Ik zou het mijn man niet toelaten… ik heb hier geen grove bedoelingen mee hoor. Ik probeer gewoon iets duidelijk te maken.
hahahaha ik weet niet waar jij zit te kijken maar je bent aan het dromen
zonnetje ik denk echt dat je te ver gaat met je beschuldigingen, zou netjes zijn als je je excuus hiervoor aanbied!
Toch jammer dat mijn M. geen facebook heeft…zijn telefoon kijk ik (stiekem) wel regelmatig in, hij laat zijn tel. ook gewoon naast mij liggen als hij bijvoorbeeld gaat douchen, dus daar maak ik me ook al niet zo druk meer om inmiddels, maar ja de reden dat ik af en toe in zijn telefoon kijk is omdat ik het heeeeel moeilijk vind om hem te vertrouwen, ben door mijn nederlandse ex belazerd en heb weinig vertrouwen in mensen door alle andere dingen uit mijn verleden…
Excuseer?! Ik hoef mijn excuses aan niemand aan te bieden. Zeker omdat dit geen beschuldigingen zijn en ik achter mijn mening sta die toevallig gebaseerd is op persoonlijke ervaring. Ik heb jouw naam trouwens niet vernoemd en ik heb niets over jouw man gezegd… dus het zou netjes zijn als jij je hier niet mee zou bemoeien…
ik heb het over je excuus naar Camilla toe! Denk namelijk dat het niet zo is dat haar man met andere naakte vrouwen op de foto staat en dat dit helemaal niet leuk is om te horen voor Camilla!
Ik weet dat je mijn naam niet genoemd heb, en je hoeft ook zeker geen excuus aan mij te maken! Maar ik zeg gewoon dat ik het zelf jammer vind dat hij geen facebook heeft, omdat ik benieuwd ben wat er daar allemaal op zou staan!!!
Zonnetje, het gaat mij misschien niet aan, maar ik begrijp je bedoeling niet. Mocht je al bepa alde vermoedens hebben die persoonlijk van aard zijn, dan plaats je dat niet op een openbaar froum. Waarschuwen is prima, maar wel op een respectvolle wijze graag. Ik heb langzamerhand alle signalen voorbij zien komen, waar we op moeten letten. Ik begrijp echter niet zo goed waarom je zo ver gaat.
Meiden, we weten wat we aan elkaar hebben. Probeer je niet te verantwoorden voor de relaties die we hebben. Het zijn onze zaken en niemand hoeft hier over te oordelen.
Je zegt gebaseerd is op persoonlijk ervaring dus blijkbaar bedoel je jezelf en beschuldig je iemand anders zoals ik hier het lees.
Met jou verhaal kan je iemand waarschuwen beter dan zomaar op het forum iemand te beschuldigen.
Indd een pb-tje is beter ik heb je er ook 1 gestuurd.
Ik laat het hier verder bij heb hier geen zin in.
Thanks lady’s
Zoals Camilla al zei, als je een relatie hebt met een bp-er dan zal er 1 iemand alles moeten opgeven… en dan kan er wel gezegd worden. welke egyptenaar verlaat zijn land en familie nou?
Ooit grenzeloos verliefd gezien?? :-p
Mogguh, weer een dag zonder zorgen :-p
Goodmorning! Jasmin is veel te vroeg wakker op mijn vrije dag! Vandaag ga ik een begin maken met inpakken! Onsg 5 nachtjes slapen!
Fijne dag allemaal!
Goodmorning ladies, JEEEJJJ het ziet er eindelijk weer zonnig uit… hopen dat het zo blijft.
Zonnetje; ik ben wel benieuwd naar je ervaringen, kan ik dit verhaal ergens vinden?. Wellicht iets om te delen? Wij veroordelen niet, ik bedoel het kan goed of niet goed gaan.
Maar dames toch, ik heb het hier niet over algemeenheden hoor.
Camilla ik heb je er eentje terug gestuurd. Met persoonlijke ervaring, bedoel ik dat letterlijk toegespitst op iemands leven… waarom denk je dat ik mij op jou richt… er zijn genoeg meiden die getrouwd zijn met een egyptenaar hoor, maar nee ik richt me persoonlijk tot jou en ik hoop dat je doorhebt waarom. Zoals ik je heb gezegd ga ik niet in detail gaan, want ik wil geen relaties stuk maken. + Je zou me waarschijnlijk toch niet geloven.
Dit is het laatste wat ik op het forum post. Ik zie het nut er ook niet van in om te blijven posten en zich te bemoeien met andermans levens. Vrouwen komen hier op het forum om raad te vragen, maar iedere relatie is anders en niemand kan je raad geven over jouw relatie, dus zie ik het nut niet in waarom jullie in godsnaam je tijd hier zitten te verdoen ipv gewoon je leven te leven en zien hoe het persoonlijk bij jou afloopt.
