thnx…Camilla jij ook alvast!!
dank je wel dat gaat wel lukken maar wat duren deze dagen lang zeg wel genieten van het :zon02: vandaag al een klein kleurtje opgedaan
wordt hier bruiner dan in Egypte denk ik.
hey, wij zijn veilig aangekomen! En alles gaat goed, al hebben we net wel even een ruzietje gehad…en M. is zo irritant dat hij altijd gaat lachen als ik boos bent, grrr daar maak je mij alleen maar bozer mee!
Reis is goed gegaan, geen vertragingen en Jasmin heeft lekker liggen slapen
Het is hier heerlijk, alleen iets te veel wind naar mijn zin, vandaag wel flink verbrand aan de linker kant.
Camilla,die laatste dagen voor vertrek lijken altijd het langste te duren, maar ineens ben je er dan ook weer! En voor je het weet is het dan alweer voorbij
veel plezier!!!
Fijn om te lezen dat de reis goed is gegaan en dat jullie goed zijn aangekomen.
Doe het rustig aan en pas op met de zon he!:dag:
@marmah… goed om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie. Ben blij voor jullie!
Bij ons ook alles helemaal super… M is 8 april naar mooi Amsterdam gekomen, we zijn nu druk met de babykamer en wennen aan alles. Hopelijk horen snel van het IND voor zijn VVR. Dan gaat alles echt lopen… nu voorbereiden op ons leven samen!
Goede reis vandaag camilla! Veel plezier by je schoonfamilie en geniet van heerlijk egypte
Heej Suusje84
Ik vroeg me af… weten jullie al waar je in de toekomst wilt gaan wonen samen? (of zit het samen er niet meer in :$)
Want Nl heeft sinds januari dit jaar de regels versoepeld wat betreft gezinnen bij elkaar brengen. Als het kind onder de 12 jaar is, is het gemakkelijk de vader naar nl te halen onder het kopje “gezinshereniging”
Irm, leuk om te lezen!
Camilla, hopelijk heb je een goede reis gehad, geniet ervan!
Wendy, uiteindelijk nederland waarschijnlijk…want 1 ding is wel zeker voor mij, ik wil niet naar egypte voor goed! Ik weet niet of wij in aanmerking komen voor gezinshereniging, omdat M. geen erkend vader is! Maar ja voorlopig moeten we toch nog ongeveer 3 jaar wachten, dus tegen die tijd ga ik me er eens goed in verdiepen!
Hier gaat alles redelijk goed, veel ruzie gehad deze week! Maar dat horen jullie nog…en weet ook nog niet of ik zin heb hier alles te vertellen ivm negatieve reacies! Hopelijk word het de komende dagen wat beter en begint hij te begrijpen hoe alles voor mij is, maar anders weet ik niet hoe het tussen ons gaat aflopen!
Nou ik ga even naar mijn meisje toe, M. is klaar met werken dus zou zo ook wel thuis komen!
Fijn dat alles goed is gegaan met de vlucht met zon’n kleintje, Sussje. Als ik alles lees, vind ik je heel moedig. Blijf bij jezelf en geniet van de mooie momenten samen. Het is ook lastig om iedere keer weer aan elkaar te wennen. Dan is een week ook wel kort. Ik snap dat je niet alles hier wil vertellen. Ik ken dat gevoel.
Ik wens je nog een fijne tijd en hopelijk komt alles goed.
Voor iedereen die binnenkort naar Egypte gaat hoop ik dat het een mooie tijd wordt.
Irm, geniet van het mooie weer op terschelling. Zit nu met griep thuis, dus de zon gaat een beetje aan mij voorbij.
Suusje, vervelend dat jullie veel ruzie hebben maar ik denk dat het ook wel goed is om de situatie te verduidelijken. Het is een tijd niet goed geweest en eigenlijk pas na de geboorte van je dochtertje is hij weer wat meer betrokken geweest. Daarom is het ook zo belangrijk om elkaar te zien en te kijken of het goed gaat met zn tweeen. Nog veel succes en ik hoop dat het meevalt met de ruzies.
Ik ga aankomende week mijn lief weer zien, eindelijk… Ik heb er zin in!!!
@suusje, kop op ruzie hoort erbij
komt allemaal wel goed geniet nog van jullie laatste dagen samen… Hoe gaat het met Jasmin, is iedereen nog steeds dol op haar? Enjoy X
@dalfien, spannend!! Jij ook veel plezier en geniet van jullie samen zijn…
O ja, fijne pasen iedereen
X
Suusje de ruzies zijn hééeeeeel vervelend, we hebben er ook een paar gehad en tga nu ook nog wat door sedert ik terug ben, khoop dat jullie eruit raken, voor mij is het wat genoeg geweest.
Dalfien, wat fijn dat je deze week kunt gaan en hoop dat jullie weer goed kunnen bijpraten…en misschien plannen maken?
Sofi3, gaat t niet meer zo goed tussen jullie? Ben je pas daar geweest? Sorry ik ben soms wat dingen kwijt want het zijn ook zo veel verschillende verhalen.
Oh meiden… Ik gooi roet in het eten!!!
Ben namelijk het weekend 21/22 mei nog niet terug!
Het lukte niet om eerder een ticket voor een mooie prijs te krijgen vandaar. Maar ben blij dat t nu wel gelukt is en kan 2 weken gaan en mn vriend heeft ook 2 weken vrij. Wat een vooruitzicht ![]()
Maar hoe nu met ons dagje uit??? Eerste vrije weekend van suusje erna ? Andere opties? Of jullie moeten zonder mij :-((
@Clejo, wat heerlijk voor je! supervooruitzicht, twee weken heerlijk genieten.
