Alle meiden die binnenkort naar egypte gaan: heel veel plezier en geniet van egypte, het land van de zon en de liefde ![]()
@meeting: januari is ook prima hoor
Alle meiden die binnenkort naar egypte gaan: heel veel plezier en geniet van egypte, het land van de zon en de liefde ![]()
@meeting: januari is ook prima hoor
joepie ik zie morgen mijn vent weer ![]()
Heel veel plezier suusje!! Xxx
Hey meiden!
Ik lees nog steeds af en toe mee⦠heb niet zoveel meer te melden maar nog steeds goed om de ontwikkelingen hier te lezen.
Suusje, spannend allemaal!! Maar te gek dat je stap gaat nemen. Eindelijk bijna samen! ![]()
Iedereen hier veel succes met de Egyptische partner!
X
Hey dames,
het is alweer n hele tijd geleden dat ik gelezen heb, maar ik dacht, ik heb nieuws gehad uit egypte, dus laat ik dat maar even melden.
ben nu net een weekje weer terug vanuit Turkije, en 2 weken voordat ik terug kwam heb ik uit t niets opeens een half uurr met N. aan de telefoon gezeten. Dit kwam naar aanleiding van dat ik hem n sms had gestuurd, met daarin dat ik m nooit zou vergeten⦠het was ongeveer 1 jaar geleden dat t uit was gegaan toen ik t smsje stuurde. Daaropvolgend had hij me gebeld.
Het was voor hem nogsteeds niet duidelijk waarom t nou uit was gegaan. Ook hadden we afgesproken om elkaar nog een keer te spreken via skype. dit deden we ong 4 dagen erna.
Hij heeft nu een nieuwe vriendin, werkzaam bij thomas cook en sinds september wonen ze samen. ze is iets ouder dan hem.
Het klinkt heel stom maar stiekem ben ik toch een beetje jaloers en vind ik t niet leuk dat hij al zo snel een nieuw meisje heeft waarmee hij samenwoont.
Dit zegt misschien ook wel wat over hem zelf uiteindelijkā¦
Het blijft raar, ik denk nog vrij regelmatig aan hem, maar dat is logisch, want het is noueenmaal mijn allereerste echte liefde geweest.
Ik hoop maar dat hij alsnog gewoon erg gelukkig gaat worden. Toch blijft het moeilijk want hart en verstand blijven tegenspreken. Maarja 1 ding wat ik nu ga doen, en dat was alleen mogelijk als het niet meer aan zou zijn: een wereldreis. al jarenlang eed room, lang uitgesteld van mijn relatie toen en 15 januari vlieg ik richting China!
He tlijtk em erg leuk om nu wel een keer bij een meeting te zijn, maar dan is dus alleen het 1e weekend in januarie een optie, aangezien ik daarna alweer op reis benā¦
hoe gaat het verder met iedereen? begrijp ik nou goed van je suusje dat je die kant op gaat? spannend hoor!!
en over het wonen in een appartement zonder orfi, ik heb nooit orfi gehad in 2 jr en 4 mnd tijd, daarvan hebben we ongeveer 1 jaar en 2,5 maand samen gewoond in een appartement bij alāarosa square in sakkela Hurghada. hiervoor beaalden we in totaal 1200 tl. was een klein studiotje, maar goed genoeg voor ons.
dikke knuffel suus
14 of 15 januari moet lukken, leuk!
Ik heb al gebeld met die advocaat er zitten geen kosten aan hij wil het gewoon doorspreken en dat vind hij makkelijk persoonlijk dus ik ga er straks heenā¦
Hoi hoi zal mij even voorstellen
Ik ben fea 28 jaar. en ja ook verliefd geworden op een egyptenaar ik vertrek morgen naar hem toe om 3 maanden samen te zijn dus dat is erg fijn en heb er zeker ook veel zin. Hurgahada ga ik naartoe.
