Ja dat zal wel wat duurder zijn. Ik heb mijn tickets al en is nu alleen maar aftellen
verlang er wel weer naar hoor als ik eerlijk ben. Wij gaan ook een paar dagen baar cairo.
Xx
Als ik jou was zou ik gewoon zijn telefoon checken, ik bedoel je hebt vertrouwen. Maargoed je moet wel rekening houden met de afstand en zijn levensomstandigheden. Ik bedoel niets verloren toch. Een egyptische zou hetzelfde doen geloof me. Zijn jaloerse vrouwen hoor haha
Ja denk wel dat ik het ga doen maar dan aan het einde van mijn vakantie naar hem toe⦠Dan.kan ik het of afsluiten of mee doorgaan⦠Het voelt voor mij niet goed om er in te kijken maar ja moet wel want dan heb ik duidelijkheid voor mezelf⦠Het is mijn toekomst⦠Xx
Zelf heb ik geen relatie met een Egyptenaar maar het leek me interessant om eens te gaan lezen.
Allereerst: Respect!
Ik vind het heel knap hoe jullie ermee omgaan, ik kan me bijna niet voorstellen hoe zwaar het soms kan zijn.
Ik heb niet alles gelezen maar af en toe kwam ik ook wel grappige berichtjes tegen. Ergens op pagina 301: āRussen zijn geen europeanen en die neuken wat af hoorā, lol! Dus Russen neuken wat af? We zijn geen robots hoor. :hihi:
Anyway, ik wens jullie allemaal het beste!
danechka, dank je welā¦en het is idd en beetje kort door de bocht om alle russische meiden over 1 kam te scheren. Ik heb zelf in egypte goed kontakt met 2 russische meiden, die heel normaal, goed gekleed en rustig zijn. Maar er lopen daar ook genoeg te blote, overdreven, dronken en te makkelijke russen rond. De russen staan daar niet zo heel goed bekend. Maar ze zijn zeker niet allemaal zo!
Geen dank suusje84, super schattig dochtertje heb je overigens! ![]()
Ik weet inderdaad dat Russen daar niet erg goed bekend staan. Ik ben er zelf nog nooit geweest maar heb het wel in Turkije gezien⦠Ik krijg dan echt last van plaatsvervangende schaamte.
dank je welā¦
de russische meiden die ik daar ken schamen zich ook erg daar en lopen er ook niet mee te koop dat ze rus zijn, eigenlijk best erg dat je je moet schamen voor je eigen mensen
Eigenlijk wel inderdaad.
Ja danechka er zijn er genoeg die er niet normaal bloot bij lopen maar er zijn ook normaal geklede russische dames en dat vind ik dan die zijn toch qua persoonlijkheid ook veel socialer⦠Vind ik. H. heeft het totaal niet op de russische vrouwen en mannen. Liefs liset
Hihi, tja ik ben 50:50 en dus zal ik te Nederlands zijn om al dat bloot mooi te vinden, ik vind het niet kunnen.
Ik kan me voorstellen dat uw vriend/man dan weinig met Russen heeft. Jammer dat ze het verpesten voor de sociale Russen.
Ja zeker jammer dat het verpest word voor de sociale russen! Jammer is dat!
Je kunt ze er zo tussen uit pikken in Hurghada. Als ik daar ben en zitten H. en ik op het terras mensen te kijken, gewoon raden waar iemand vandaan komt. Hij is er een held in⦠haha grootste lol erover. Heb hem ook een Nederlands woord geleerd. Dit kan ik hier niet op posten
het betreft de russische/poolse/hongaarse etc. dames.
Liefs L.B.
Hahaha! ![]()
Het woord kan ik zo ongeveer wel raden.
@ LB: Meid alsjeblieft doe het. Zoals je zelf al zegt het is jou toekmst en leven. VERGEET!!! dat nooit. En als ie niets te verbergen heeft dan is er ook niets aan de hand, maar neem het zekere voor het onzekere. Heel veel succes en ik hoop dat het is zoals je het voelt
Helenedali: Ik heb vannacht met hem online gezeten en dan ben ik misschien wel weer echt een Hollander en bij mij telt eerlijkheid boven alles!! Dus heb gezegd wat ik wilde doen, dus in zijn telefoon kijken, hij zei tegen me had het gedaan want k heb gewoon geen geheimen voor jou⦠Ik ga het ook egt doen⦠Hij zei ik laat je zelfs me telefoon opnemen, dat was ook zo met die meid die de hele tijd belde, ik laat m altijd liggen en neem m niet mee als ik boodschappen ging doen,hij deed m zelfs in mijn tas als we naar het strand gingen enzovoort, ik heb alle kansen gehad haha , Hij zegt dit is wel een teken dat je egt gek op me bent en serieus wilt zijn⦠haha ja daar heeft ie wel gelijk inā¦!
Liefs Liset
wie weet het mail adres van iemand van de egyptische ambassade die ik vragen kan stellen met betrekking tot tijdelijke (2 jaar ongeveer) emigratie naar egypte??
Ja je heb ook helemaal gelijk irm. Moeilijk hoor haha
Liefs
Hey Dames,
Mijn vriend komt over twee weken voor 4 weken hierheen (jaja, visum aanvraag is gelukt!!) iemand nog tips wat ik met hem kan doen/zien?
In ieder geval gaan we heeeel veel praten. Ik wil alles weten over hoe hij nu over mij denkt, alle tijd nu en een goed moment om eens over de toekomst te praten. Wilde er een lange tijd niet aan denken, maar het moet nu wel. Op een gegeven moment kun je er niet meer om heen. :wub:
en over vertrouwen⦠misschien is het medicijn tegen wantrouwen wel loslaten⦠o wat diepzinnig weer. hahaha
Congrats!
En ja, loslaten schijnt te werken.
āIf you love something, let it go. If it comes back to you, itās yours forever. If it doesnāt, then it was never meant to be.ā
:hihi:
Ja hoe moeilijk dat soms ook is, dit is wel hoe het werkt!!
Lekker voor je eliene!!
we hadden al sms contact gehad;) ik ga gewoon heen en ik hoop niet dat ik tegen nare dingen aan loop⦠Komt wel goed hoop ik.
ga in ieder geval genieten van mijn tijd samen met hem weerā¦
Liefs liset