'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

en hoeveel uur moet je hiervoor werken per week L.B. want het is best wel heel veel hoor voor egyptische begrippen…dus zo’n baan wil ik ook wel :smiley: dan zouden we best lekker kunnen leven daar!

Jojo-chan, heel herkenbaar, lastig altijd, lekker vooruit zich om in januari te gaan, maar japan is ook wel heel gaaf hoor! Maar ja als ik zou moeten kiezen zou ik toch echt naar egypte gaan :wink:

Wat leuk LB dat je daar gaat werken weer iemand in Hurghada waar zijn alle mensen van Sharm??? Dan moet ik ook maar eens naar Hurghada toe.

Jo12 wat bedoel je met een advocaat waarvoor heb je deze? Als het voor een visum is dan zal ik niet langs gaan daar betaal je alleen maar voor je kan het ook over de tel doen. Maar ja ligt er aan waarvoor je een advocaat heb dus moeilijk om daar een antwoord op te geven.
Balen he dat jullie weer terug zijn ik hoop dat jullie snel een gezinnetje kunnen zijn hier of daar wat zijn je plannen?

suus en muchacha nog een paar dagen dan gaan jullie ook weer lekker die kant op alvast een hele fijne vakantie.

welkom jojo-chan waar heb je hem ontmoet Sharm of Hurghada? Je kan natuurlijk wel een keertje gaan kijken hoe het dan is maar dat moet je natuurlijk zelf wel willen.

Voor ons nog 10 dagennnnnnnnnnnnnnnnn kan niet wachten.

Dagen van 9 uur ga ik maken! Ja is via een organisatie gegaan… Dus daarom krijg ik meer geld… En het zijn oom wel veel uren hoor die ik werk dan! Maar ach moet er wat voor over hebben :slight_smile: ik ga eind januari eerst nog op vakantie voor 2 weken vlieg nu heen met easyjet 79 euro vlieg dan wel via geneve en terug met transavia…

Ik hem hem ontmoet op een 7daagse boottrip vanaf Marsa Alam, waar hij mee was als snorkelinstructeur. Hij woont in Kosseir.

Ik ben wel heel nieuwsgierig om te gaan kijken. Misschien ben ik nog wle het bangst voor wat er gebeurt als het goed bevalt! Hij zegt natuurlijk dat als het bevalt ik er ‘gewoon’ moet komen wonen…maarja dat is wel een beetje errug snel…

En tja, Japan is altijd mijn droomland geweest, maar ik ben er vorig jaar ook al eens geweest. M’n vrienden zien me aankomen als ik afzeg nadat ik hen allemaal aangepraat heb om mee te gaan XD

Dan zal ik lekker naar japan gaan lijkt me geweldig en waarom zal je dat wijzigen je kan natuurlijk altijd wel een keer tussendoor naar Egypte gaan maar indd wat dan als het leuk is…

Ja zijn lange dagen indd die je gaat maken LB is wel pittig maar ook wel leuk in een mooie omgeving en lekker bij je vriend.

héél leuk voor jou,wat ik mij altijd afvraag bij het lezen van alle berichtjes op het forum, alle meiden hier gaan naar hun vriend maar hoe lossen jullie dit op om samen te verblijven. Ik wil in januari gaan en heb reeds verschillende hotels gecontacteerd doch zonder orfi niet toegestaan. Ben nu op zoek naar een flat in El Gouna waar het evt. wel mogelijk is met prive persoon. Of is iemand van jullie die mij tips of adressen kan geven waar geen orfie vereist is Ik vind dit eigenlijk wel oervervelend dat ze daar zo moeilijk over doen terwijl wij al méér dan een jaar samen zijn! dank voor evt. advies

whaaaaaaaaaaaaaaa ik heb vandaag ontslag genomen op mijn werk…heeeeeeeel eng

Prutsie, waarom neem je niet gewoon een orfi? Scheelt je een hoop geld en gedoe. (begrijp dat het niet de manier is, het stond mij ook vreselijk tegen, maar ja is wel de enige manier om normaal samen te mogen zijn)

1 like

LB… Ten eerste natuurlijk gefeliciteerd met je baan!
Mag ik vragen via wat voor organisatie je het hebt geregeld?