@Muchacha, bedankt!
Ik zou het ook leuk vinden om jullie eens te zien en te spreken. Ik hou de data hier in de gaten.
Joehooooeee :-)…Irm, hoe vind hij het tot nu toe? Hoe het hier allemaal gaat etc. Dat hier alles goed geregeld is… Zou hij hier kunnen wonen? Of rent hij gillend weg naar Egypte ahaha. Ben best benieuwd hoe hij over nederland denkt. Voordat hij naar nl kwam had hij bepaalde verwachtingen en een beeld van Nederland., hoe heeft hij deze verwachtingen ervaren en klopt zijn beeld over nl nu hij hier is geweest…ahaaha sorry voor het kruisverhoor ahahaha…
Voor mij maakt de datum niks uit ![]()
Was nog 1 ding vergeten; Irm, hoe is het met Mloos? Doe maar de groeten ok
Hi lady’s,
Ik ben weer terug net thuis gegeten koffer uitgepakt en kapot ben moeeeee.
Ik heb echt een topweek gehad ik vond het ook helemaal niet leuk om terug te gaan dus volgende keer 2 weken denk ik M was ook zo lief.
Ik ben echt zo moe ik heb de hele week 3/4 uur per nacht geslapen veel gedaan en gezien.
1 dag naar Alex geweest en 1 dag naar Marina (net boven Alex) daar zijn veel hotels voor Egyptenaren die op vakantie gaan daarna weer even naar Alex gegaan.
Gisteren naar Porto nog wat gegaan 100 km voor Sues daar zijn ook heel veel hotels en vakantiehuizen voor de locals die even op vakantie willen.
Zijn vader moest daar werken in een chalet alle interieur maken en M en ik heerlijk gezwommen en op het strand dolfijnen zien zwemmen wowwww echt mooi.
Die chalet is van een kennis van zijn vader een hele rijke man maar een hele vriendelijk man en spreekt ook engels/duits beetje ned dus heel leuk.
Natuurlijk naar zijn tantes geweest en in Tanta geshopt gegeten en gedronken dus heel veel gedaan.
We hebben niet veel gemerkt van de demonstraties alleen veel tanks in Tanta gezien en ook in Alex en alles is megaduur geworden dat is het enigste wat we gemerkt hebben.
En vele auto’s die rijden met een sticket 25 januari wel heel leuk om te zien het was wel het gesprek van de dag zijn familie heeft een week bang in huis gezetten maar gelukkig is dat voorbij en gaat het goed.
Ik ga even douchen want ik stink al die gassen daar ik kan me haar wel wassen daar maar na 2 uur is het weer vies.
Camilla, welkom terug! Klinkt als een hele leuke drukke weekend! Jullie hebben echt veel gedaan in een weekje zeg! M. is daar nog toch?
Wij zijn inmiddels ook alweer een paar daagjes thuis en ik vind het helemaal niet leuk om weer hier te zijn ![]()
Uiteindelijk nadat we begin van de week wat ruzie hebben gehad en ik zelfs gedreigd heb dat we naar een hotel zouden gaan, ging mahmoud zijn best doen! Hij stond elke morgen op om met J. te spelen zodat ik nog even kon slapen…en hij heeft zelfs de laatste dag uit zichzelf een poepluier (en niet zomaar eentje, maar een hele broek + rompertje onder) verschoond zodat hij mij niet wakker hoefte te maken! Voor de meeste zou het klinken als ach het is toch normaal dat je de luier van je kind verschoond, maar voor M. is dat helemaal niet ‘normaal’ en een flinke overwinning! Over het algemeen zullen egyptenaren niet zomaar de luier van een babytje verschonen.
Wij hebben daar de hele week niet veel gedaan, beetje naar het strand geweest, naar zijn werk geweest, hapje gegeten en daarna J. in bed en wij met een flesje wijn op de bank! Lekker relaxed dus.
Vliegreis is ook goed verlopen met Jasmin, ze heeft zich weer als een perfect kind gedragen ![]()
Leuk vond ik ook dat ik een campingbedje mee had en een vriend van M. had beloofd dat Jasmin dat van hem zou krijgen, dus zodra ik daar was kreeg ik van hem het geld terug voor het bedje, had hij wel benoemd maar ik was er niet echt vanuit gegaan dat ik het ook echt zou krijgen, dus een positief iets van een egyptenaar ![]()
Nu is het normale leven weer begonnen en is J. gelijk ziek, ze heeft flinke koorts! Best zielig! Nog maar niks tegen M. gezegd want die heeft dan het liefst dat ik gelijk naar de dokter ren, maar dat vind ik nog niet nodig.
Nog 7 weekjes dan gaan we weer die kant op en ik ben nu al aan het aftellen! Ik zit ook een beetje te kijken om een half jaar ouderschapsverlof of onbetaaldverlof op te nemen om voor een langere periode die kant op te gaan, maar dit is nog in de kinderschoenen en ik heb nog geen reactie van personeelszaken gehad over die vraag. Dus ik ga me eerst nog even orienteren over te mogelijkheden!
Nou ik ga weer lekker knuffelen met mijn kleine zieke meisje!
Suus, je weet hoef ik erover denk en ik hoop dan ook dat je positief nieuws krijgt vsn pz:-D ik vind het trouwens enorm knap dat m. een luier verschoonde, dat is mij met mohamed nog nooit gelukt hahaha. Nog 7 weekjes, kun je nu ff sparen en dan weer lekker daarheen.
Camilla, klinkt als een superweek! Zo leuk dat jullie ook wel echt een beetje vakantie hebben gehouden en niet alleen maar bij de familie moesten zitten;-)