meiden leuk hoor weerzo een meeting, baal er zo nu en dan wle van dat ik in turkije zit en dat ik niet kan komen! maarja in november en december als er dan nog n meeting komt ben ik zeker van de partij haha!
@LB spannend hoor! wel erg leuk, ik denk nog vaak over de ramadam heo het in egypte gaat, tis werkelijk 1 groot feest, ik zal t nooit vergeten! een ongelovelijke ervaring om er dan te zijn vind ik persoonlijk.
dreetje =, soweiso een buitelandse parter is nooit als een nl vriend. rare wereld!
ik hoop dat t verder goed gaat met alle dames. hoe ist nu met jou sky??
Als je in Sharm blijf dan hoef je indd geen visum te kopen wel als je gaat reizen en dan kunnen ze moeilijk doen omdat je visum nu al een vertrek stempel heeft dus zal ik een nieuwe kopen zo krijg je ook geen moeilijkheden en het kost maar een paar euro.
Hoe vaak ben je bij zijn familie geweest Wen? Ben je getrouwd?
Misschien moet je vaker langs gaan en meestal als je getrouwd bent dan veranderen ze ook. Daar is het als je met een meisje bent dan moet je trouwen.
Dus heb geduld.
Volgens mij kan ik dat weekend ook en Breda zal super zijn natuurlijk.
Suusje ik snap jou gevoel heel goed dat had ik toen ook omdat JIJ veel meer doet je belt vaker je smst en als hij wat vraagt dan doe JIJ dat ook gelijk.
Je uit je gevoelens naar hem.
Ik denk dat het echt typische egyptisch is hij houd wel van jou maar het uiten ja dat doen ze niet.
Soms begrijpen ze ook niet dat we dat nodig hebben een beetje support.
Dan moet je weer een ruzie maken om dit duidelijk te maken.
Waarom denk je dat hij vreemd zal gaan is dit gevoel nu erger dan eerst want hij heeft een mooie dochter jullie zijn bij zijn familie geweest ik denk niet dat hij dat op het spel zet.
En anders het gewoon vragen eens kijken wat hij zegt.
Succes maar ik heb het gevoel dat het bij jullie wel goed komt.
Zijn familie heb ik nog niet ontmoet, normaal staat dat ook in augustus op 't programma. Maar sinds vanmorgen kan het zijn dat onze planning volledig moet veranderen en dan zal het wss niet zijn. We zien wel. Het maakt me langs ene kant ook wel wat kwaad omdat zijn ma me beoordeeld zonder me te kennen. Maar ja, zo zijn er heel veel mensen, ook hier.
Maar dat is wel normaal hoor Wendieke dat ze jou beoordelen je bent toch van Europa wij beoordelen hun ook.
Daarom is het handig om langs te gaan ze een paar keer te bezoeken zodat jij en ook hun een beeld hebben van elkaar.
Ook de druk van trouwen is hoog in Egypte dus zolang je nog niet getrouwd bent dan behandelen ze anders echter hoeft dit niet, maar hier moet je achter zien te komen als je ze gaat bezoeken.
En moeder en zonen daar zijn 2 handen op 1 buik he dus hopelijk ga je ze echt zien in augustus.
@Suusjeā¦ik denk dat het beste is om het te accepteren :-)ā¦anders blijf je maar piekerenā¦ik heb me al aangepast aan de egyptische tijdā¦5 minuten is een uur :-p
Dames, zijn er nog meer plaatsopties voor de meeting ?? Misschien Utrecht/Den Bosch of Eindhoven ??
Wil er ook wel bij zijn ( datum is prima ), maar Breda is voor mij te ver weg van mijn woonplaats Groningenā¦:mad:.
En anders probeer ik er wel bij te zijn een andere keer, als het wat meer in het midden van het land isā¦
@ camilla, je bent niet de enigsteā¦, ik verlang ook naar de zon !!
Het lijkt wel herfst !!
Maar deze zomer geen Egypte voor mij, vanwege de Ramandan.
Is iemand van jullie dan weleens bij jullie vriend/ man geweest ??
Mijn man neemt het heeeel serieus, dus geen aanraking ( ook geen vriendschappelijk kus of een ander lief gebaarā¦) en natuurlijk niet eten of drinken. Overdag doet hij zo weinig mogelijk en is nogal ongezellig. Als ik niet zijn vrouw was, zal hij niet naast mij slapen, want een vriendin hebben hoort niet thuis in het geloof ( en zeker niet in de Ramandan tijd !! )
Ik ken veel moslims ( hier in Nederland en in het buitenland ) die uitgaan, alcohol drinken, stuff roken, veel verschillende vriendinnetjes hebben enz. ( dingen die volgens hun geloof niet mogen ), maar veel van deze moslim doen dit niet tijdens de ramandan !!
Omdat hun slechte daden op dat moment dan veel zwaarder wegen !
Als het me lukt om het te regelen op mijn werk, zal dit de eerste keer zijn dat ik daar zal zijn met de ramandan! Dus geen verdere ervaring mee!!
Plek maakt mij niet uit! Ga er vanuit dat ik toch wel ver moet rijden, want de vorige 2 keren had ik het geluk dat het dichtbij was! Dus kom maar op met de opties!!!
Misschien Utrecht? Is de meest centrale stad dacht ik zo Ik hoor het wel⦠Liefs L.B. Beide dagen zijn goed maar als ik naar Breda moet komen pak ik de avond ervoor een hotelletjeā¦
Ja de opties voor andere steden vind ik ook goed⦠Ik hoor wel wat de rest het beste uitkomt⦠Heb er nu al zin in⦠Ben erg benieuwd naar andermans verhalenā¦
pppfff moet ik weer zo ver reizen ik weet niet of ik kom Den Bosch komt voor mij beter uit ik weet dat Groningen nog verder ligt hoor, maar moet met trein komen en ja weet het nog niet.
Ja ik kom uit de buurt van Alkmaar en dat is voor mij ook een pittig eindje reizen. Ik kom ook met de trein⦠Dan ben ik 2 uur aan het reizen met de trein⦠Dat vind ik net te lang. Naar Utrecht zit ik ook ruim een uur⦠Uhmzz als jullie nou beslissen waar het is, dan kan ik dan nog beslissen.
Ook ik moet met de trein komen, Utrecht is voor mij 2 uur met de trein en Den Bosch is 20a 30 minuten verder voor mij,( ook afhankelijk van vertragingen ) maar voor mij maakt het niet zoveel uitā¦
@hadiya, zo ken ik ook aantal mensen die dat doenā¦overdag niks doen, maar als ze de zon onder is gaan ze weer roken, blowen, alcohol drinken etcā¦is dat dan niet hypocriet of ligt dat aan mij :-/ā¦ik heb het ze gevraagd, dan zeggen ze ook: ja tis ramadanā¦
Eerlijk gezegd, vind ik het ook hypocriet, maar zie vaak, dat moslims ( maar ook christelijke mensen ) zich vaak voor de buitenwereld anders voordoen dan ze in werkelijkheid zijn ( en dan in combinatie met hun geloof ).
In Egypte ( en andere moslimlanden ) is uiterlijke schijn heel belangrijk,
ik zeg vaak, dat ze leven voor de buren, de omgeving en hun familie.
Als ze dingen doen, die niet mogen van hun geloof of van hun familie, dan doen ze dat stiekum !!
In deze situaties kunnen ze heel hypocriet zijnā¦
Ik heb gehoord van expats, die daar in Egypte wonen, dat de Egyptische mannen in de Ramandantijd vaak niet meer achter de meiden aangaan en dat het dan veel rustiger is op het versieren gebiedā¦