Heb t ff moeilijk:-( ik weet dat t t beste is en dat hij t niet waard is maar ik mis hem:‘( Gisteren zouden we 3 jaar ’ getrouwd’ zijn geweest…
Skey even een snelle knuffel…kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt…sterkte! Liefs van ons!
@suusje84 hoe bedoel je ik zou blij zijn als jullie terug zijn ;)? we lopen elkaar net mis ik vlieg 8 november terug. ik kon niet meer wachten hihi heb nog niks gehoord van het vakantievisum ik vond het te lang duren dus ik heb gisteren geboekt:) en mocht ik er nog iets van horen dan zie ik het wel. Maar wilde perse 20 oktober daar zijn of hij hier want dan is hij dan namelijk jarig! Waarom kon jou man eigenlijk niet hierheen komen?
@L.B. Tuurlijk kunnen we meeten wel zo gezellig:) heb je nog een privebericht gestuurd!
Vind het wel heel spannend hoor eerste keer vliegen met de kleine, S. gaat hem voor het eerst zien er is een hoop veranderd dus het zal allemaal wel anders zijn… maar vast niet minder leuk:)
Hoi Skyebleu,
Helaas gaan verstand en gevoel niet altijd samen, begrijp dat je hem mist. Veel sterkte en een knuffel voor je…
Liefs Hadiya :zon02:
Jo12, omdat het betekend dat wij bijna gaan als jullie terug zijn Haha maar gun het jullie ook hoor! Vliegen met een baby is heel makkelijk, flesje geven bij het opstijgen en landen ivm slikken voor de oortjes en maxi cosi mee op zo’n maxi taxi en als het rustig is in het vliegtuig mag die daar in blijven zitten! J. Slaapt bijna de hele weg net als in de auto!
ow ja ik heb 1 keer een campingbedje mee genomen, tenslotte mag je voor de kleine ook 10kg mee nemen, die heb ik daar laten staan. M. heeft een matrasje erin laten maken op maat, zodat het iets beter ligt, hierdoor heeft ze altijd haar eigen bedje daar en ik vind het heel handig.
Suusje84: mag je maxi cosi mee in vliegtuig alleen als er stoelen vrij zijn zeker?? Had ik ook al over zitten denken campingbedje! Is wel handig misschien! Maar alleen krijg ik dat nooit allemaal mee in de toegestane kilo’s!!
als je 1 koffer mee neemt en een campingbedje zit je waarschijnlijk niet over de 30kg hoor, ik tenminste toen niet, campingbedje van de prenatal weegt 7,5 kg ongeveer! En het is heel handig, vooral als je vaker gaat.
Maxi cosi mag mee het vliegtuig in als er plek is, transavia houd daar meer rekening mee dan arke, anders moet die gewoon samen met het onderstel in het ruim en moet je de kleine op schoot houden! Ik vond het ook heel handig om daar een maxi cosi te hebben toen ze zo klein was, als we dan uit eten gingen of ergens wat gingen drinken kon ze daar in zitten naast ons…de wagen is daar bijna geen doen door de ongelijken stoepen en slecht geasfalteerde wegen! Ook op het strand lag ze vaak in de maxi cosi te slapen. Inmiddels heb ik een lichtgewicht buggy voor daar, want de grote wandelwagen mag ook niet mee in het vliegtuig.
volgens mij zijn buggy’s en bedjes ook gewoon in Hurghada te koop hoor!
Ik heb weleens zulke dingen gezien in een zaak op de eerste verdieping tegenover het tankstation in Dahar (tegenover 1 tankstation is een moskee, tegenover de andere dus winkels). Er zullen zeker meer zulke zaken zijn. Kan je man/vriend toch aanschaffen? Scheelt het jullie weer sjouwen!
je hebt er wel campingbedjes, maar ik vond de kwaliteit een heel stuk minder, is bijna kinderspeelgoed zo licht en plastic ze zijn, buggy’s weet ik niet… de prijzen voor campingbedjes zijn bijna gelijk als in Nederland, in Senso mall zijn ze zelfs nog een stuk duurder dan in nederland, maar de kwaliteit is wel beter dan de goedkopere in hurghada!
