'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Ik wil OOOOOKKKK…:frowning:
Kunnen we het niet gewoon allemaal in Alexandria doen?
Ook een mooie kust hoor :slight_smile:
Jullie hoeven alleen maar naar Cairo te vliegen…

ik ben ook voor scheveningen…is bij mij om de hoek :wink:

ademloos, als jij mijn vliegticket betaald en vrij regelt op mijn werk dan kan het ook bij jou hoor :slight_smile:

Als je indd de ticket betaald dan kom ik zeker :slight_smile:
Als ik de jackpot win dan neem ik jullie allemaal mee naar Alex of naar Marina of nog een mooie plek naam vergeten ik heb wilde dolfijnen van dichtbij zien zwemmen wowwww dat was echt hemels we kijken dan wel dan doen we dat gewoon allemaal.

Scheveningen is voor mijn niet om de hoek Breda wel daar zijn toch ook plassen en jazz-festival leukkkk.

Maar als iemand me met de auto ergens kan oppikken naar Scheveningen toe dan is het voor mij ook geen probleem.

Haha, Helaas moeten jullie zelf de ticket betalen.
Ik zorg voor de (gratis) strandtent (mijn huis :slight_smile: en overnachtingen

en oh ja Camilla: Ik win de Jackpot al… haha

ooohhh helaas kan ik dan niet Ademloos ik ben net geweest maar als jij de jackpot win dan kan je onze ticket wel bekostigen :wink:

Maar ik denk echt dat wij hem winnen of anders mijn broer of oma duimen maarrrrrrrr vandaag trekt hij en me moeder is jarig en M komt vandaag weer thuis dus reden genoeg om ons te zegenen met een mooi geldbedrag.

1 like

Ohh dan heb jij al n feestdag vandaag camilla!

Nou…n meeting in Alex ben ik wel voor te porren hoor :slight_smile: moeten we toch een keer met zn allen t vliegtuig in haha. Laten we het nu maar op scheveningen houden.

En mocht ik die jackpot winnen vanavond dan huur ik wel n privevliegtuig hoor.

Jazeker Clejo ben blij dat hij weer naar huis komt wij kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar pffff wat waren die dagen toch saai en duurde zolang.
Ik ga hem zo bellen waar hij nu is hij is al geland dus kijken of hij al in de trein zit oohhh :wub:

Heerlijk toch dat hij er zo weer is!!

Ik heb heel slecht nieuws voor jullie :frowning:

Vanavond ga ik de jackpot in de staatloterij al winnen :wink:

Fijn dat M. weer terug is vanavond!

Helaas is de jackpot niet gevallen volgende maand is die voor ons.

Nou ik ben wel online hij is net aan het slapen hij is kapot heeft 2 uur slaap gehad hele reis achter de rug in Caïro was het natuurlijk weer erg druk en morgen moet hij weer werken.
Wat super om hem weer te zien lekker samen gegeten heerlijk Egyptenaar heb ik toch :wub:

M heeft wel wat gemerkt na de demonstraties in Egypte en dat is de agressiviteit zeker in Caïro alleen maar ongelukken en mensen die ruzie maken.
Hij heeft zijn vader 2 dagen geholpen met werken in Caïro toen gingen ze samen naar de moskee zijn, zijn schoenen gewoon gejat hij heeft heel Egypte bij elkaar gescholden.
Toen hij met de bus naar Taba ging geen 1 keer gecheckt geen politie niets dus ook geen veiligheid.

Hij was toch wel blij om naar huis te gaan hij heeft het helemaal gehad met Caïro hij is echt boos om dit en vind het te triest hopelijk wordt er snel wat aan gedaan.

Even een vraagje… Kan je in Hurghada fietsen huren… Ik wil namelijk als ik daar ben de fiets pakken ipv om steeds een taxi te nemen… En je kunt overal naar toe :slight_smile: het verkeer is een chaos maar ddan fiets. Ik op de stoep…ahahahaha

@camilla, leuk dat je mannetje weer thuis is maar wel bizar dat zun schoenen zijn gestolen. Ze wisten precies welke ze moesten pakken (shoes from holland)…

fietsen huren? ik denk het niet, maar je kan het proberen bij iemand die fietsen verkoopt.
scooters zijn wel te huur, wat ik weet.

@GM40, thnx ik ga het proberen. Is het aan te raden om een scooter te huren? Niet dat de verhuurder je flink gaat afzetten qua borg etc…

Muchacha, in quseir/marsa alam heb je hotels waar je fietsen kunt huren.
Wellicht dat het in een hotel in Hurghada ook mogelijk is. Ik zou het alleen afraden aangezien ze als gekken rijden. En op de stoep?? Vaak is er geen stoep of is die zo onbegaanbaar om er uberhaupt overheen te lopen laat staan fietsen.

Ik zou het erg leuk vinden om jullie een keer te zien en te spreken maar ik moet zeggen dat ik Scheveningen te ver vindt om naartoe te reizen. Ik zit redelijk krap op het moment.

waar woon je dalfien het is voor mij ook wel aardig ver weg hoor maar misschien kunnen we een plek afspreken dat iemand ons kan oppikken maar dat ligt eraan waar je woont natuurlijk.

leuk ik zie je al fietsen hahaha me schoonvader fietst ook altijd naar zijn werk echt zo grappig om te zien hoe hij dat doet in alle drukte

Dalfien hoe heb je t gehad?

Volgens mij woon je een beetje bij mij in de buurt dus zou je mee kunnen rijden. Stuur me dan ff een pb. Camilla als ik jou ergens moet oppikken dan kan dat miss ook nog…pb dan even.

Bedankt voor je voorstel Clejo! ik heb een pb gestuurd.
Ik heb het heerlijk gehad. De tijd is wel voorbij gevlogen zoals altijd. Maar erg fijn om mijn lief weer te zien en te spreken.

Ik vond het wel erg rustig, het hotel waar ik verbleef had nog maar een vleugel open, de rest hadden ze gesloten.
En het personeel had het erg moeilijk, ook omdat ze maar weinig fooien krijgen ivm weinig gasten.

Hallo allemaal!

Voor een verhaal in VROUW Magazine (De Telegraaf) ben ik op zoek naar een vrouw die in een exotisch land verliefd is geworden en serieus verder wil met die persoon.

Ben jij zo’n vrouw? Heb jij tijdens een vakantie een Egyptische ober aan de haak geslagen en sta je nu voor de keuze: hoe nu verder? Mail dan naar c.dute@telegraaf.nl. Ook voor meer informatie over het artikel kun je mailen.

Groet,
Chantal

Jammer, dat er weer op een bepaald emanier wordt aan gekeken tegen lange afstands relaties. Voor degene die overweegt hieraan mee te doen, zou ik wel vragen naar het doel van dit artikel en bedingen dat je het artikel vooraf kunt inzien en eventueel kunt corrigeren. het zou goed zijn als er nu eens een ander beeld wordt neergezet, dat ook bij dit soort relaties serieze relaties zich voordoen. Juist door alle verschillen en barrieres zie ik mijn relatie als iets waar ik trots op kan zijn.