'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Nieuw onderwerp:

We zijn gister naar de smurfen gegaan was echt super leuk.

Ben je met je man geweest Camilla, want voor hem zal het wel geen jeugdsentiment (schrijf ik dat goed?) zijn? Maar hij is dus wel leuk! En dan in 3d of gewoon?

Ik ben het weekend eindelijk naar het laatste deel van Harry Potter geweest in 3d, die was ook echt geweldig!! Vond hem toch wel de beste van alle delen.

En nu staat heel gezellig de telletubbys op, oh ooh maar J. vindt het helemaal geweldig en is helemaal in trance!

Nog 4 nachtjes (en een vliegreis van 7!!! uur) en we zijn weer even samen!!!

Ja wij zijn samen gegaan hij kon het indd niet maar vond de film leuk gelukkig en we zijn naar de 3d versie geweest.
Harry potter lijkt me ook leuk maar dat vind M niets.

Hahaha teletubbies geweldig voor J dan.

nog 5 nachtjes en je bent lekker samen :slight_smile:

Nee nog 4!!! Haha

@ suusje 84, Veel plezier in Masr!!!

solly 4 nachtjes lekker hoor >>>

Ja de smurfen zijn zeker hot wij kwamen de bios zingend uit lalalalalala lalalalala

Raks, zo populair in den Bels? Ben jij Grote Smurf dan…:-p

Hè ja,… laten we het eens over de smurfen gaan hebben! lol2

ik ga niet naar de bioscoop om de smufen te zien, alhoewel ik ze echt wel grappig vind, maar ik koop tzt wel de dvd, ook leuk voor mijn kids! Verder vind ik gargamel ( schrijf je dat zo?) het leukst en moppersmurf . en azrael die kat, die homosmurf met spiegel ook altijd grappig…

Lelle?lol2

Ja dat is smurfin het enigste meisje iedereen is ook op haar verliefd.
Ja azreal was geweldig in de film.
Wij gaan ook niet vaak naar de bios maar we waren eindelijk eens een dag samen en wilde eigenlijk een dagje Brussel doen maar helaas alle winkels dicht.

Ik keek het vroeger echt super vaak de smurfen ik kon het liedje ook uit mijn hoofd hahaha. En dan had je ook de snorkels en nog veel meer.
Wat een leuke tekenfilms hadden ze vroeger toch he.

1 like

Goedenmiddag dames, hebben jullie enig idee wat een beetje normale prijs is voor een galabea/abayya in egypte??

nog 1 nachtje slapen :smiley:

geen idee wat de prijs is…

Suusje,

Nog even en dan is het zo ver, heel veel plezier in Egypte !!

Breng nog wat zon mee terug.

Groetjes Hadiya :zon02: