Idd Suusje, we menen het goed met alle meiden hier en wensen hen het beste.
Mijn Egyptenaar was ook niet geintesseerd in geld, alleen maar in mij !!! hahaha
Enfin, iedereen ziet maar wat hij doet. En wat betreft het 'volwassen" zijn, als je smoorverliefd bent, dan reageer of denk je niet meer als een volwassene.
Succes !
Hoi Rob!
Dat van Dale ding klopt, alleen het IND is geen van Dale
Zij vinden dat samenwonen, zonder officieel getrouwd te zijn, ook onder gezinshereniging kan vallen. Mits je maar een half jaar hebt samengewoond en voor ongehuwden is het dan van belang dat ze kunnen aantonen dat ze verder niet getrouwd zijn. Gewoon een staatje van de burgelijke stand opvragen dus. Voor de zekerheid is het belangrijk bewijsstukken van de duurzame relatie te kunnen overhandigen, zoals emails, tickets, fotoās, dat soort zaken.
En wat het weer betreft, hij komt uit Alexandrie en kan dus wel tegen een stootje haha!! Als meneer mag kiezen tussen een vrieskist en de sahara, dan gaat ie met alle liefde en plezier in die vrieskist zitten! Hij liever dan ik!!
Wat de belgie-route betreft: die wordt wel onder de loep genomen momenteel, maar momenteel is het echt wel nog makkelijker om via Belgie iemand hierheen te halen. Alleen moet je je dan afvragen of die verplichte inburgering in Nederland niet ook zo zān nut heeft op de lange termijn. Daarbij merk ik uit mijn omgeving dat die Belgie-route als een tikkeltje asociaal en illegaal wordt beschouwd. Maar ja, NOU EN!? Als dat kan en op papier is alles legaal⦠Ikzelf ben me net weer aan t vestigen in Nederland en om dan direct weer naar belgie te verhuizen, daar heb ik geen zin in. Daarbij voldoe ik inmiddels aan alle eisen voor de normale Nederland-routeā¦
Maar voor de meiden die wel naar belgie gaan: Petje af en gewoon doen! Als t niet meer kan, dan horen we dat vanzelf wel weer!
Liefs!
Het kan per gemeente wat verschillen, maar ik mocht me voor maximaal 8 maanden uit laten schrijven bij het GBA. Binnen die tijd behield ik dan mn rechten en contracten die ik op dat moment nog had lopen, huurcontract etc. Na die 8 maanden zou de uitschrijving pas definitief worden.
naar turkije verhuizen ivm andre regels? -enne egypte-?
tsja als ze verdwijnen ben je de pineut hee, want (jij hebt hem binnengebracht) met alle
gevolgen vandien,- ik breek gemengde koppels niet af,maar ik zou het niet meer kunnen opbrengen-al die enerigie, tranen, slapeloze nachten
laat mij maar liever toerist blijven- x
Jueeejj ik ben zo verliefdd!!
hey suusje wanneer ben jij nu in egypte?
staat in haar bericht hierbovenā¦
oeps, was verstrooid ,nou suusje stuur me anders pb-ik vertrek volgende week
ps- de medische zorg is goed hoor in egypte, veeelal staan ze zelfs vooruit met hier in belgie-x
ja rob- vertel u egypte veleden es !
Het d-visum is toegekend me man mag naar Belgie komen voorgoed en over 1 tot 2 weken kan hij zijn visum ophalen.
Ole ole ben zo blij wat een heerlijk gevoel.
Ik ben blij voor je, gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je je helemaal happy voelt nu.
Was het bij mij maar vast zover, mijn vriend moet straks die hele mallemolen nog door. Eerst het toeristenvisum en dat schijnt ook al niet mee te vallen en dan het vervolg nog. Maar jij kent je man denk ik al wat langer dan mij.
Echt, super voor jou en je man.
Dank je wel. Je moet door een hele molen idd erg veel geduld hebben dat moest ik ook en uit eindelijk worden we beloont.
Veel succes maar komt allemaal goed.
Ben zeker super blij.
Nog een weekje en dan zie ik mn grote Egyptische liefde weer.
