welkom Merel,
even voor de zekerheid, werkt jouw vriend bij aladin als ober, naam begint met een W.? en heeft hij voor jou ook een ned. vriendin gehad? Je naam komt me namelijk heel bekend voor bij iemands facebook…
welkom Merel,
even voor de zekerheid, werkt jouw vriend bij aladin als ober, naam begint met een W.? en heeft hij voor jou ook een ned. vriendin gehad? Je naam komt me namelijk heel bekend voor bij iemands facebook…
Hoihoi. Ik wil ook nog eind januari naar hurghada gaan als het me lukt. Dus houd me ook aanbevolen voor goedkope tickets vanaf amsterdam. Dusseldorf is lastig in de winter want ik heb geen winterbanden. Brussel zou ook wel kunnen maar is het parkeren daar niet erg duur?
Merel, leuk dat je er bij bent op het forum. Jullie kennen elkaar dus eigenlijk al best een hele tijd, dan weet je wel een beetje wat voor vlees je in de kuip hebt toch? Zijn jullie nu al helemaal met zn tweetjes geweest dan?
Camilla, welkom terug in de regen en kou brrrrr. Wat gaat het altijd snel he.
M vind de MB helemaal niets en ik eerlijk gezegt ook niet meer omdat ik verhalen hoor waar ik eng van wordt. Ik hoop dat staat en religie gescheiden wordt zo krijg je meer demoncratie, maar of Egypte daar klaar voor is weet ik niet maar dat moet men leren en dan gaat jaren duren maar wat als de MB wint??? Ze laten nu zien hoe mooi ze zijn maar ik geloof er geen barst van.
M maakte elke keer een grapje dat ik alvast een burka zal moeten kopen maar ppppffff dat zijn wel dingen waar ik bang van wordt. Ik hoop dat Egypte wordt zoals ik het kende maar dan nog beter.
Ik hoop dat ik ooit mijn moeder gewoon normaal de pyrimades te kunnen laten zien de bib in Alex en gewoon in bikini op de strand te kunnen liggen in sharm.
Wat denken jullie wat er gebeurd als de MB wint ik heb werkelijk geen idee en ik heb veel van andere gehoord is dit juist geen idee wat voor informatie ik lees in internet over de MB is ook elke keer zo anders.
Ik heb er zelf geen goed gevoel maar hopelijk heb ik het verkeerd.
He Camilla,
Ik heb dezelfde gedachten. Heb toevallig vanochtend een stukje geplaats bij het kopje “verkiezingen verlopen rustig” Met de vraag of dat mensen daar hun mening willen uiten…
ooohhh dat heb ik niet gezien zal daar ook het stukje plaatsen
Re: ‘Relatie met een Egyptenaar’ centrale topic
welkom Merel,
Hey Suusje 84.
Ik weet pressies wie je bedoelt, maar nee dat ik zeker niet mijn vriend. hij werkt niet in een hotel. Maar hoezo vroeg je, je dat af? Ik heb hem ook op mijn facebook. Puur vriendschappelijk ken hem nu ook 3 jaar van de vakantie’s, maar verder niet mijn type. Maar jij kent W dus ook?
Groetjes
Bedankt Irm voor het welkom heten ![]()
En bedankt voor je bijvoegingen erbij.
groetjes
Hey Wendy,
Hij is manager van aqua centers, spa’s, safariland en duikscholen.
Ik heb hem leren kennen in een aqua center, waar ik op een gegeven moment elke dag zat
daar is het allemaal begonnen zeg maar. Ik gaf hem daar elke dag Nederlandse bijles en hielp daar wat dingen met vertalen. Hij nam mij en de groep waar ik mee was mee naar een show, waar alles toppie geregeld was. Pas daarna begon het kwartje te vallen, me moeder zij op een gegeven moment uuuhhhh Merel volgens mij vind ie je leuk.
Ja wanneer ik over 3 maanden heen wil dat is nu nog erg onduidelijk. Sowieso heb ik een maand Australië voor de deur staan, waar ik aan de ene kant nu wel van baal omdat ik ook naar Egypte had gekund. Maar dit staat gepland en ga daar lekker mijn familie opzoeken.
Verder wil ik ook een buffer als ik daar heen ga en Australië kost ook wel wat natuurlijk. Kortom druk aan het sparen.