Het forum gaat ook niet meer over een het objectieve thema ‘een relatie met een egyptenaar’ , maar eerder het thema ‘MIJN relatie met een egyptenaar’. Ik snap niet waarom je op een forum al de details van je relatie uit de doeken wil doen… daar heeft toch niemand zaken mee? + je moet weten dat niet alleen forumleden dit kunnen lezen en foto’s kunnen zien. Deze info wordt verspreid over het web.
Daarom ook Suusje vind ik het niet zo slim om foto’s van Yasmin op het forum te zetten, leuk voor iemand met goede bedoelingen, maar heb je al eens nagedacht over de mensen met slechte bedoelingen?
Allemaal veel geluk in jullie leven en veel liefdesplezier. ![]()
Ik zou zeggen kijk maar eens wat jijzelf allemaal gepost hebt zonnetje.
Het boeit mij eerlijk gezegd niet wat je van ons of mij denkt. Wie bepaald wat je op een forum mag of wil schrijven? Dat beslis je zelf. Als het zo slaapverwekkend is dan vraag ik me af wat jij in hemelsnaam hier nog doet. Je kostbare tijd te verdoen met posts lezen over dingen waar jij helemaal geen interesse in blijkt te hebben.
:dag:
Ik weet goed wat ik zelf gepost heb hoor, dat was ook 1 van de redenen waarom ik gestopt ben berichten te sturen over mijn persoonlijk leven, omdat niemand hier affaire mee heeft. Maar met mijn verhaal wou ik vrouwen waarschuwen en er zijn hier tal van forumleden die hetzelfde proberen doen hebben, maar blijkbaar werd dat niet altijd geapprecieerd.
Daarom heb ik ook wijselijk beslist niet meer tegen de stroming op te zwemmen. Wat ik hier nog doe is om eens goed mijn gedacht te zeggen en omdat ik toevallig op dit moment niets te doen heb (je moet je toch met iets bezig houden he) en om ook aan te tonen dat de stevigste relaties (of toch de relaties die door sommige mensen zo beschreven worden), soms ook maar een wankele basis hebben.
Pfoeh luitjes, pittige discussie… Het hebben van een relatie met een egyptenaar betekent voor mij heel veel. Ik stond zo wantrouwend tegenover hem in het begin door alle slechte verhalen over egyptenaren. Eigenlijk lullig, maarja… een gewaarschuwd mens telt voor 10 nietwaar? Ben blij dat ik toch met hem in zee heb durven gaan. Hij is hoogopgeleid, is zachtaardig, heeft humor, is erg mooi, ruimdenkend, een schat voor mij en de kinderen, een fantastische minnaar, een harde werker… Hij vindt het fantastisch in NL en het is onzin dat alle egyptenaren zo dol op egypte zijn! Revolutie was er niet voor niets! De internet generatie is zich wel degelijk bewust van de rest van de wereld tegenwoordig en hopen ooit zo vrij te mogen zijn als wij! Oh, en mijn lief was ook geen engeltje die heeft menig vrouwenhart sneller doen kloppen!! Maar voor mij heeft ie erg zijn best moeten doen, en nog steeds istie dol op me! Ik word op een voetstuk geplaatst, krijg altijd lieve cadeautjes, dat ik zwanger was hielp hij me met alles, ik was onuitstaanbaar maar hij heeft nog nooit 1 lelijk woord tegen mij gezegd! Wat een verademing na mijn nederlandse relaties! En hij is niet iemand die mij zegt welke kleding ik moet dragen, alleen in zijn dorp ga ik met hoofddoek en bedekte kledij, maar doe ik uit mezelf uit respect voor zijn familie. Dussss… het kan ook errruuug leuk zijn met een egyptenaar!
leuk om ook eens positief nieuws te horen! En ja, gelijk heb je, overal heb je goede en slechte. Waarom altijd een vreemdeling op een slecht blaadje plaatsen? Geniet alvast maar van je lieve Egyptenaar en je gezinnetje. Het is je gegund.
Dat is lief van je, dank je! Hoop dat hij gauw komt!>>> Maar dan laat ik het wel even weten op het forum!
Het is geen discussie een beschulding omdat men mij als pispaal gebruikt voor het geen wat ze zelf heeft meegemaakt.
Kijk maar uit clejopatra je schrijft iets positiefs straks dan wordt je ook ergens van beschuldigt.
Fijn dat het zo goed gaat bij jullie.
Ach ja ik ziet hier al zo lang op het forum ik ben nergens meer verbaasd om.
Ik ben ook heel gelukkig hoor mijn ventje hij werkt 7 dagen in de week hier om veel centjes te sparen voor een goed toekomst ben erg trots op hem hoe hij het hier doet.