'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

ja dat dacht ik ook wel jammer maar geen strandje ergens anders of leuke plassen haven etc

iemand nog leuke tips met pinkesteren wij krijgen 2 logee’s een vriend van M uit tanta die ook in Belgie woont en dan willen we leuke dingen doen of een festival of weet ik het iemand leuke ideeen?

Haha grappig Petry!!
NOT…
Maar de naamswijziging was een welbewuste keuze, omdat jij op dit forum mijn voornaam had genoemd.
Die had jij gevonden in een e-mailadres op een ander forum. Geen idee waarom!
Daar heb je je excuses voor aangeboden. En al blijf ik het lastig vinden, ik kan t niet meer veranderen.
Maar de admin vertelde me dat ik met bijv Google makkelijk was te vinden en dat is niet wenselijk. Dit is nu door de admin rechtgetrokken. Dat ik niks kon schrijven in de tussentijd was door deze reden.

Ik wilde graag naamloos maar die was al bezet :slight_smile:
Ademloos is ook wel leuk en bedoeld voor al onze lieve adembenemende maar vooral oprechte Egyptische mannen :slight_smile:

Niet helemaal juist, Ademloos, wat je nu doet.

@clejo…have fun daar :slight_smile:

@camilla, 1e pinkster is er bij ons een gratis Dance Tour met bekende dj’s…als het mooi weer is altijd druk. Weet je de haven nog? Daar heb je een openluchtpodium en die dag. Zijn er altijd live salsa bandjes :-)…met mooi weer is het in de binnenstad altijd gezellig.

@suusje, yep same time back…

Waar is ‘bij ons’?? Klinkt leuk! Ben van plan deze zomer zo veel mogelijk leuke gratis festivalletjes af te gaan… so… let me know!
Sorry… even totaal off topic… :smiley:

Oh wacht… al gevonden! :slight_smile: :slight_smile:

Pinksterzondag 12 juni Kleurenkaravaan te Nuenen (NB) Multicultureel festival waarin een scala aan culturen zich presenteren door middel van eten, drinken, en muziek. Gratis.
Voorafgaand aan dit evenement het concert : Gipsy Meets Latin.
http://www.kleurenkaravaan.nl/
Echt een leuk festival!

bedankt voor de tips zal eens kijken en beide zijn niet ver weg ook super natuurlijk

en jazz festival is er ook met pinksteren in den bosch dus veel keus leuk leuk leuk

dance tour was vorige jaar wel erg druk dacht ik moest toen werken en werd gezegt om niet meer te komen

Is er nog iets in Amsterdam? Hun willen graag naar Amsterdam maar ik vind een festival eigenlijk veel leuker dus ik ben iets leuks aan het verzinnen voor zaterdag en zondag (ben nu even de tour guide hihi)

Ben aan het googlen maar nog niet veel gevonden ook niet wat jullie als tips hebben gegeven dus mensen nog meer tips geef het door heel graag.

hoelaat begint dance-tour?

nee, dan wordt scheveningen zeker niks op 4 juni, is niet te doen dan helaas. maar er zijn toch wel meer leuke stranden in de buurt? Een leuke beachclub waar je kan zitten ofzo? of andere ideeen in een stad ofzo?

morgen gaan wij naar tanta op familibezoek…leuk leuk!

En 5 juni?

Ik vond het niet juist en daardoor niet grappig van jou.

Wat mij betreft alweer uit de wereld.

Er is een knetter gezellig stadsstrand in Haarlem, vlakbij waar ik woonde.
Het is makkelijk bereikbaar en info staat op de website.

http://www.oerkap.nl/Oerkap/De_Oerkap.html

Er is in Amsterdam vast ook bij het IJ nog steeds een stadsstrand. Buitengewoon gezellig vind ik dat altijd.

bedankt voor de tip een feestje op het strand is helemaal mooi en dan lekker in Amsterdam super dan hebben we 2 vliegen in 1 klap

Scheveningen is dan inderdaad geen optie.
Misschien Amsterdam wel?

Veel plezier nog in Egypte Clejo en vooral spannend naar de familie.
Heb je ze al eens ontmoet?

Geniet ervan.

@clejooo…nog veel plezier

@camilla, denk 1uur en anders google dance tour in mijn wOonplaats

5juni kan ik niet, heb 4 juni al vrij gevraagd. maar is het op heeel scheveningen druk?? Ik vind alles best… :slight_smile:

Denk dat Scheveningen wel heeel druk is! En wat denken jullie van kijkduin?

@dalfien ben al eerder geweest dus het wordt een weerzien.

en kijkduin vind ik prima. daar kun je toch ook gratis parkeren?

Ik vind het prima komt er iemand langs den haag holland spoor? zoja wilt iemand mijn daar oppikken please :kus:en trouwens hoelaat zullen we doen?

@Clejo Als je ff door komt rijden, kunnen we nog samen een dagje Alex doen? :slight_smile:

Kijkduin is idd gratis parkeren! Tenminste op de meeste plekken!

Camilla, ik kan wel langs hollands spoor rijden…