'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Dalfien dat is niet leuk nee… Hoelang heb je m nu al niet gezien? Kan je niet heen gaan terwijl hij aan het werk is of is dat geen optie? Is misschien minder leuk maar ja dan kunnen jullie de uren die over zijn wel samen delen…

liefs L.b.

Nee, helaas kan ik niet mee naar zijn ouders. Ik ben daar nog nooit geweest en ze weten ook nog niet van mijn bestaan af. Hij gaf aan dat hij na 2 maanden werken 1 week vrij kan krijgen. Hij is in juli 10 dagen vrij geweest om zijn laatste examens te doen (die hij overigens gehaald heeft dus dat is erg fijn). Dit betekent dat hij pas in oktober vrij kan krijgen en dat hij dan naar huis gaat. Dan zou het pas eind november, december worden. Dit duurt nog zo verschrikkelijk lang.
Ik vind het zo frustrerend. Hij ook, maar hij heeft deze baan echt nodig dus hij kan niet zeggen tegen zijn baas zoek het maar uit, ik neem langer vrij. Maar als ik dan aan hem vraag wanneer en hoe of wat, dan raakt hij ook geirriteerd omdat hij in de situatie zit en er weinig aan kan doen.

De afgelopen twee jaar gaat het al zo, eerst een eigen winkel waardoor hij nooit vrij was. Nu weer voor een baas werken en bijna geen vrij krijgen. Maar ik ben nu steeds naar een hotel geweest, zodat we elkaar toch nog zagen. Ik wil gewoon lekker allebei vrij zijn en de tijd samen doorbrengen. De vervolgstappen kunnen nemen want dat lukt nu ook niet. Pas als ik daar weer ben geweest kunnen we daar weer mee verder.

L.B. ik ben dus steeds al naar zijn hotel geweest. Hij zit intern en er is in de omgeving niets. Dus ook dan kunnen we niet samen zijn. Alleen als hij aan het werk is, en dat zegt het ook al, hij is aan het werk. Dus dan ga ik daar niet de hele tijd zitten.

Ik heb vandaag nog even gekeken maar zijn hotel (een van de weinige) is ook helemaal vol voor de maand september.

Ahhh dat is minder dalfien. Snap je frustratie… :S Is hij al eens een x vrij geweest toen jij kwam?
Ik hoop zo voor je dat ie nog een vakantie kan krijgen!

Liefs L.B.

ooohhh heel lastig dalfien hopelijk komen jullie er samen uit sterkte.

Girls, wij zijn weer terug… en ben helemaal niet happy! Pff wat voelt dit toch rot…en het afscheid lijkt ook elke keer zwaarder te worden :frowning: heb het er moeilijk mee! Het is een rare week geweest, J. was erg ziek, had over de 40 graden koorts, dronk amper, at niet, en na 2 dagen zijn we naar de dokter gegaan, bleek de kleine schat keelontsteking te hebben… gelukkig knapte ze met antibiotica snel weer op! Maar ja betekende dus wel paar dagen opgesloten binnen zitten :frowning: maar het samen zijn was heerlijk! het is voor mij alleen maar duidelijker geworden dat we bij elkaar horen, en dat ik zo snel mogelijk bij elkaar als gezinnetje wil zijn!!! Hoe weet ik nog niet maar ik ga er alles aan doen!

Leuke meiden ontmoet, in het vliegtuig en op het strand (sommige zullen zich hier nog wel aanmelden)

Dalfien, wat vervelend dat je niet kan in september, november lijkt idd nog zo ver weg…wij gaan ook weer in november, maar ja ik mag eigenlijk niet klagen ben net terug!

L.B fijn dat je het leuk hebt gehad, moest nog wel aan je denken op het moment dat ik aankwam, dat jij weer naar huis ging!

Goed dat je het leuk heb gehad!!! Ja ik dacht jij landt en ik vertrek vond het zelf iets te kort. Ik ga 22 oktober 2 weken heen. We vieren onze verjaardag samen, vrienden en familie van mij komen dan ook… Ik ben 23 oktober jarig en hij is 25 oktober jarig dus is ook erg toevallig… Vind de tickets ook aan de prijzige kant heb nu via transavia voor 360 euro.
Ja had daar ook moeite mee het afscheid was erg zwaar!! Maar heb m de hele week bijna online gezien. Het voelt goed… Ik heb de grootste lol met m…

Liefs l.b

Hih, ik ga ook in oktober terug om onze verjaardagen te vieren. Ik ben jarig op 23 oktober en mijn vriend 26 oktober :slight_smile: Fijn om samen te kunnen vieren dus :slight_smile: Ik koop volgend weekend mijn ticket, via Egypt Air (ik dacht dat dit het goedkoopst was?)
En ik hoop dat hij ooit ook eens naar hier kan komen…

Hahaha dat is wel heel toevallig!! :slight_smile: Hoelang verblijf je dan?
Ja ik weet niet wie het duurste of het goedkoopste is. Ik pak altijd zo’n algemene site en daar kwam uit dat transavia nu wel de goedkoopste was dus heb ik gelijk maar geboekt. Hij heeft dan trouwens ook vakantie… Waar vlieg jij heen Femmie? Ook Hurghada?

Gr, Liset

sorry even spammen, willen jullie alsjeblieft allemaal stemmen, liefst op i like (facebook), respect(hyves) en tweet(tweeter) klikken!

http://www.transaviazoektfotos.nl/inzending/4e5a66348aad0.html

iedereen bedankt! En nu niet allemaal ook mee gaan doen he :wink:

Gedaan Suusje! :slight_smile:

liefs

Bedankt allemaal, ik ben nog wel een beetje in een mineurstemming. Hopelijk lukt het hem inderdaad om eerder vrij te krijgen. Maar ik heb er een hard hoofd in. Zijn baas is niet de meest vriendelijke man.