Het lijkt mij leuk om met nld vrouwen in contact te komen die daar ook zijn voor een langere periode anders ben ik wel erg afhankelijk van hem.
dus vrouwen die daar zitten en een keer wat willen drinken met mij stuur ff een berichtje lijkt mij leuk
gr fea
Hahaha Irm, gelijk heb je!
Maar misschien dat ik niet ga wachten tot mn 65, duurt me te lang denk ik ![]()
Hopelijk eerst maar eens begin volgend jaar ergens de Braziliaanse :zon02: op zoeken >>> voor een paar weekjes ![]()
Poeh, warmteā¦wat zou dat fijn zijn, op dit soort koude dagen voel ik me helemaal niet thuis hier!
Ondertussen had ik eigenlijk al besloten om inderdaad eind jan/begin feb een weekje richting Kosseir te gaan. Maar misschien begin ik in januari een nieuwe baan en dan weet ik niet of dat bedrijf het op prijs zou stellen als ik zo snel ertussenuit gaā¦eens zien hoe dat af gaat lopen :s
Suusje gefeliciteerd met deze bijzondere dag
knuffel voor jullie en geniet nog van alles!
hey girls,
even een groet vanuit het heerlijke egypte, staat op het moment veel wind, maar de temperatuur overdag is heerlijk warm! Het is super hier en we genieten volop! We zijn 3 daagjes naar Aswan en Luxor geweest, en dat was geweldig!
Gisteren de eerste verjaardag van onze prinses gevierd en ook dat was super en ze is heerlijk verwend! Thnx Clejo voor de felicitaties!
Vandaag is M. weer aan het werk gegaan na 6 dagen samen geweest te zijn, wel weer even wennen voor mij. Maar vandaag naar het strand geweest met Muchacha en nog een ned. meisje wat ik ontmoet heb in het vliegtuig de vorige keer dat ik in egypte was. Zij heeft net voor haar man te horen gekregen dat de mvv is goed gekeurd, dus ze gaan bijna tegelijk terug naar Ned.
Jasmin ligt inmiddels al weer op bed, de was hangt heerlijk buiten te drogen en is het kleine appartementje wat we hebben weer helemaal opgeruimd en schoon ja ja ik raak al ingeburgerd ![]()
Wij genieten lekker verder hier en voor iedereen die binnenkort ook in hurghada te vinden is, ik ben bijna elke dag op old vic dus altijd gezellig als er nog meer nederlandse meiden zijn!
Ow ja, nog niet gekeken voor een baan, maar heb er ook niet zoān haast mee, ik weet bijna zeker dat ik wel wat vind als ik hier eenmaal woon!
Liefs
Hallo
Ik wou even laten weten dat ik ondertussen bijna volledig mijn 1000 euro terug heb. Ik wou eerst helemaal niet achter het geld heen gaan omdat hij me zoveel heeft aangedaan, en ik dit liever achter me laat. Maar een vriendin vond dit zo oneerlijk en heeft me geholpen om het terug te krijgen.
We hebben samen een mail naar hem gestuurd. En ook emotionele chantage gebruikt zoals hij dat zo goed kon. Ik heb in de mail geschreven dat iedereen in mijn omgeving tegen me zegt dat onze relatie om het geld was en dat hij helemaal niet van me hield, gewoon om naar Europa te komen en bla bla bla. En dat ik het allemaal niet meer weet en dat ik hem niet meer kan vertrouwen zodra ik het geld niet heb. Dus heb ik gezegd, als je mij het geld niet stuurt, dan weet ik dat je nooit van me hebt gehouden, en dat het enkel een spel was en dan wil ik ook niet meer met je praten.
Hij heeft me daarna mails gestuurd, dat hij in shock was toen hij dit las. Want dit is helemaal niet waar. Hij was dus kwaad. En hij zou zeker het geld terug sturen, alleen maar om te bewijzen aan de mensen dat hij niet zo isā¦
Dus conclusie wil je iets voor mekaar krijgen met een Egyptenaar, dan is zijn zwakste punt: his dignity!
