Suusje84, doe je rustig aan? Het is belangrijk dat je jezelf niet voorbij loopt meid!
Ik zelf mis H. zo onwijs erg! Het is echt bizar… Was een weekje uitrusten in Spanje maar dacht alleen maar aan H.! Elke dag smsen en bellen… Ik moet nog 3,5 week wachten voordat ik hem weer zie! Ik weet niet hoe ik het volhoud… Stort me op me werk en vrienden en familie maar ik wil gewoon in me vingers knippen en bij hem zijn! We voelen elkaar erg goed aan, en hij merkt aan mij dat ik me zo voel en andersom ook… Bah! Word af en toe niet goed van dat missen! piewie…
lb dat gevoel van mij komt ook omdat ik niet meer om kan gaan met het missen, ik weet niet wat ik met mezelf aan moet op zo’n moment…ik moet nog 7 weken en 1 dag wachten voor we weer die kant op gaan, dan gelukkig wel voor 3 weken, maar het duurt nog zo lang dat ik even niet weet hoe ik die tijd door moet komen en dan denk ik als ik hem nou gewoon ga vergeten word het makkelijker, maar ja dat word waarschijnlijk ook onmogelijk!
Suusje84, wat ontzettend vervelend voor je zeg! Hopen dat jullie gauw weer contact hebben en in februari langer bij elkaar kunnen zijn! Tis nog ver weg maar het komt allemaal goed… Sterkte liefs
Balen Suusje, dat je geen contact hebt. Ik begrijp wat je bedoelt dat je hoopt dat hij toch contact opneemt ondanks dat je zelf verzocht hebt even geen contact te hebben.
Maar dit wordt vaak wel gedaan, als je contact wilt moet je zelf weer contact opnemen. Maar probeer even rustig te worden. Het gemis blijft onderdeel van het hebben van een lange afstandsrelatie. Ik word er soms echt gek van en zie het dan helemaal niet meer zitten.
Maar dan kunnen we elkaar hier weer even een hart onder de riem steken.
Simlock unlock code van een oude mobiel van mij onverwacht binnen een werkdag na opvragen
al gekregen. Bij Vodafone zei de dame dat er 5 tot 6 werkdagen overheen ging … Dus morgen bij
T-mobile de international prepaid kaart halen.
Heb wat nagekeken over de prepaid kaart van Lyca (was ook een optie) maar hele slechte
verhalen daarover gelezen op internet. Iets met gesjoemel van je opgewaardeerde tegoeden.
Ik gebruikte altijd Lebara nooit problemen mee gehad en je beltegoed wordt verhoogt als je 10 euro opwaarder krijg je 10 kado 20 euro krijg je 20 kado etc. Zo kon ik vaak sms-en/bellen voor weinig en als het op is dan is het op beter dan een ab want dan blijf je bellen. Je kan ook een kaart kopen hiervoor heb je wel een vaste nummer nodig.
@ camilla: ok, dan is dat toch nog iets om te overwegen. is inderdaad met een abb. Dacht in het
begin hou het gewoon in de gaten, maar vodafone is zowiezo duurder als andere telefoonwinkels
met bellen naar het buitenland, dus vandaar dat ik met prepaid wil gaan doen. Want is het idd op,
dan is het gewoon op.
Mijn oude mobiel is nu simlock vrij, dus die neem ik morgen ook gelijk mee als ik voor een
prepaidkaart ga kijken.
Girls, het is weer goed! Ik kon het niet laten dus heb gebeld…hij was erg druk geweest, zijn moeder is ziek! Wat precies weet hij nog niet. Nog even gepraat over de toekomst en we willen nog steeds samen gaan wonen! Zijn schoonzus woont nu ook in hurghada hele lieve meid met 3 zonen en de kans is groot dat zij op j. Kan gaan passen als ik werk! Zij is gelukkig het type dat kinderen ook gewoon om 8 uur op bed legt dus dat zie ik wel zitten! En ik kreeg een mailtje van iemand dat er ook best werk te vinden valt als verpleegkundige in hurghada dus dat lijkt ook positief, hopelijk breken er voor ons nu ook weer wat betere tijden aan!
Ik blijf het missen vreselijk moeilijk vinden en tel de dagen af, en dat is nog precies 7 weken en dat is ook 7weken te lang, ik kan het niemand aanraden een relatie te beginnen met een egyptenaar dus stop nu je nog kan Haha
Ik bel trouwens altijd met lebara, ene keer beter bereik dan de andere keer maar wel veel goedkoper dan bellen met een abonnement, sim kaartje kan gewoon in een simlock vrij toestel. Verder skypen we veel en dat vind ik toch de beste optie, kost niks en over het algemeen de beste verbinding en je kan elkaar zien en m. kan j. ook gewoon when spelen…al is die vaak zo laat klaar met werken dat j. al lekker ligt te slapen!
Komt er nou nog iemand lang het weekendje dat we weg gaan of is iedereen druk?
dat is goed om te horen suusje! ik heb de komende 3 weken zo vol gepland dat niet die kant op kan komen… Leek me wel leuk! Maar limburg is voor mij zo 3 uur reizen…
@recharmi: in hoogvliet:) @suusje84: gelukkig dat het weer goed is scheelt een hoop gestress, ik vlieg trouwens 20 oktober daarheen voor 3 weken dus dat gaat hem niet worden om te meeten daar jij gaat toch half november??
Jo12, ik ga inderdaag pas 13 november dus we lopen elkaar mis, ik zou blij zijn als jullie terug zijn…sorry!
Maar dat betekend dus dat de aanvraag niet gelukt is? Waarop is het mis gelopen??