Ook maar even afwachten hoe het daar gaat lopen.
Liefs Merel
Merelhof, ik ben heel blij dat het W. niet is…ik heb totaal geen goed woord over hem te zeggen namelijk. Ook ik ken hem al 3 jaar en vind het een vreselijke eikel, die alleen uit is op een visum voor nederland en daar alles voor over heeft! Hij heeft mij ook al meerdere keren bedreigd omdat ik zijn ex vriendin verteld heb hoe ik hem zie en dit de druppel voor haar is geweest dat het uitgegaan is…Hij heeft verhalen over mij rond verspreid die niet echt goed waren. voor de duidelijkheid ik heb zelf nooit wat met hem gehad hoor, mijn huidige vriend is de enige egyptische!
Australie is ook gaaf, zou het zeker gewoon doen en daarna naar egypte gaan! Jouw vriend heeft het dan welgoed voor elkaar zeg, hij zal het wel druk hebben!
Inderdaad zeer zorgelijk ! Als je hier op het platteland met landbouwfamilies spreekt dan hebben zij massaal voor MBH gestemd.
Wanneer je dan meer uitleg begint te geven hoe het toerisme daardoor kan ineenstorten met alle gevolgen vandien dan kijken ze op .
Ze hebben geen flauw benul van de impact die hun stemgedrag heeft.
Mijn man heeft deze morgen samen met de omda ( soort burgemeester)
aan het stembureau postgevat om de analfabeten en de gewone man op de straat duidelijk te maken
wat MBH inhoud en dat als ze Luxor willen zien blijven bestaan
ze niet vooor hen moeten stemmen.
Stel je voor dat wij europese vrouwen binnenkort ook in een burka over straat moeten lopen . En als het toerisme doodbloed zal er veel honger
geleden worden
ZEER VERONTRUSTEND DIE STEMRESULTATEN
Wat apart dat ze daar dan geen benul van hebben zeg. Egypte kan niet zonder het toerisme.
Ik vind dit soort berichten van jullie allemaal wel fijn, zo leer ik er wat meer over. Bedankt
Hallo forummers
Ook ik heb een relatie met een egyptenaar uit Hurghada officieel komt hij uit Assiut
Wij zien elkaar geregeld op Facebook en Msn en hebben cam contact
Wij lachen veel maar huilen ook samen om wat ons in het verleden is gebeurd
Maar door slechte verhalen op het internet ga ik erg twijfelen
Dit maakt hem erg boos
Ik ben wel iemand die weet dat je niet alle egyptenaren over een kant moet halen
Maar hoe weet je nu precies wanneer iemand te vertrouwen is?
Is iemand per definitie op je geld uit als hij om een klein bedrag vraagt?
Hij weet ook dat ik niet echt geld heb en dat ik rekeningen moet betalen
Groetjes Mahmoud Dianne
Hallo en welkom mahmoud dianne! Op je vraag is niet eenvoudig antwoord te geven. Vind ik ook afhankelijk van hoe lang en goed je hem al kent. Ken je hem alleen van internet of zijn jullie al vaker samen geweest. Een man vraagt niet makkelijk de vrouw om geld. Tuurlijk hebben de mannen het daar financieel niet ruim en werken ze meer dan wij normaal vinden. In hun ogen hebben wij al snel veel geld om te besteden. Dus het is erg lastig om te beoordelen en ik zou niet te snel met geld over de brug komen. Overigens kunnen ze heel goed ( de ‘slechten’) inspelen op je sentiment en weten de zwakke plekken te vinden.
