'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Hoi Dames,

Vond het ook heel gezellig en gelukkig werkte het weer ook mee ( lekker zonnetje ). En ondanks dat de bediening niet altijd even aardig was, hebben we veel gelachen en gezellig bij gekletst.

Suusje, je hebt een lief en schattig lachebekje en misschien bij de volgende meeting zijn er wat speelkameraadjes voor haar.
Maar ik vond, dat ze zich zo ook prima kom vermaken.

Goed om te horen, dat iedereen het leuk vond en dat iedereen weer veilig thuis is gekomen.

Groetjes Hadiya :zon02:

Hoi meiden!

Goed om te lezen dat alles gezellig was zondag! Met mijn oma gaat het alweer iets beter… Haar verward is al stukken minder alleen wanneer ze moe word dan begint ze onzin te kramen. We kunnen er gelukkig om lachen, ze ziet alleen niet meer goed… Afgelopen maandag hebben we in het ziekenhuis haar 88ste verjaardag gevierd. Wat een leeftijd ook… @Hadiya; ik ga een weekje heen. Voordat ik weer heen zal kunnen is november/december. Ik heb besloten om ook te gaan. ik heb er goed over na kunnen denken en veel over kunnen praten met me moeder. Ik heb er op zich nu wel een goed gevoel over dat het goed komt met me oma. Heeft alleen een tijd nodig voordat ze weer redelijk ā€œallesā€ kan.

Gr, L.B.

Hoi LB,

Veel plezier in Egypte en goed om te horen dat het alweer wat beter gaat met jouw oma, 88 jaar is ook een hele leeftijd, zeg, dan komen er dan ook wat gebreken en wat minder zien is dan wel vervelend, maar je kunt er nog wel heeel oud mee worden!!
Nogmaals veel plezier in Egypte, welke stad/plaats ga je heen ??

@ Camilla,
Hoe is het afgelopen met de sollicitatie ??

Groetjes Hadiya :zon02:

Ik ga naar Hurghada. Ik kom daar half 9 in de avond aan ik hoop niet op vertraging… Heb er ook wel erg veel behoefte aan om hem vast te houden en uren met hem te praten!! Ik ben er ook wel aan toe om gewoon weg te gaan…
Oma word oud en ja dan kunnen we dit soort dingen verwachten maar komt altijd hard aan…

Gr, L.B.

Haalt jouw vriend jou op van het vliegveld en doet hij mee aan de Ramandan ??

Weet niet hoelaat daar de zon onder gaat en wanneer ze precies mogen eten en drinken, maar gelukkig kom je dan aan de avond en denk dat hij dan al heeft gegeten en gedronken ( als hij mee doet aan de ramandan ),
anders zal het weerzien misschien wat minder kunnen zijn dan anders.

In deze tijd ( tijdens de Ramandan ) zal het ( denk ik ) toch anders gaan dan normaal. Meestal zijn ze dan niet op hun best ( qua humeur ) en vaak kunnen ze zich anders gaan gedragen i.v.m de schijn ophouden voor de " buitenwereld ".

Mocht dit straks ook voor hem gelden, trek het je niet persoonlijk aan, de ramandan is nu eenmaal een zware tijd, vooral wanneer je heel hard moet werken in een hele hete omgeving en een hele tijd** niet** mag eten en drinken.

Maar misschien doet hij wel niet mee ( of alleen gedeeltelijk ).

Veel plezier in Hurghada.

Groetjes.

Ja hij doet mee aan ramadan. Hij eet overdag eigenlijk ook al weinig. Hij heeft wel moeite met niet mogen drinken… Om half 7 mag hij beginnen met eten en drinken om half 4 moet hij weer stoppen met eten en drinken, hij heeft die week ook vakantie. Ik weet niet geheel wat me te verwachten staat, maar na veel gelezen te hebben kan ik mezelf er een kleine voorstelling van maken.ik kan ook heel goed begrijpen dat je dan wat meer prikkelbaar kan zijn. Als ik een hele dag niet mag eten dan ben ik ook niet te genieten…

Ik respecteer ieder persoon,geloof en cultuur. Ik ga genieten van de tijd samen met hem… :slight_smile:
wel erg lkkr dat ik inderdaad in de avond aan kom en in de avond vertrek.

