tuurlijk mogen de kids ook mee! Ik neem Jasmin iig mee! Ik ga rechtstreeks, via Haarlem is een heel eind om! Volgens mij woont Irm daar!
Ik wil zeker komen leuk zo grote groep ik ga met de trein misschien kunnen de trein gangers op het station afspreken en dan lopen we wel naar⦠toe om⦠hoelaat?
Niet al te laat graag ik moet namelijk een lange tijd weer in de trein terug zitten.
Ik ken Utrecht wel maar ik kom even niet zo snel op een naam gggrrrrrrr ingg ik weet wel hoe te lopen.
Trein reizigers zullen op het station bij de grote informatiebord voor staan wachten?
@ Camilla,
Prima, ik kom ook met de trein, dus we zien elkaar dan bij het grote infobord, ik zal jou wel herkennen, denk ik ( vanwege de fotoās op hyves ) en jij mij waarschijnlijk ook wel.
Hoelang ben jij nu onderweg naar Utrecht ??
Aan welke tijd dacht je ??
Ik kom waarschijnlijk met bagage, omdat ik bij mijn vriendin ga logeren in Almere.
Lb kwam toch ook met de trein, wie nog meer ??
Gezellig hoorā¦
Groetjes
Hoi Irma,
Waar ik op reageerde, was deze vraag van Eindhoven en haar situatie als vriendin/ongetrouwde vrouw, waarvan ik dacht, dat jij ( in haar situatie) gehoord had van iemand dat het wel mocht 's nachts, maar overdag nietā¦
In haar situatie mag het dus** officieel nooit**, zij is niet getrouwd met hem,
maar in de situatie van getrouwde stellen , mag het inderdaad wel 's nachts ( tijdens de ramandan ).
Maar ik ken haar vriend niet en weet niet hoe praktiserend hij is !!
Groetjes :zon02:
Ja LB en Muchacha kwamen ook met de trein dacht ik.
Ik doe er vanuit Essen bijna 2 uur over.
Ik denk dat ik een weekend naar mijn ouders ga dan doe ik er maar 20 minuutjes over en dan maakt de tijd voor mij ook niet zo veel uit.
Nu ga ik morgen kijken of ik dan de dinsdagochtend dat ik moet werken op de woensdag kan zetten dan blijf ik van zaterdag tot dinsdag bij mijn ouders.
Ik hoop het wel dan kan ik maandagavond naar pokeravondddddd mijn vrienden doen al jaren maandagavond pokeren is altijd super gezellig en het is al heel lang geleden dat ik ben geweest en zal het wel leuk vinden. Ik kan niet pokeren hoor maar de sfeer is altijd geweldig.
Dreetje kom je ook jij komt toch van Utrecht? Weet jij nog iets leuks?
Utrecht centraal gewoon? Ik kom met de trein moet ongeveer 2 uur reizen ben niet vaak op het station geweest⦠Grote infobord zal ik wel herkennen.
hoelaat zullen we afspreken trein-gangers? Lijkt me erg leuk om iedereen te spreken en te zienā¦
Groetjess
Het Grote infobord hangt in de grote aankomst/vertrekhal, boven de NS verkooppunt/ AH winkeltje ( als ik me het goed herinner ), het is in ieder geval niet te missen !!
Zullen we rond 12.00 uur afspreken daar ??
Lijkt me ook erg leuk om iedereen te zien, sommige hebben elkaar al eerder ontmoet, maar voor mij wordt het dan ook de eerste keer.
Groetjes :zon02:
Ik ben net terug uit Egypte en heb me weer helemaal ingelezen. Alle nieuwelingen welkom en hoop er de 7e ook bij te zijn. Zijn er nog meer uit het noorden van het land. ik zal ook met de trein komen.
Hoi Almar,
Leuk dat je ook komt.
Ik kom uit de stad Groningen ( dus ook uit het Noorden v/h land ) en kom ook met de trein ( maar weet nog niet zeker, als ik dan vertrek vanuit mijn woonplaats ).
Waar moet jij vandaan komen ??
Groetjes Hadiya :zon02:
Ik vind 12.00/12.15 een mooie tijd zullen we dat doen nu alleen nog een plek waar we afspreken.
De treingangers spreken af bij het grote informatiebord om 12.00 en dan lopen wij naar⦠.
treingangers zijn dus
Hadiya
Muchacha
LB
Amar
Camilla
De rest komt met de auto begrijp ik.
Suusje
Irm
Madam Achmed
Clejo, Dalfien en Skyblue komen jullie ook?
Sorry als ik iemand ben vergeten op te schrijven.
Het is wel koopzondag dus houd daar rekening mee.
Ik kan zo Utrecht voor me halen maar weet niet hoe het allemaal heet. Ik ga even informeren bij een vriendin die woont in Utrecht maar alle ideeƫn zijn welkom
Zullen we
Op deze site staan wel een aantal leuke adresjes waar we kunnen neer strijken, in het centrum en met terras (blijf hopen op een beetje zon). De Beurs, het weeshuis etc. Maar misschien heeft iemand nog een ander leuk adres.
Ik moet nog even kijken of het lukt maar waarschijnlijk kom ik ook naar Utrecht voor de meeting.
nog weinig reactie van de andere dus ik ga ervan uit dat het doorgaat
7 augustus om 12.00 Utrecht waar?
Hoi allemaal! Zoals het er nu uitziet kan ik ook komen. Tijd en verzamelplaats hebben we al, nu nog een place to be⦠Dat moet toch wel lukken?
Irm, fijne week met hopelijk een beetje mooi weer
Voor iedereen hier op het forum:
Ramadan Mubarekā¦!
Fijne dag iedereen and ejoy your day ![]()
Aan alle een hele fijne en gezegende ramadan.
Ramadan Kareem.
Ook van mij, een hele goede en mooie Ramadan toegewenst.
Ramadan Kareem!
OOk van mij een mooie ramandan toe gewenst!
Ik kom zondag ook met de trein, stap op in gouda omdat ik daar eerst de hond breng! En volgens mij gaat het met de trein makkelijker dan met de auto. Camilla ga je ook vanuit gouda? Hoelaat neem je de trein dan? Hopelijk hebben we mooi weer en kunnen we op een terrasje gaan zitten!
Weet iemand nog een goedkoop ticket voor 20 augustus voor een week of 10 dagen?
De trein gaat om 11.27 en dan zijn we om 11.47 in Utrecht als je met mij reist kan je met 40 procent korting.
Echter nog niet zeker of ik met de trein ga heel misschien gaat Marmah mee en dan rijd ik met haar mee zoniet dan ga ik met de trein.
Ik laat het je nog weten.
Ik hoop ook op mooi weer net als vandaag heerlijkkkkkkk
dat zou voor mij dan wel heel gunstig zijn!!! die 40% korting
dus hopelijk neem je de trein
Ik hoor het welā¦