ramona, ik weet niet of je deze maand nog wilt gaan…maar zoals je kan lezen ga ik 19 april! Dus als je zin hebt om mee te vliegen lijkt mij dat gezellig, kan ik rustig naar de wc als jij Jasmin vast houdt in het vliegtuig ![]()
Ja jammer suusje anders was ik zeker gekomen voor hoelang wil je gaan?
Hopelijk is de ticket goedkoper wie weet beland ik zomaar in hurgada al denk ik van niet ik moet natuurlijk weer overal eten
en mijn gezicht laten zien.
Zullen we een meeting houden op 21 of 22 mei???
ik blijf maar een weekje, ga in juni 2 weken! Dus is nu echt even ‘tussendoor’
Had wel leuk geweest om elkaar daar te zien!
Ik kan dat weekend…dus lijkt me een leuk idee.
Weet iemand trouwens of ik een ipad kan meenemen? Baas van M. wil geld sturen zodat ik er 1 voor hem mee kan nemen, maar ik wil wel even zeker weten of dat mij geen problemen bij de douane oplevert!
ja dat vroeg ik me idd af…maar ben zo bang dat er wat mee gebeurt als ik het uit de verpakking haal! Laat het liever in de verpakking, maar ja als ik daardoor risico loop doe ik dat ook maar niet! dank je wel voor je reactie! Ga dan maar eens kijken of ik er 1 kan reserveren zodat ik hem op kan halen als het geld er is, om gekeerde wereld dat er vanaf daar geld gestuurd word hahaha
Ik heb vorig jaar ook n nieuwe laptop meegenomen. Heb m in zo’n laptophoes in mn rugtas gedaan. Ging prima! Papieren gewoon in de koffer…
Weekend van 21/22 is ok. Denk dat ik dan net terug ben dus heb dan wel wat afleiding nodig.
Suusje, al geboekt?
Terug van Sharm, extreem kalm, nog nooit zo geweten, lege straten en stranden…sommige hotels nog altijd gesloten, andere zo goed als geen bezetting…situatie is dus nog steeds niks veranderd en naar tschijnt vliegen de russen terug niet meer naar Egypte, met de problemen die weer gaande zijn in Caïro.
ticket is geboekt, is uiteindelijk bij arke geworden, want bij ltur waren ze ineens weg
maar ja
Wij gaan 19 april om 15 uur vliegen en dan voor een weekje weer een gezinnetje zijn! Kijk er ontzettend naar uit en tel de dagen af!
Ben ook erg benieuwd hoe het daar is na alle dingen die gebeurt zijn! M. heeft waarschijnlijk 3 dagen vrij van de tijd dat wij daar zijn dus dat is wel gezellig, andere dagen moet hij gewoon werken, maar dat begrijp ik ook wel!
Ik hou het weekend van 21 en 22 mei vrij…lijkt me gezellig om af te spreken!
Hey Suusje, wat heerlijk voor je. Lekker een gezinnetje zijn en Jasmin showen aan papa. Ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt. Nog even aftellen dus.
Hoi allemaal,
Was een heel boek om bij te lezen wat hier allemaal gebeurd is.
De "Turkse dames"jullie gaan lekker en vooral gaan jullie een prachtig zomerseizoen tegemoet.
De egyuptisch-Nederlandse kinderen zijn echt snoezen. Mooi hoor en jullie genieten er zo van.
Pien leuk he zo’n lange tijd je vriend bij je.
Mandyla is je vriend inmiddels hier met mvv?
Camilla wij hebben gelukkig nog een beetje bijgesproken en spreek je vast nog voor je vertrekt.
Hier gaat het lekker. Mahmoud heeft sinds 4 weken een fulltime baan in een mooi hotel en voelt zich daar als een vis in het water ook al is zijn Nederlans nog minimaal. Ze zijn heel tevreden over hem en hij kreeg na 1 dag proefdraaien gelijk een contract voor 6 maanden. Dat is lekker. Ook omdat hij onregelmatige diensten heeft kan hij ook wat meer naar school. Hij is niet aan het inburgeren maar gaat voor staatsexamen NL leek ons beter. Hopelijk gaat dat in december al lukken.
Ik kom dus ook weer volop aan mijn eigen leven toe. Volgende week ga ik voor 6 dagen naar Tjechie om de EK twirl te jureren en zal hij dus het hier helemaal alleen moeten doen. Ben benieuwd. Normaal trek ik de deur achter me dicht maar is nu toch vreemd om weg te gaan.
Nou ik wens iedereen weer het beste en zal me weer eens wat meer laten zien want we zijn tenslotte wel “bondgenoten”.
Groetjes
Marmah
Heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat Marmah en dat M zijn draai hier gevonden heeft!
Goede reis morgen suusje en jasmin! Morgenavond zijn jullie weer heerlijk met zn 3en
Veel plezier:-)
dank jullie wel! Ik ben goed zenuwachtig, vooral voor de reis! Maar Jasmin ligt heerlijk te slapen, dus die heeft het geluk nog helemaal niks door te hebben, hopelijk is dat morgen ook zo in het vliegtuig!
Hou jullie op de hoogte!!!
Suusje…nog net op tijd…heel veel plezier met jasmin en je vriend…lekker genieten :-)…groetjes
dank je wel! Volgende keer zijn we er tegelijk toch muchacha? Dan vieren we je verjaardag toch!!
Suusje…yes…ben de 21e daar en 25e party time :-)…lijkt me gezellig om jullie daar te zien…tegen de tijd geef ik je mijn egyptische nummer…have fun en niet zenuwachtig zijn…goede vlucht X
@Irm…veel plezier at snow world morgen…ben echt benieuwd ahahahahha
goede vlucht suusje