Hi!
Ik lees van tijd tot tijd nog mee hoor! Toch benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat En het is al weer een stuk makkelijker om mee te lezen. Ik heb niets meer gehoord vanuit Egypte en het is goed zo. Ik ben er helemaal klaar mee. Mocht ie óóit nog contact op nemen dan krijgt ie de wind van voren
Ben inmiddels een beetje aan het daten met een jongen die ik al heel lang ken. Hollandse kaaskop haha. Duidelijk totáál iets anders
Wanneer is de meeting? In Scheveningen? Ben ik nog welkom ondanks dat ik geen relatie meer met een Egyptenaar heb?
De dames zijn in ieder geval niet met stomheid geslagen… Tjonge, zó ongepast is de uitdrukking ‘aan de haak slaan’ toch niet? Je slaat vissen aan de haak, en in de Egyptische wateren bevinden zich vele vissen. In feite is het water overbevolkt. Ze zijn er zelfs bekend om! Tja, en als je dan dáár vervolgens gaat vissen, dan heb je niet eens aas nodig. Ze bijten zelfs aan blanke haken, wat dat betreft is het net makreel.
Dreetje, Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Leuk dat je een relatie hebt met een man, hopelijk ga je veel geluk tegemoet.
Wat mij betreft ben je gewoon welkom op een meeting. Leuk!
he dreetje wat tof voor je ik ben benieuwd naar je verhaal en tuurlijk ben je welkom iedereen is welkom je hoeft echt geen relatie te hebben met een egyptenaar hoor.
ja kijk uit met de telegraaf voor je je verhaal doet ik heb het ooit gedaan in de viva en het is zo geschreven zoals wij het wilde en de telegraaf ja dat vertrouw ik niet zo. En dan staat er hoe nu verder mail ons hahaha dan kan je beter bij ons zijn en ons advies vragen dan de telegraaf
Camilla< ja ik zie mezelf ook al fietsen daar…aahahahha…ik vind het veel makkelijker met de fiets… iig bedankt voor de tips, ik ga het zeker in het hotel vragen. wacht eens ff…MAMAATJE, jij werkt toch in het hotel waar ik ga verblijven? Kan ik een fiets huren?:dag:
Dreetje, kom gezellig…ff klessebessen… Wordt het zaterdag 4 juni? Zo ja dan ik gelijk vrij vragen :cheer:
IK ben ook benieuwd hoe het met Susu gaat en haar vriend…
tot nu toe:
Muchacha
Camilla
Dreetje
Dalfien
Clejo
Skybleu (en Omar)
Ik (en Jasmin)
hmm stuk in de telegraaf, ik bedank! heb namelijk niemand ‘aan de haak’ geslagen ik ben aan de haak geslagen als de telegraaf ervoor kan zorgen dat M. ook bij het interview aanwezig kan zijn dan doe ik mee…haha
Suusje wat gaaf! Het wordt nu heerlijk zonnetje hier. Ik hoorde dat het in NL weer koud is de laatste dagen.
Mochten jullie de meeting om wat voor reden uitstellen tot na 1 juli dan ben ik erbij! Ik ben dan een aantal weekjes in NL op vakantie. Nu eerst uitkijken naar het bezoek van Irmp-je en haar zoon. Wordt heel gezellig! @Muchacha: ze komt het einde van deze maand.
Krijgen jullie ook de problemen mee, die op dit moment spelen? Of hebben jullie mannetjes het er niet zo over. Er zijn deze weken diverse demonstraties geweest in Alexandria. Het wordt nu weer grimmiger. Het gaat hier om Israel en de problemen tussen de kopten en moslims. Ik zal zodra ik tijd heb een en ander op het andere forum van de demonstraties zetten.
Ademloos, ja ik hoor iedere dag wat er gaande is, met name in Cairo. Veel opstanden, geweld, soms onduidelijk vanuit welke groep, verharding standpunten , ook wat betreft de houding t.o. de problematiek in de Gaza strook. Je ziet ook dat de vreugde voor een deel op zijn terugkeer is, onveilig op een andere manier dan voorheen. Hopelijke komt er snel verandering. Ik ben wel van plan om in juli heen te gaan, maar we zullen vooral 's avonds wat voorzichtiger zijn. We gaan waarschijnlijk naar een van de badplaatsen in de burt van Alexandrie.
hallo allemaal, even de groetjes vanuit hurghada. ik ben er al een paar dagen maar het voelt al weer veel langer. zo fijn om er weer te zijn ik geniet van elke minuut want voordat je het weet zit je alweer in t vliegtuig terug. Het is hier inderdaad een stuk rustiger als voorheen maar dat is wel lekker als je naar t strand gaat bv.
verder merk je hier niets van de onrusten maar we zullen deze week nog richting cairo gaan dus wie weet wat er dan nog komt.
groetjes voor nu en ik blijf meelezen hier hoor.
Wat fijn voor je suusje nog even en dan ga je weer lekker.
Geniet er nog van Clejo en Irm fijne vakantie.
Ademloos als je in Ned ben dan kunnen we toch weer een meeting doen.
Ik zie net dat 4 juni in schevingen Royal Beach Concert is, is het dan wel te doen om daar naar toe te gaan?