Liefs l.b

Ja Hadiya wat zal ik zeggen het gesprek was kort de teamleider ken ik al (ben al invaller in de organisatie) maar er waren dus heel veel brieven binnen gekomen waarvan er hele goede bij zaten.

Ik werk daar v.a. juli als invaller dus nog niet zo heel lang al hebben ze wel een collega gevraagd iets over mij te schrijven en zij heeft een positief stukje geschreven.
Maar misschien is er wel iemand bij de heel goed is?? En misschien willen ze mijn wel als invaller houden?
Kortom ik hoor het van de week maar ik heb er geen vertrouwen in.

p.s. leuk dat je het vraagt

LB fijn dat het iets beter gaat met je oma.

Weet iemand waarom het zo duur is om de stukken voor een visum aanvraag via DHL naar Egypte (Cairo) te versturen zo duur is? € 116,-.

Heb TNT (Post NL) al geprobeerd en toen is het zoek geraakt, dus durf ook geen risico meer te nemen, maar ik schrok zo van de prijzen bij DHL…

Help… ik moet het vandaag of morgen opsturen…

Liefs Eliene

@ eliene: Ik vertrek zaterdag naar hurghada. Weet niet of je daar heen moet maar wil het graag voor je mee willen nemen…

Liefs l.b.

We moeten snel weer een meeting houden ik zie net een leuke aanbieding bij de AH een dagretour voor 14 euro tot 30 oktober geldig :slight_smile:

Nog niets vernomen van de sollicitatie bleh wat duurt wachten lang zeg.

Ik duim voor je Camilla!
Hopelijk krijg je snel goed nieuws.

Bedankt voor de tip Irm. Ik heb me aangemeld, nu nog geaccepteerd worden voordat ik een berichtje kan plaatsen.

Het is inderdaad kort dag. Hij heeft dinsdag al een afspraak bij de Nederlandse Ambassade en de eerste keer zijn alle stukken zoek geraakt met TNT. Ben er al maanden mee bezig en dan moet alles toch nog op het laatste moment. hahaha. Maar goed, gewoon rustig blijven oplossing zoeken en weer afwachten.

gr. Eliene

Hallo,

Mijn vriend woont in Cairo, maar heeft wel familie wonen in Hurgada, dus misschien kan het op die manier ook. Ik zal het hem vragen. Heb je een e-mail waar ik je op kan contacten als het een oplossing voor is?
Alvast heel erg bedankt voor het aanbod!

gr. Eliene

L.B. heel veel plezier alvast! Geniet ervan… volgende week zwaaien we wel even naar elkaar op het vliegveld in Hurghada :wink: want ik ben blij als jouw week voorbij is, want dan begint die van ons :wink: Maar ga eerst maar heel veel plezier hebben!!!

1 like

Camilla, balen dat je nog niks gehoord heb! Waar is dat park nou waar we begin oktober naar toe gaan? want anders zal je dat kaartje daarvoor kunnen gebruiken!!

leuk te horen dat jullie het leuk hebben gehad!
wou dat ik er bij kon zijn!
fijne avond allemaal

Wanneer ga je heen Suusje84? Ja zwaaien doen we wel ff :slight_smile: haha ja heb er heel veel zin in…Morgen ff gedag zeggen bij oma en dan zaterdagochtend naar schiphol :smiley:
Eliene, leuk dat ik je kan helpen op deze manier… Is toch erg handig zo’n forum…!

Liefs L.B.

Wij hebben ook onze ticket geboekt ik ga van 20 november tot 1 december en M blijft tot 8 december. Hopelijk kunnen we ook een paar dagen naar Dehab of Sharm toe.

LB fijne vakantie alvast.

1 like

Lekker vooruitzicht Camilla…duurt nog wel even maar geboekt is geboekt.
En hoop voor je dat je wordt aangenomen!

Fijne vakantie L.B, wat heerlijk dat je toch een weekje kan gaan.

Ik moet nog even wachten…

1 like

L.B. fijn voor je dat je nu toch naar Egypte kan. Een hele fijne tijd gewenst. Beterschap met je oma

Camilla, hopelijk krijg je toch nog een goed bericht van je gesprek. In ieder geval mooi vooruitzicht dat je naar Egypte gaat.

1 like