zon02:

Hoi Irma,

Ja, ik zit daar ook op ( maar post nauwelijks ).
Had al gezien dat meerdere meiden van deze site daar ook posten.

Hoe gaat het met jouw loge ?? Bevalt het hem nog steeds in Nederland ??

Groetjes :zon02:

Mooi om te horen dat het goed gaat.

Las inderdaad al ( volgens mij was het op FB ) dat hij dit weekend jarig was en dat mensen konden komen, als ze dat wilden.
Hoop dat het gezellig wordt.
Was dit een idee van jou ( om zijn verjaardag te vieren ?? ) , aangezien ik vaak zie, dat ze het vaak bij volwassende Egyptenaren niet meer vieren.

Ook gezellig een ritje Belgie, bij Christa en haar man op bezoek.
Hoelang doe je er ongeveer over van Haarlem naar Essen ??

Groetjes Hadiya :zon02:

Hallo :cheer:

Het was gezellig op het afscheidsfeestje van suusje en jasmin. Lekker gegeten en vooral gelachen:zon02:

Ik had niet anders verwacht…, ik vond het ook heel jammer dat ik er niet bij kon zijn i.v.m werkverplichtingen.
Met hoevelen waren jullie ??

Morgen vertrekt Suusje toch ??

Suusje, mocht je dit nog lezen, dan wens ik je een hele fijne reis toe en hoop dat jij en Jasmin een fantastische tijd krijgen in Egypte !!!
En hou ons a.u.b op de hoogte hoe het met jou gaat .

Liefs Hadiya :zon02:

1 like

met z’n zessen…nee ze vertrekt medio februari als het goed is

Hey,

het is idd heel stil hier, veel van ons zitten op facebook, al is het ‘groepje’ van hier toch wel speciaal! Dus ik vind het wel jammer dat het hier zo stil van door de komst van Facebook. Zeker ook voor de nieuwe meiden…want ik denk dat we nog steeds veel van elkaar kunnen leren hier.
Want LB hoe is het met jou? Lees je hier nog? Gaat het nog goed tussen jou en je vriend en ga je nog naar Hurghada toe?

Anne Otten, ik denk dat ik wel weet wie je bent :wink: wat leuk dat je weer voor langere tijd naar Hurghada gaat, dan zal ik je ongetwijfeld weer zien op old vic.

Ik zal 14 februari (pas) vertrekken na Hurghada, ik kijk er zo naar uit en tel de dagen af. Alles is zo’n beetje geregeld in Nederland, alleen nog inpakken en verhuizen en dan officieel uitschrijven bij de gemeente. Ik zou zo opgelucht en blij zijn als we weer samen zijn en dit keer geen afscheid hoeven te nemen. Ondertussen moet ik M. wel flink aanmoedigen om een huis te gaan zoeken want ik zou het toch wel prettig vinden als hij een nieuw appartement heeft voor wij komen, ik vind die van nu te klein en voel me niet thuis in de gemeubileerde egyptische stijl. Maar ja alles gaat op zijn egyptisch dus schiet niet echt op. Daarbij komt dat het inkomen op het moment minimaal is dus hij er eigenlijk geen geld voor heeft en hij niet wilt dat ik geld stuur voor de eerste maand huur, maar ik vind eigenlijk dat hij zich even over die trots heen moet zetten en ik dan maar een keertje geld stuur, is tenslotte ook in mijn eigen en Jasmins belang.
Alles gaat nog steeds hartstikke goed tussen ons, we zijn helemaal happy met elkaar en onze kleine meid. Zoals vele van jullie weten loopt ze inmiddels al weer een tijdje helemaal alleen en groeit ze hartstikke goed en heeft ze een (vreselijk) eigen willetje. Het is een pittige tante, die zich bij andere altijd super gedraagd :wink:

Ik heb vandaag mijn laatste nachtdienst, dus ik wens iedereen een fijne avond en ik ga aan het werk!

