Idd maar het doet toch zo’n pijn
hey meid, wat balen joh!
hoe ben je erachter gekomen? heel veel sterkte in ieder geval! en een dikke knuffel!
Absoluut, het doet zeker pijn!! Maar die pijn gaat weg, “tijd” heelt alle wonden!
Dankzij msn en Facebook…
Het wil weleens helpen om het van je “af” te schijven. Plaats hem op de Black list, waarschuw andere vrouwen voor hem etc. Actief je leed verwerken is beter dan in een hoekje te kruipen!!
Trek dat “mes” (lees: bedrieger) uit je hart!!
Black list ?
Voor mij persoonlijk helpt schrijven heel goed maar het heeft lang geduurd vooraleer ik alles goed en wel kon kaderen. Het gaat eigenlijk met flashbacks. Nu, 3-4 maanden later komen er nog dingen in me omhoog, die hij gezegd heeft, gedaan heeft… de manipulatie.
Ik heb o.a. een aantal dingen neergeschreven onder “een egyptische ex, vertel je verhaal” in het Egypte forum. Ik hoop dat andere meiden hier ook iets aan hebben.
Daarnaast lijkt het me goed om in het Egypte forum ook een soort van Bezness forum op te richten, met dergelijke verhalen. Weet iemand hoe?
Toen ik een relatie begon met mijn Egyptische vriend, had ik nog nooit van Bezness gehoord. Ik denk dat veel leed vermeden kan worden door dit meer bekendheid te geven.
Dat is waar
Op facebook vind je o.a. de volgende blacklists. Er worden foto’s, de namen en verhalen verspreid:
Zie ook Bezness alert op facebook:
En ook de website van Dezy-house (is al eens aangehaald):
http://www.dezy-house.ru/forum_rus/viewforum.php?f=34 (Hurghada)
http://www.dezy-house.ru/forum_rus/viewforum.php?f=33 (Sharm El Sheikh)
Voor Suusieme:
Kun jij een topic/sticky zoals “Relatie met een Egyptnaar” aanmaken voor het onderwerp **Bezness **??
Ik krijg het idee dat er op dit gebied toch wel heel veel behoefte aan informatie (waarschuwing vooraf) is. Er verschijnen steeds meer sites waar dit onderwerp besproken wordt.
Alvast bedankt!
heey!
Ik heb een topic voor je aangemaakt bij de waarschuwing voor egyptische mannen, met een kleine uitleg voor bezness:
jeetje, het lijkt zo wel na de laatste verhal;en of alle egyptische mannen slecht zijn
Hoh denk niet dat ze allemaal slecht zijn hoor, pffff de mijne laat me nu nog niet met gerust bij
Tuurlijk niet! Maar die 2% eerlijke mannen, wegen niet op tegen het merendeel “slechte” types!!
Bedankt!!
Maar denk je niet dat je er beter een “sticky” van had kunnen maken en dan op deze pagina: Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
nee dat klopt ik ben ook nog steeds positief over de mijne ![]()
sticky ben ik niet, en kan ik er dus ok helaas niet van maken, hij staat nu in ieder geval bij t kopje waar hij eigenlijk thuis hoort ![]()
Bentley1, na 3-4 maanden laat mijn ex me nog steeds niet met rust. Hij stuurt regelmatig smsjes en emails. Hij probeert via allerlei manieren om opnieuw met hem contact te maken bv dat hij me mist, van mij droomt, niet zonder mij kan leven, zijn nichtje en neefje me missen en me willen zien, hij een operatie moest ondergaan … Hij probeert over mijn persoonlijk leven weer dingen te weten te komen.
Tja, noem maar op. Maar ik weet zeker dat als ik opnieuw met hem skype of praat, dat hij me weer helemaal zal inpalmen met zijn gladde praatjes. Dat effect had hij namelijk op mij. En dat weet hij natuurlijk.