Ja hij heeft het in 1 keer gehaald:king: Ja de leges zijn per 1 juli van 830 naar 1250 eu gegaan voor mvv. Is toch niet normaal wat het allemaal kost!? Laat je vriend alvast gaan leren.
clejopatra, heerlijk dat hij naar Nederland kan komen!
Meiden, morgen nog steeds 12 uur bij het bord op utrecht cs? wie komt er nou eigenlijk allemaal?
ons weekje naar papa is geboekt
nog 2 weekjes aftellen
Suusje ik ben morgen rond 11.15 op het station onze trein vertrekt om 11.25 welke kant sta jij bloemendaal kant of station kant?
Volgens komt
Muchacha
Suusje
Hadiya
Irm
Almar
Clejo
Camilla
Komt jij nog LB? En dalfien en Madamahmed komen jullie ook nog?
Als ik iemand ben vergeten sorry.
Ik zal er ongeveer 11.45 zijn. Met het bord bedoel je toch het bord met de vertrektijden, is dit dicht bij AH kiosk. Tot morgen, hopelijk zit het weer een beetje mee.
ja dat grote blauwe bord met vertrektijden, weet niet of het bij de ah isā¦zo bekend ben ik er niet!
Camilla, ik kom vanaf de stad kant volgens mij! Maar kan ik gewoon een ticket met 40 procent korting kopen?
Clejopatra wat heerlijk voor jullie! Het gezinnetje bij elkaar!! Ik moet helaas afzeggen voor morgen
het gaat noet goed met mijn oma⦠Ze is als een moeder voor me dus ik wil elk moment het liefst bij haar zijn. Het is natuurlijk de bedoeling dat ik volgende week naar egypte ga om mijn vriend te zien maar ik twijfel nu een beetje⦠Mijn moeder zelf zegt dat ik moet gaan en dat ze me op de hoogte houd elk momemt van de dag⦠Het kan volgende natuurlijk ook beter gaan. Dat houd ik mijn achter hoofdā¦
Veel plezier morgen en volgende keer zorg ik dat ik erbij benā¦
Liefs l.b.
Hoi LB,
Jammer dat je er niet bij kunt zijn, maar zeer begrijpelijk.
Hoelang zou je evt. blijven in Egypte ??
En als je nu niet zal gaan, kun je dan binnenkort weer daar heen?
Wanneer het misschien wel beter gaat met jouw oma.
Ben zelf mijn vader en oma verloren, dus begrijp wat je bedoelt, wanneer je zegt dat je nu vaak bij haar wil zijn. Mijn vaders dood was totaal onverwacht, maar van mijn oma heb ik afscheid kunnen nemen en dat was heel fijn !!( en dat heeft goed gewerkt in het verwerkings/rouwproces ). Hoop natuurlijk dat het beter gaat komen met jouw oma, maar weet uit ervaring dat in dit leven alles zoo onberekenbaar is qua de dood.
En dan zul je toch moeten beslissen wat jij op dit moment het belangrijkste vind, zodat je later geen spijt van jouw beslissing zult krijgen.
Sterkte meid met jouw beslissing en met deze vervelende situatie, hoop dat we gauw weer positief nieuws van jou horen.
Liefs Hadiya :zon02:
Ik kom morgen ook. Ik rij met clejo mee.
Gezellig! We kunnen even kijken waar we heen gaan en waar plek is.
De winkel van sinkel is ook gezellig. Broers is wat studentikoos en rumoerig.
Tot morgen 12.00 op het station!
Heel veel sterkte met je oma en naar je gevoel luisteren geeft de juiste beslissing. Maar ik snap dat het moeilijk is. Maar hij zal het wel begrijpen.
In Utrecht weet ik wel waar het bord is.
Ik zie jou bij de station zijde en ja je kan een kaartje kopen met 40 procent korting.
Tot morgen.
LB succes en heel veel sterkte.
Clejopatra gefeliciteerd jullie mvv
Een volgende keer zou ik graag meegaan! Wens iedereen heel veel plezier morgen!!! Groetjes:cheer:
clejopatra, je bent ook deze keer gewoon welkom hoor! Mijn kleintje komt ook mee, maar kan me ook wel heel goed voorstellen dat het met 2 kleintjes wat moeilijker isā¦al zullen we je graag willen helpen hoor.
Tot morgen iedereen, ik duik me bedje in!
Hoi meiden sorry dat ik niet kon komen ik moest werken en hoorde het de avond ervoor pas!
Ik hoop er volgende keer bij te zijn!
Hoop dat jullie het gezellig hebben gehad!
Groetjea
Hoi allemaal,
Lange tijd geleden en weer heel wat te lezen. IK was eerst van plan om met Camilla mee te gaan naar Utrecht, maar net weer aan het werk en volgende week ga ik ook nog een dag of drie vier met vriendinnen weg dus wedr me net even teveel.
Hopelijk was het weer leuk jullie ontmoeting. Even er tussen uit met de ramadan. Ik doe er niet aan mee maar wel sinds maandag op dieet. Sinds Mahmoud hier woont 10 kg aangekomen dus is de ramadan een goede tijd voor mij. Tijd gaat snel de verlenging VVR is deze week er al weer uit. Gaat nog steeds supergoed met de normale ups en downs zoals in iedere relatie. Mahmoud werkt nog steeds in het hotel en krijgt een spoedcursus Nederlands erbij van zijn werkgever dus ik neem aan dat zijn contract wel verlengs zal worden. In november trouiwt zijn zus en gaat hij vooruit naar zijn familie en kom ik een paar dagen later zodat we er gelijk een vakantie aan kunnen koppelen. Plan was een ander land maar nu we toch al in Egypte zijn zou het nogal duur worden. Bij de meeste van jullie gaat het gelukkig goed en laat ons dat zo houden.
Ik merk wel dat er heel veel nieuwe relaties zijn ontstaan het laatste jaar en dat er ook nog vele relaties over zijn grebleven. Gelukkig maar. De opmerking over geld, papieren sex heb ik gelukkig nooit gehad ook al hebben we een behoorlijk leeftijdsverschil. Het is maar hoe je er in staat denk ik en ik ben altijd met 2 voeten op aarde gebleven.
Liefs Marion en sterkt voor degene die het wat minder hebben op het ogenblik met name de wachtende want dat is het ergst.
Utrecht was gezellig! En heerlijk met het zonnetje erbijā¦helemaal leuk.
Jammer dat jullie er niet bij konden zijn.
Dames weer allemaal veilig thuis? Ik heb een hele rondreis gemaakt maar ben lekker thuis nu en ga zo heerlijk mijn bedje opzoeken.
Het was een hele leuke dag en het weer was echt top heerlijk zonnetje hoor ik heb er van genoten.
Ladyās bedankt voor de gezelligheid.
Goedemorgen ( te vroeg voor mij ppfffff)
Het was weer gezellig gister
leuk jullie te ontmoeten⦠Fijne dag
Ik vond het ook erg gezellig!
Ik heb een enorm rode linkerarm, ha ha ha. Wat een zon gisteren, in vergelijking tot vandaag want dit is echt knudde.
Waar hebben jullie nog wat gegeten Camilla, Muchacha en Suusje?
Bedankt in ieder geval voor de gezelligheid!
Ik vond het ook heel gezellig, en ook mijn linker arm is licht verkleurd (gelukkig niet rood ;))
Wij hebben nog een turkse pizza en patat gegeten en ongeveer 19 uur ook de trein genomen!
Leuk jullie ontmoet te hebben. Was heel gezellig en lekker zonnetje natuurlijk. En veel herkenning, maar ja kan ook niet anders.