Mijn mooie mannetje zit op me te wachten daar. Hij neemt vrij van zn werk en ik kan lekker alle dagen van de vakantie met hem doorbrengen, als ik weer aan het einde van de reis afscheid van hem moet nemen zal dat echt heel moeilijk wezen, maar ik kan niet te lang zonder hem dus ga hem waarschijnlijk in oktober ook nog een keer opzoeken in Egypte. Maar volgende week ga ik al naar hem toe. Hij is superblij me weer te zien. Hij was zo enthousiast door de telefoon toen ik hem gister belde. Echt geweldig!
nadat ik ook nog in oktober ook naar hem toe ben geweest ga ik ervoor zorgen dat hij een verblijfsvergunning krijgt en bij mij samen in een huis in Nederland kan wonen.
Dat zal volgend jaar wel worden.
Maar eerst ga ik deze maand juni, 15 dagen lang naar hem toe. Heb er vet zin in, kan snachts bijna niet slapen van geluk dat ik hem volgende week weer in zn armen mag vallen. ![]()
Camilla super gefeliciteerd, echt super dat het gewoon gelukt is⦠geeft een hoop meiden weer moed hier denk ik!
Ankhesenamun, pas alsjeblieft een beetje op jezelf, je komt zo verliefd over dat ik bang ben dat je dingen over het hoofd gaat zien. Dit is geen aanval tegen jou, maar gewoon mijn gevoel bij jouw berichtjes! Blijf een beetje nuchter onder alles en bekijk alles een beetje realistisch!
@ raks, ik stuur je zo even een pb-tje
Ja, bedankt voor de tip. Ik weet dat als je verliefd bent dingen snel over het hoofd gaat zien.
Ik blijf toch altijd wat de kat uit de boom kijken, en ben best kritisch. Ik kijk natuurlijk uit.
Dat moet je zoizo altijd doen als je net iemand kent.
Camilla, wat super zeg!
Heerlijk hoor, kan hij eindelijk deze kant op komen!
Ankhesenamun, veel plezier over een week! En ik ben het wel met Suusje84 eens, pas goed op jezelf, probeer niet alles door die roze bril te zien! ![]()
Hoe het met mijn Egyptenaar zit weet ik niet, we zouden kijken of ik in juli zijn kant op kon komen, maar meneer smsāt soms gewoon niet terug en na een week(!) niets van zich te hebben laten horen, kreeg ik een vrij kortaf smsje (wel heel lief verder, maar kweet nietā¦) dus ik denk dat ik mijn geld beter even voor iets anders kan gebruiken en dan moet ie maar wat langer wachten⦠Zal het wel zien wat er van komtā¦
Dank je.
Ja is wel vreemd dat hij zolang niet smst ja dan begin ik al twijfels te krijgen.
Ja denk goed na wat je wilt en idd je kan voor het geld ook naar een ander land er zijn nog zovele mooie landen.
Succes.
Ik laat ook gewoon even niets van me horen, ben benieuwd wat er van komtā¦
Hoi Mosay, ZIjn jullie al lang samen? Ik vergelijk me een beetje met Suusje.
Ik ken hem nu sinds november en er is geen dag voorbij gegaan zonder contac ik ben er nu drie keer geweest en hij probeert nu wederom naar hier te komen op 22 juni. Het is allemaal super leuk ik geniet eran en verder zie ik wel.
Het is en blijft nu eenmaal moeilijk
Pff, sinds vorig jaar februari hebben we contact, maar sinds oktober hebben we āietsā. Tussen oktober en april hebben we ook eigenlijk wel bijna elke dag contact gehad⦠Soms 1 of 2 dagen even niet, maar dan weer heel veel op een dagā¦
Ik weet het ook niet, vind het aan de ene kant enorm klóte dat hij niets laat horen, krijg enorme twijfels en aan de andere kant heb ik zoiets van nouja ik zie wel hoor⦠Ik wacht gewoon totdat hij weer contact legt, duurt me dat te lang, bel ik m op en vraag hem of dit dan nog wel zin heeft zoā¦