Veel sterkte Skyeblue…! ![]()
Liefs L.B.
Veel sterkte Skyeblue…! ![]()
Liefs L.B.
Ik heb nog nooit iemand gehaat maar geloof me zit er dichthyologist tegen aan om mijn ‘ex’ schoonfamilie te haten!! In ieder geval vind ik ze zeeeeeeeeer onaardig!! En Mohamed is een enorme slapjanus!!en toch hou ik nog steefs van hem en doet t me heel veel verdriet dat Omar en ik niet door zijn familie geaccepteerd worden, dat ze t ons en Mohamed niet gunnen om gelukkig te zijn omdat xij ooit iets besloten hebben en dat trots voor alles gaat. BAGGERCULTUUR! ( zo dat moes er ff uit ). Maar dat dubbele gevoel is zoooo leuk:-S pffff nu hou ik weerop met zeuren hoor! ![]()
Wat ontzettend naar Skyebleu… heel veel sterkte.
Groetjes
@suusje84: het gaat net in een buggy het zal wel moeten want mag geen kinderwagen meenemen maar komt goed! heb een buggy van een vriendin gekregen dus hoef ik er geen 1 te kopen:)
Veel sterkte Skye, ik kan me voorstellen dat je boos bent, verdrietig etc.
Maar je moet verder, voor je zoontje. En het helpt zeker als je even wilt klagen, zeuren, praten om dat hier te doen. Je bent het dan toch weer even kwijt.
Het is een kwestie van acceptatie en dat is heel erg moeilijk. Zeker als je er zelf niet voor gekozen hebt maar dat het door andere dingen die meespelen beslist wordt.
Geniet in ieder geval van het weekendje weg met de meiden. Zal vast gezellig worden.!
Het is niet zeuren, hoor !!
Ik denk dat de situatie vooral erg moeilijk is te aanvaarden, omdat het door omstandigheden komt ( in dit geval zijn familie ) en dat maakt het nog meer bitter !!
En mensen die zeggen, " het is al een jaar geleden dat je hem hebt gezien, zet je er maar over heen ", die hebben waarschijnlijk nooit zo’n situatie meegemaakt en het is altijd makkelijk praten, wanneer je er objectief naar kijkt ( zonder liefdes gevoelens ).
Natuurlijk moet je verder ( ook voor Omar ), maar het verdriet en vooral de onmacht/onrecht is moeilijk te accepteren.
Net als in Nederland, zijn daar in Egypte ook vaak mensen bevooroordeeld ( en dan over Europese vrouwen ) en helaas is het vaak dat de zoon dan vaker voor zijn Egyptische familie kiest dan voor zijn Europese vrouw of zijn Europese gezin.
Helaas gebeurt dat nog heel vaak !!
Heel veel sterkte en veel plezier met de meiden aankomend weekend.
Groetjes Hadiya :zon02:.
@sky…de liefde van je leven vergeet je niet zomaar!!!En het gaat niet zomaar 123 over, was het maar zo dan was het veel makkelijker geweest. Sommige egyptische mannen hebben een gebruiksaanwijzing nodig of kunnen heel goed negeren pppffff… Nog 1 dag en je krijgt een dikke knuffel van mij ( kan ik ook goed gebruiken ) :cheer:
Het is zeker geen zeuren sky…! Zelf vind ik dit een heerlijke “uitlaatklep”, meiden die je begrijpen…! Veel plezier meiden aankomend weekend!
Ik ga alvast aftellen… Nog 15 dagen ![]()
Liefsss
hoi allen,
ik ben nu weer even heeeeeeeeeeeeeeel gelukkig bij mn lief in egypte.
meiden, een heel leuk en gezellig weekend en sky, ik vind het echt zo naar voor je en geef je een dikke knuffel. gooi al je rotgevoelens er maar uit hoor! dat kan enorm opluchten ook al neemt het niet gelijk al je verdriet weg.
ter informatie: de mobiele telefoonnummers in Egypte zijn gister gewijzigd. Zowel de oude als de nieuwe nummers kunnen 4 maanden allebei gebruikt worden. Op de websites van de providers staan handige oplossingen/links naar programmaatjes om in 1 keer al je contacten te updaten. Ik heb het gedaan, ging snel en goed, NL nummers zijn gewoon hetzelfde gebleven.
**
Mobinil **(old -> new)
012 XXX XXXX -> 0122 XXX XXXX
017 XXX XXXX -> 0127 XXX XXXX
018 XXX XXXX -> 0128 XXX XXXX
0150 XXX XXXX -> 0120 XXX XXXX
Etisalat
011 XXX XXXX -> 0111 XXX XXXX
014 XXX XXXX -> 0114 XXX XXXX
0152 XXX XXXX -> 0112 XXX XXXX
Vodafone
010 XXX XXXX -> 0100 XXX XXXX
016 XXX XXXX -> 0106 XXX XXXX
019 XXX XXXX -> 0109 XXX XXXX
0151 XXX XXXX -> 0101 XXX XXXX
Ola!
Ja ik had het gisteren door… haha nou mystery opgelost.
Liefs
ik kreeg WEL een smsje van Vodafone met de volgende link: http://vf.eg/010x
dan een programmaatje downloaden en installeren.
okee… maar beide (oud EN nieuw) werken nog 4 maanden. Als je het oude nummer belt, schijn je een bandje te horen dat het telefoonnummer is gewijzigd, maar wordt je daarna wel verbonden. Als je NA die 4 maanden het oude nummer belt, krijg je alleen nog het bandje te horen.
Dus waarschijnlijk denken die vrienden dat je de verandering vanzelf wel zal merken.![]()
Whaha jaa… Hossam had hier niets over gezegd dus gisteren vroeg ik het toen we online waren of de nummers waren gewijzigd… Zei ie ow ja vergeten te melden
haha mannen af en toe
liefs liset
Ik breek even in in jullie draadje…
Op dit moment zijn ticket voor dit najaar naar Egypte (Cairo) heel goedkoop! Vertrek volgende week (herfstvakantie) voor iets meer dan 300 euro, en ook rond de kerst voor die prijs. Misschien heeft iemand van jullie er wat aan?
hey meiden,
had even een vraag ik lees overal dat iedreen een advocaat heeft voor 90 euro voor het regelen van een visum… waar vinden jullie die???
Het visum was afgewezen door vestigingsgevaar en na bezwaarschrift weer afgewezen nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen kan iemand mij helpen?? Alvast bedankt!
Ik kan je niet helpen, heb er geen ervaring mee. Maar weet je vriend daar geen advocaat die een brief kan schrijven? Heb je trouwens facebook, ben best benieuwd naar je zoontje
Gaat al aardig opschieten dat jullie die kant op gaan toch? Spannend hoor…
Als je hier een advocaat neem dan krijg je man bijstand want in principe gaat hij bezwaar aantekenen en dan betaal je indd 90 euro plus nog wat kosten dacht ik wat niet veel is.
Op buitenlandsepartner zit een advocaat zijn naam is Prawo hij is geadviseerd in vreemdelingenrecht en hij kan je ook vertellen over de bijstand etc ik heb zijn nummer niet meer maar kijk even op de site van buitenlandsepartner.nl en meld je aan als je daar geen lid ben er staat ook heel veel informatie. Vervolgens mail je hem of bel je hem en leg je hem alles uit.
p.s. ga niet langs kost je meer geld en hij zal je hetzelfde zeggen per telefoon of mail.
Me to have facebook ![]()
Heb zijn nummer gevonden trouwens:
email: info@prawo.nl
tel. 030-230 7100 / fax: 230 7105
Succes.