1 like

He Suusje,…Ik begrijp dat die laatste weken veel te langzaam gaan en dat je niet kunt wachten tot je weer bij elkaar bent. Ik hoop dat jij en Jasmin in Egypte heel gelukkig worden en dat je snel een eigen huisje hebt. En hopen dat het toerisme snel weer aantrekt. Heb jij al een idee wat voor werk je gaat zoeken of ga je eerste rustig aan doen. Het zal hier wel een hectische tijd zijn geweest.
Liefs Almar:dag:

Dank je wel Almar,

Ik heb 2 uitnodigingen voor sollicitatiegesprekken bij ziekenhuizen als verpleegkundige. Ze willen mij heel graag hebben begrijp ik uit de mails, dus verwacht dat het wel goed gaat komen. En moet ook nog langs de andere ziekenhuizen met mijn CV.

Suusje,

wat gaaf dat je de stap hebt gezet om te gaan, gewoon lekker samen zijn. Moet zeggen dat het me vreselijk lijkt als je kind/kinderen opgroeien met één ouder. Ik kan me heel goed voorstellen dat je de beslissing hebt genomen. Hopelijk gaat het helemaal worden zoals jullie hopen.

Ik ben één van de twee meiden die je hebt ontmoet van de zomer op Old Vic. Neem aan dat ik er van de zomer wel weer te vinden zal zijn. Half maart ben ik weer in Hurgahda, dus wie weet komen we elkaar dan weer tegen.

Anne dat is idd ook 1 van de redene dat ik daar heen ga maar ga natuurlijk ook omdat ik hem zo mis en we zo graag samen willen zijn :smiley: Nog even aftellen.

Hoe is het met dat andere meisje? Die heeft toch ook een relatie met een egyptenaar, is dat nog steeds? Had van een ander nederlands meisje, waar ik veel contact mee heb sinds mijn laatste vakantie daar in november, (meisje met vlechtjes en 2 kindjes) begrepen dat 1 van jullie laatst was geweest, weet niet of jij dat was of de ander.

Hoi hoi,

Je hebt het andere nederlandse meisje al gevonden via fb! Maar wij zijn in November samen geweest. Hebben heerlijk genoten van de zon, het strand en natuurlijk het samen zijn met onze mannen. Ik ga zelf half maart weer :wink:

Jij heel veel succes met aftellen naar de datum van vertrek!

Suusje, jammer dat ik niet op jullie afscheidsfeestje kon zijn.
Nog even de laatste dagen doorkomen en dan lekker naar Egypte.
Hopelijk ga je snel een baan vinden, maar ik denk dat dit wel goedkomt.

Ik heb het heerlijk gehad. Lekker warm zonnetje en genieten van mijn lief.
Helaas gaat de tijd zo snel en ben ik alweer even terug. Maar ja, op naar de volgende vakantie.

Ik zou graag in contact willen komen met iemand die weet hoe de procedure verloopt om iemand voor langere tijd naar Nederland te halen. (langer dan de zogehete 90 dagen. )

Zou diegene mij een privemailtje willen sturen?

1 like

fout

Tis stil hier…

Waar is iedereen gebleven. Allemaal over gelopen naar andere sites?:dag::dag:

Mijn man moet volgende week examen doen. Hoop dat hij in 1 keer slaagt, zodat we de mvv procedure nog kunnen starten, voor de gewijzigde regels worden door gevoerd.

groeten,
almar

1 like

Hey allen!
Ja ik ben druk bezig met mijn wereldreis! ben in China geweest, heb op de grote muur gestaan en ben nu in Thailand. Hier heb ik een trekking gedaan, bij waterval gezwommen, olifant gereden, een tokkelbaan gedaan en vandaag zelfs met tijgers op de foto gegaan! t is echt onwijs stoer!
Maarja dus erg weinig tijd om hieriets neer te zetten!
vandaar zo weinig van mij haha :wink: . xxx suus

2 likes

Irm, Luxor, na ja, wie wil het daar niet zien? Maar jij zit met andere dingen in je hoofd en vraagt je af JA OF NEE. Ik zou zeggen, heel langzaam tot 10 tellen en daarbij goed denken waarom je altijd weer snel weg wilde. De vrienden die je daar eigenlijk wel weer wilt zien, kunnen misschien wel naar een andere interessante plek KARNAK bijvoorbeeld komen en hoef jij niet naar dat mooie Luxor.Er zijn meer mooie plekken, waar je niet bang hoeft te zijn om door de knieën te gaan. Succes gewenst door een moeder met een dochter, die ook met iets dergelijks worstelde.

1 like