'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

@camilla Ik ga hem wel even mailen hopen dat er wat uitkomt! Bedankt!!
@suusje en camilla ik heb geen facebook maar misschien ga ik het wel nemen wel zo gezellie…niet hahaha

x

succes!

Ja moet je nemen joh, kunnen we je ook even bekijken haha…en uiteraard jullie zoontje :smiley: Heel veel meiden zitter er op!

Hij is meestal wel druk dus zal hij niet snel zijn mail beantwoorden als je hier niet op wil wachten bel hem dan. En een kijkje op buitenlandsepartner.nl is ook altijd heel handig staat namelijk veel informatie op.

Succes.

Meisjes ik heb facebook, heb het net gemaakt:)… lief he. maaaaarrrrr foto`s enzo volgen nog okee?? hoe vind ik jullie??

nou ja net gemaakt ik had het al kom ik nu achter:)… blond!!

ik stuur je mijn naam prive, daar kan je me dan op zoeken!

Hoi Jenny,

Kun je ook zeggen op welke site je deze reizen hebt gezien ( vooral die in de kerstvakantie, vind ik erg interessant ).
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten Hadiya .

tickets onder andere van Egypt Air, maar ook van andere maatschappijen

www.cheaptickets.nl of www.vliegwinkel.nl. Zoeken op flexibele dagen. Een vriend van me heeft begin deze week een ticket gekocht voor 289 euro.

(Zelf had ik in februari al geboekt, en meer betaald.)

Succes, ik hoop dat je wat vindt!

ik heb bij jetair geboekt cairo/brussel 200 euro retour soms hebben hun ook leuke aanbiedingen en indd soms heeft egyptair ook leuke aanbiedingen maar heb het gevoel dat dat maar een bepaalde aantal maanden zijn

Hoi Camilla,

Dat klinkt ook interessant…

Wil eigenlijk 2 weken de winter ontvluchten en de zon opzoeken…

Misschien vind ik nog wel leuke aanbiedingen…
Ik heb al een leuke aanbieding gezien in Hurghada voor een week in december, nu nog even kijken als iemand met mij mee kan.

In iedergeval bedankt Inge en Camilla.

Groetjes Hadiya :zon02:

ik vind facebook nou al niet leuk meer snap er geen reet van… nou ja zeg het verkeerd heb er geen geduld voor grrrr

@suusje: ik heb wel al ff stiekem op je hyves gekeken… wat een plaatje je kleine meid:)

Sorry Jenny, ik bedoelde natuurlijk jou i.p.v. Inge ( hoe kom ik ook bij die naam ?? ).

Bedankt Jenny, voor de tip.

Groetjes Hadiya.

Jo, je hebt echt een pracht zoontje, wat is die donker zeg! Lijkt die op zijn vader? Pappa gaat echt heel trots zijn! Wanneer vliegen jullie?

enne mijn hyves bekijken betekend toevoegen he, zodat ik ook kan kijken :wink:

Heeft iemand wat gehoord over vluchten die in november gecancvelled worden. Verwachten dat het tourisme weer down gaat in november.
Schijnt dat Duitsland en Rusland al vluchten gecancelled hebben. Iemand die hier toevallig meer van weet, heb nog niets gehoord in t nieuws?

Heb tot nu toe niets gehoord van transavia dus zal het niet weten… X

Suusje84: haha ik heb geen hyves dus moeilijk toevoegen kijk via die van een vriendin maar heb facebook nu dus ben al goed op weg:)

Ik heb ook nog niks gehoord van transavia en hoop het toch niet anders ga ik echt gek worden zou niet de eerste keer zijn dat ze het gecanceld hebben en ik moet gewoon deze keer:)

Heeft iemand wat gehoord over vluchten die in november gecancvelled worden. Verwachten dat het tourisme weer down gaat in november.
Schijnt dat Duitsland en Rusland al vluchten gecancelled hebben. Iemand die hier toevallig meer van weet, heb nog niets gehoord in t nieuws?

Hoe komen jullie aan deze informatie ik heb er niets van gehoord…

Mijn vriend kwam er mee aanzetten, met de vraag of ik iets in NL gehoord had. Hij heeft het van rusland en duitsland gehoord en vroeg zich ag of nl ook meedeed… en of ik wist waarom… kan er zelf niets over vinden…