Nou ik hoop dat ik het allemaal meekrijg ik heb namelijk zelf altijd al een koffer van 20 kilo maar dan maar minder meenemen hahaha! ga ook nog een licht gewicht buggy halen want inderdaad mag een kinderwagen niet mee! grr al die regels!
Kan hem inderdaad wel ff laten kijken naar een campingbedje komt vast goed! Ben zo blij dat ik ga kan niet meer wachten:( en daarna mag jij suusje84;)
Hier nog een mooie nieuwe lime green Koelstra buggy in de aanbieding;-)!
Maar hij is toch nog te klein voor een buggy! Anders zou ik de buggy van sky overnemen, zijn echt goede en mooie buggy’s
Hellow Dames,
FF een grouphug van mij…:kus: voor degenen die het ffkes moeilijk hebben…Sky, volgende week krijg je een echte van mij aahahhaha…kwil ook [EMAIL=“terug…@suusje”]terug…@suusje, heeeeel misschien dat ik begin december voor een weekje ga…
Lijkt me een heel goed idee! Kunnen we samen op stap en naar het strand!
Rustig hier.
Hoe gaat het nu met je Skye? weer een beetje uit je dip hopelijk.
Sterkte in ieder geval met de situatie.
Met mij alles goed, behalve dat ik mijn lief graag wil zien en hem zo mis.
Maar dat is niets nieuws.
Fijne dag allemaal.
Nee helaas niet uit mijn dip, het wordt alleen maar erger:-( begin t denk ik eindelijk te voelen, heb een jaar lang gedacht dat het toch nog wel goed zou komen, een jaar lang m3zelf voor de gek gehouden zeg maar, echt gedachter dat zijn zoontje belangrijker voor hem was dan wat dan ook. Nu begint t tot me door te dringen dat dat niet zo is. Ik heb er echt zelf een punt achter gezet maar had van hem echt meer verwacht dan ok goodbye:'(. Ben echt heel verdrietig maar probeer me niet te laten kennen en ook zeker voor Omar gewoon mijn best te doen maar raak meer en meer gebroken. Ben blij dat we een weekendje weggaan. Even mijn zinnen verzetten! Sorry voor mijn geklaag maar moest er ff uit, verder vertel ik verder niemand hoeveel verdriet ik heb. .
Hoi Skybleu,
Vind het harstikke rot voor je en wil je op deze manier sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
Hier is het forum ook voor, wanneer je je rot voelt, dat je het even van je af kan schrijven !!
Je verdriet opkroppen is niet goed en ook al probeer je voor de buitenwereld en voor Omar je niet te laten kennen, uiteindelijk moet het er toch uit.
Heel veel plezier aankomend weekend en een grote knuffel voor jou.
Nogmaals heel veel sterkte !!
Liefs Hadiya :zon02:
Ik praat er wel over hoor maar ik huil dan niet en als ik er over praat is de boosheid ook meer aanwezig. Ook hebben mensen vaak zoiets. JA hallo, je hebt hem al een jaar niet gezien en wat stelde het nou allemaal voor en moet je kijken wat hij gedaan heeft. Daar moet je toch al lang over heen zijn!
Helaas is t niet zo makkelijk, tis wel de liefde van mijn leven. Hebben hier 3 fantastischeap maanden gehad en heel veel goeie tijden in egypte. Nooit hebben we echt ruzie gehad en ik weet dat hij er ook veel verdriet van heeft. Dat maakt t vooral moeilijk te accepteren. Ik snapt ook echt niet waarom iemand er voor KIEST een ongelukkig roto leven te hebben, terwijl hij ook gelukkig bij ons kan zijn. ![]()