En wat voor ons kleine bedragen zijn is voor hun vaak al veel geld, zoals 50 euro, is toch al gauw een maandloon voor veel van die jongens…
Dank jullie wel voor het reageren
Mahmoud is van af dag een eerlijk geweest over dat hij graag Egypte wil verlaten om een beter bestaan op te bouwen
Hij vindt net als vele jongeren Egypte een rotland om te werken en te wonen
Ik bestudeer veel over zijn land en cultuur ja en ook ik ben daar niet altijd blij mee
Hij wil ook graag dingen weten van europa en die vertel ik hem dan weer
Zou wist hij dus ook niet dat er elke maand zoveel vaste lasten betaald moesten worden
Na dit verteld te hebben schrok hij wel en zei gelijk maak maar geen geld over ik wil graag dat je spaart om, weer hier bij mij te zijn
Ik moet erbij zeggen dat Mahmoud een hele goede man is en voor zijn vrienden klaar staat met geld en daad
Hij geeft zelfs zijn laatste geld aan ze zodat hij zelf geen eten meer kan kopen
Hij verloor zijn baan (gelukkig wel weer een nieuwe gekregen )maar heeft wel 2 maand geld tegoed van deze baas
Jullie begrijpen dat hij dan geen geld meer heeft en zijn vrienden om geld gevraagd
Een vriend heeft hem goed geholpen maar hij wil zijn familie niet om geld vragen
Hij heeft van vrienden nog geld tegoed maar durft dit niet te vragen
Hier wordt ik wel eens boos om en zeg verdorie het is je eigen geld
Nu met de nieuwe baan wil hij die vriend gelijk alles terugbetalen van 2 weken werken
En dan na 2 weken krijgt hij weer geld
En dat is dan van hem
Dat is erg beknibbelen op alles
Ik heb hem een keer een sms gestuurd van wat hij met mij moest
En dat ik geen geld had voor zijn familie want daar gaat het vaak om voor ze
Kan vertellen dat hij erg boos en verdrietig was over dit SMSje en hij vertelde als het hem daar allemaal om ging dan had hij allang wel aangepapt met anderen die wel geld hadden
Ik baal ontzettend heb hem al 6 weken niet gezien op cam omdat hij geen geld heeft voor internetcafe
Maar elke dag spreek ik hem even en praten we over de allerdaagse dingen
Ja liefde is soms niet makkelijk vooral niet als het over een lange afstand is
Lieve groetjes Mahmoud Dianne ( Karin
Ik vind het wel vreemd dat nadat jij heb uitgelegt dat wij vaste kosten hebben in de maand hij zegt maak maar niets over???
Waarom zal hij zoiets zeggen gaat hij ervan uit dat je zoiets moet doen?
Misschien is het een hele goede jongen hoor maar die zin vond ik wel vreemd.
Ze verdienen ook weinig en moeten hard werken en een keer eten betalen moet wel kunnen hoor zolang het niet altijd op jou af komt.
Camilla
Hij heeft er verder niets bijgezegd alleen dat ik het geld ook hard nodig had
Verder praat hij niet op mij in
Mahmoud Dianne
Irm
De verhalen heb ik gelezen en tot dusver gaat het niet zo als in die verhalen
Maar ik hou mijn ogen open
Groetjes Mahmoud Dianne
Het is daar heel normaal dat je geld van je vrienden vraagt of t aan hen geeft, zelfs ook al heb je dan zelf niets. Zelfs hoeven daar ook meestal niet veel te hebben. Kost en incoming zit in vele gevallen bij t werk inbegrepen. Aan de familie vragen is not done. Daar moeten zelfs juist t meest naar toesturen. Of naar hun vrouw…naar je tegoed van baas of vrienden vragen is ook not done overigens. Te trots zijn ze daarvoor. T gaat niet altijd perse o geld of een visum. Maar ook vaak om lekkere vakanties, lekker rollebollen met zo’n meisje die gelooft dat hij van haar houdt en verder voor hem eigenlijk alleen maar een leuke tijd is. Helemaal mooi meegenomen als zij ook alles betaalt…
Mijn tip, ga er onverwacht een weekje heen. Ik weet niet of hij in een hotel werkt maar zoja, er zijn Dan vaak toeristen die er al wat langer zitten en wel wat met hem gekletst hebben en vraag hun Dan eens of ze wat weten. Ja t is niet eerlijk en als hij echt gek op je is is t niet leuk voor hem maar t wordt steeds erger met de bezness daar en als hij echt van je houdt vergeeft hij t wel want Dan begrijpt hij t Wel. Mijn ex zei en deed exact hetzelfde als wat jij vertelt, echt tot op de letter, echter hij was getrouwd ( ik wist dit echter vanaf t begin, hij heeft hier nooit over gelogen )
Skyeblue
Hij heeft mij al vele dingen vergeven
Ben echt soms heel achterdochtig maar komt door de vele verhalen
Want gekwetst heb ik hem af en toe best wel
Denk ook wel dat als hij niet echt om je geeft je ook laat vallen als baksteen en een ander slachtoffer zoekt
Of zie ik dit helemaal verkeerd
Mahmoud Dianne