@L.B, ja we hebben wel eerder samen vrij gehad maar dat is al zo lang geleden. De laatste keer was in 2009 dus echt wel tijd om weer samen vakantie te vieren.

Suusje, fijn om te lezen dat jullie weer goed thuis zijn gekomen. Balen dat J. ziek was, hopelijk heeft het niet al te lang geduurd. En ik begrijp je. Je wilt samen zijn. Ik ga ook even stemmen.

Ja dan word het wel tijd om weer samen vakantie te vieren Dalfien…! Ik hoop voor je dat het snel kan… Jammer dat zijn baas zo moeilijk doet :frowning: Anders was het al een stuk makkelijker geweest…

Ik duim voor je…

Liefs

Ook mijn stem heb je Suusje.
En ben zo blij voor jullie dat het nu zo goed gaat. Hopelijk vinden jullie snel iets om echt samen te zijn. Dat moet toch gaan lukken!

wat is het stil hier…

thnx voor het stemmen!!
Ik hoop ook dat we ooit samen mogen zijn, en liever vandaag dan morgen maar ja! Zit er wel steeds meer aan te denken om toch 2 jaar daar heen te gaan, maar dat zou betekenen dat ik hier alles op moet zeggen! Hoe gaat dat dan met terugkeren? Zoals verzekeringen? Pensioen opbouw? Iemand enig idee?

Jaa ik zou je niet kunnen helpen op dat gebied sorry. Het is zekersssss stil hier… Maar ja begrijp ook egt dat je wel voor jullie dat jullie ooit op een dag samen kunnen zijn…! Het is jullie gegund, iedereen trouwens :slight_smile: zelf groeien mijn gevoelens meer maar kan/wil mij niet geheel geven. Heb moeite met het vertrouwen terwijl hij mij totaal dat gevoel niet geeft…
Hoelang ben je al met je vriend suusje? Liefs

Ik ken M. nu 2,5 jaar…maar om nou te zeggen dat we gelijk wat hadden…we hadden een beetje een lang leven de lol relatie, hadden het leuk en gezellig, maar wisten allebei niet of er wel een toekomst in zat. En toen raakte ik zwanger, drama drama tijdens de zwangerschap. Zat toevallig van de week mijn berichtjes die ik hier posten tijdens de zwangerschap terug te lezen, nou daar werd ik niet gelukkiger van. Wat een lul was het zeg. Maar uiteindelijk is het helemaal goed gekomen tussen ons en zijn we harstikke gelukkig mijn zijn 3e.
Help hem erg nog regelmatig aan herinneren wat hij me tijdens de zwangerschap heeft aangedaan, hij heeft er spijt van, maar hij vindt dta ik het nu wel van me af moet kunnen zetten…ja hallo, wij vrouwen vergeten niet zomaar!!! En dan lacht hij het maar een beetje weg…pff dat irriteerd me nog steeds!

Kan me voorstellen dat je moeite heb met vertrouwen, ik heb dat ook. Hij is een leuke jongen om te zien en die (russische) meiden zullen zich ongetwijfeld half naakt aan hem aanbieden en tja knappe vent die daar weerstand tegen bied. Maar M. beweert dat hij dat heel goed kan, dus dat hoop ik dan maar! En ik check regelmatig zijn telefoon en ik schiet al in de stress als ik er een buitenlands nr. in zie staan en confronteer hem daar ook mee.
Hoe je hem dus meer kan gaan vertrouwen weet ik niet, ik wacht ook nog op de magische tip :wink: enige wat ik als tip kan geven, begin er niet aan…heb je ook al dat gedoe niet, maar ja dat is misschien al te laat voor je :wink:
Hoelang ken jij hem nou?

Ik zit in de nachtdienst en het is redelijk rustig hier, dus gaat een lang nachtje voor me worden :frowning:
Dus iedereen die me gezellig kan houden meld je :wink:

Jaaaaa dat is dus het probleem bij mij… Ik deel mijn gevoel niet snel met iemand… En toen kwam hij. Ja ben nu 3 maanden met m en ga over 7 weken weer terug naar hem…! Ik vind het moeilijk om dus in zijn telefoon te kijken. Hij legt m open en bloot neer en ik kon die week altijd kijken maar dat voelde van mijn kant niet goed, ze worden daar zo vaak gebeld… Zijn familie weet ook van mij af en gaan die ook bezoeken voor 3 dagen wanneer ik er weer ben. Ben erg nieuwsgierig… Maar ja soms denk ik ook wel eens was ik er maar nooit aan begonnen, had ik die slechte gedachtes niet en had ik die jaloerse gedachtes niet… Maar ja ben verliefd geworden… :wink: Als er een magische tip was had ik al mijn geld ervoor neergelegd!!! :slight_smile:
Ik ga die 2 weken er ook zeker goed over hebben… Doen we online ook en aan de telefoon en over de sms.! maar persoonlijk vind ik tog wel meer fijn…
Ik heb ook heel veel gelezen op dit forum… Is tog wel goed om te lezen vind ik maar het brengt mij ook veel aan het twijfelen… Wat is het ook lastig!!!
Nu gaat het goed tussen jullie? ik weet een relatie blijft een relatie :wink: haha

Liefs Liset

@ Liset

ik vlieg naar Cairo, de vluchten naar de rode zee zijn altijd veel duurder. Wij verblijven dan eerst enkele dagen in Cairo en gaan dan met de bus naar Sharm. Ik boek normaal dit weekend mijn tickets voor oktober, joepieee :slight_smile: Maar zal toch maar achter onze verjaardagen kunnen vertrekken, ik kan niet voor 26 okt vertrekken op het werk…

Grtjs