Prutsje wil je niet in Hurghada verblijven? Dan kan ik namelijk wel wat voor je regelen… Weet ook niet hoeveel je wil uitgeven maar ken een appartement vlakbij oldvic voor 2000LE en dan kan je een maand verblijven… Liefs

@camilla: ja bedoel voor het visum ik had gemaild en nu wilde die advocaat een afspraak maken gebeurd dit altijd??

prutsie, denk dat je vriend wel iets kan regelen hoor, wij hadden het eerste jaar ook geen orfi en konden ook gewoon in een appartement verblijven…als hij het regelt kost het waarschijnlijk ook geen 2000 in hurghada, mijn vriend heeft nu bijvoorbeeld een appartement 2 kamers, ziet er allemaal best oke uit voor 900 per maand. Soms moet je wat borg betalen van te voren en je moet misschien de doorman wat geven, zodat hij niet moeilijk gaat doen dat je geen orfi hebt.

meiden zullen we een meeting plannen in dec of jan, ik wil zo graag iedereen nog zien voor ik weg ga en L.B. en Jo en uiteraard de rest leren kennen! Even kennismaken voor wij in egypte gaan wonen!

Misschien een leuk idee…met oog op sinterklaas en kerst, bij iemand thuis, allemaal iets kleins kopen en dan een grappig dobbelspel! Of als iemand een ander idee heeft ook goed!
Voorstel: weekend van 17, 18 december

Leuk idee! Ben voor…ik kom

Superidee dat is egt alleen het enigste weekend dat ik niet kan:( ben dan een weekend weg!

dan word het misschien januari? ik moet namelijk de andere weekenden in dec. werken en ben dan alleen het weekend van oud en nieuw vrij…
volgende optie: weekend van 14 15 januari?
Clejo, leuk dat je ook komt!

Thnxxxxx Camilla en Irm… Camilla jij ook veel plezier met M en lekker genieten.

Suusje, leuk een meeting…mag ik ook komen? :slight_smile:

Nee jij liever niet muchacha :wink:

14 of 15 januari komt mij beter uit…! December zit ik aardig vol! Ik ga bij een vriendin in wonen en me huis toch op zeggen… kan als ik terug kom weer bij haar terrecht dus dat is gunstig!!
Nu nog met moeders praten en dan is alles klaar… dan kan ik me daar geheel op focussen. ga evengoed in januari nog voor vakantie heen! :slight_smile:
Fijn weekend allemaal!

Liefs Liset

Jo ik weet niet over welke visum het gaat en waarom je een advocaat heb maar na wat ik weet hoef je niet altijd langs hoor maar dat verschilt per advocaat.

Een meeting gezellig maar december zit ik vol januari komt mij ook beter uit leuk leuk.
Ooohhh suusje ja nu is het allemaal voor het echie baan opgezegt op naar het volgende spannend hoor. Wel blijven schrijven he over je ervaringen. Zo ook alle andere hier hoor.

En dan ooit een meeting in Hurghada?

Dank je Muchacha wij gaan zeker genieten genoeg op de planning morgen eerst nog even een dagje Amsterdam :slight_smile:

Jo ik deed toendertijd met mijn advocaat alles per tel/mail en de papieren die hij nodig had op de post maar ja dat was toen vanwege een afwijzing en ik weet niet waarom jij een advocaat nodig heb. Je kan het altijd vragen waarom hij/zij wilt dat je langs komt.
Je kan voor een aanvraag het ook zonder advocaat echter als er een afwijzing is dan is een advocaat wel handig want dan kan je man bijstand aanvragen en kost het niet zo heel veel.
Het zal zonde zijn om veel geld uit te geven als dat niet nodig is.