Hij is me daarna blijven bestoken met mails, smsjes, tot op heden. Hij blijft contact zoeken, blijft proberen om me terug in zijn macht te hebben. Wilt weten wat ik zoal doe in mijn leven. Hij zegt dat zijn neefje en nichtje (waar ik ook wel dol op was) me erg missen en naar me vragen. Dat hij nog spullen heeft voor mij en ze wilt opsturen en ⦠noem maar op.
Ik antwoord hem af en toe, of ik vraag naar zijn familie; omdat ik nog aan het wachten ben op de laatste som van het geld. Maar vertrouwen doe ik hem niet meer.
Ergens heb ik wel spijt dat ik het terug gevragen heb want emotioneel is het zeer zwaar.
Hellowwww Suusieme :cheer:
Fijn om te weten dat alles goed gaat. En dat je eindelijk je droom gaat verwezenlijkenā¦top topā¦
Een dikke knuffel :kus:
BTW. Hoe gaat het met Julie?
Btw, Irmā¦kheb Luxor nog nooit bezochtā¦erug he ahahahaā¦andere keer maar ![]()
Hallowwww!! Zo veel geregel zeg⦠Huurder zoeken, huis om nu in te verblijven om een goeie buffer op te bouwen voor als ik terug kom⦠Nou uiteindelijk geen huurder, wel een goedkope oplossing om de komende maanden goed te kunnen sparen! Huis morgen opzeggen en volgende week eruit! Eigenlijk best lkkr want ben er zo druk mee⦠Voor de rest stond me moeder r totaal niet achter vanwege al het drama daar op het moment, begrijpelijk maar ja zo koppig dat ik ben ga ik dit doen en tegelijkertijd ga ik het echte leven proberen met me mannetjeā¦! Suusje en muchacha geniet ervan, het is hierrrr koud brrrrrrr
Liefsss lisette
Spannend hoor L.B, maar voor je het weet ben je hier ![]()
ā¦Morgen alweer naar huis, helaas
:dag:
Heftig topic dit, ik ben met een Braziliaan getrouwd dus hoor hier niet echt thuis. Alleen de vooroordelen zullen wel wat met elkaar gemeen hebben, als je in NL zegt dat je met een Braziliaan getrouwd bent gaan er ook wat wenkbrauwen omhoog. In Brazilie gaat het samenwonen allemaal iets gemakkelijker als ik wat korte verhalen van jullie lees. Door de post van Irma kwam ik deze tegen http://www.dezy-house.ru/forum_10/viewtopic.php?f=2&t=23 ongelovelijk namen/foto/beroep. Blijkbaar is dit een hele lucratieve business, gebeurt hier ook veelal in de armere/toeristische gebieden.
Succes met alles, want ik weet dat het ook goed kan gaan!
Dezy house is al een hele tijd bekend. Maar steeds meer sites schieten in de lucht om vrouwen/meisjes te waarschuwen tegen bezness praktijken. Ik kom al heel wat jaren in Egypte en moet met lede ogen aanschouwen hoeveel vrouwen/meisjes toch altijd weer in die kuil vallen ![]()
Hier nog wat sites, m.n. om te waarschuwen en voorlichting te geven:
http://www.1001geschichte.de/ (Duits)
http://www.beznessalert.com/ (Nederlands en Engels) ook te vinden op Facebook
Facebook - log in or sign up (Engels)
Misschien toch eens de moeite waard om te kijken of āhabibiā erbij staat.
Voorkomen is altijd beter dan genezen!
Informeer je voordat je aan een ārelatieā in Egypte begint!!
There is no such thing as āboyfriend/girlfriendā in Egypt.
Bij mij is het net gedaan met mijn Egyptisch vriend, ik ben er kapot van
Maarja hij bedroog en beloog me ![]()
Sterkte ermee!!
Maar houdt in je achterhoofd dat je misschien nog heel veel meer leed bespaard is gebleven!