'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Hallo Dames,

Jeetje, weer wat bijgelezen :cheer:… Ben gister terug gekomen van Hurghada. Wat is het toch fijn om weer in Egypte te zijn. Dit keer gingen mijn ouders mee. Alleen werd mijn pa zaterdag ziek en heeft hij 1 dag in het ziekenhuis gelegen…stressssss… Mijn ex ook ontmoet, was wel onwennig. Hij heeft me wel geholpen toen mijn pa in het ziekenhuis lag. Hij heeft zelfs mijn ouders ontmoet…wuahahaha…dat wilde hij zelf… Al met al leuke vakantie gehad, op naar juni dan blijf ik 2 weken :zon02:

@Camilla, hoe gaat het nu met je moeder? Hoop dat het beter gaat :kus:…

Hoe moet je op de babies stemmen?

Maaruh lijkt me leuk een meeting, ja beter in mei :cheer:

@ Irm, sjoooo drukke schema heb je…ahahahhaa…maar wel leuk toch dat ie kan zien hoe wij in nederland leven…

@suusje, kijk op neckermann…heb je voor 400 euro…of arke… ik zag net een ticket voor 300 euro, maar die is niet meer beschikbaar…

Dank jullie wel allemaal voor jullie medeleven doet me goed met me moeder gaat het redelijk goed elke dag een beetje beter en dat is heel fijn natuurlijk :kus:

Oohh dalfien ja vervelend als je nu geen plannen heb maar ik lees dat je eind april ga dus kan je het daar mooi over hebben.
Frustraties en onzekerheid ja moeilijk.

Wat leuk allemaal irm en hij heeft al genoeg gedaan en gezien zo te lezen als hij in de buurt is dan is hij van harte welkom maar wij gaan 22 april naar Egypte ik zie het wel.

Clejo helemaal mee eens ik vond ook dat de liefde eraf spatte en dan om zoiets lulligs het wordt verbroken maar meestal gaat het om iets doms.
Maar dat is het cultuurverschil waar je gewoon over moet kunnen praten ik begreep hem heel goed en haar ook maar om daar zolang boos op te blijven onzin wij hebben voor grotere dilemma’s gestaan.

Hey muchacha weer back in town lekker genoten?
Vervelend voor je pa dat hij ziek is geworden hoe is het nu met je pa heeft hij wel een beetje kunnen genieten.

Oohhh lekker :zon02:

Suusje hoe staat het met de baby verkiezing? Ik heb op Jasmin gestemd want echt ze was de allermooiste wat een geweldige foto’s en zeker op haar profiel wat een mooie meid nou later staan de mannen voor haar in de rij hoor.

Dames, mijn kanjertje is door naar de finale! ! Helaas zat jasmin net niet bij de eerste 10:'( was nummer 13. Zi lullig, zijn er wel lelijke stomme babies door en dat prachtige meisje niet. Je kan nig wel op haar stemmen ( of weer want alle stemmen zijn weer op 0 gezet voor de nieuwr ronde ). Persoonlijk vind ik echt dat zij ook door moet!

@camilla, het gaat beter, het was de vraag of we wel terug konden aangezien mijn pa niet mocht vliegen. Oh, A is een vriend van die gozer uit Hoogstraten. Wat is de wereld toch klein ahahhahaa…

@sky, gefeliciteerd en ik hoop dat hij #1 wordt. En Jasmin blijft voor ons ook een kanjer en #1 :slight_smile:

oohh echt ik had het haar nog niet gevraagd de wereld is zeker klein zeg
hopelijk niets ernstigs met je vader.

Wat gebeurd er nu dan met de baby top 10

Er zijn 10 rondes met 10 winnaars. Omar was een vsn de 10 van ronde 8. De rest van alle babies gaat verder in ronde 9 en beginnen weer met 0 stemmen. De finale is net 101 kindjes. Ze kiezen na de laatste ronde nog 1 baby, ik ga heeeeeel hard duimen voor Jasmin! Miss. Dat we dan toch nog samen kunnen

Hmmmzzz ik zie dat ik een leeg scherm heb gepost of mijn telefoon doet raar… Maaruh Suusje84, je kan op neckermann.nl kijken voor 400 euro of bij Arke. Was een aanbieding voor 300 euro maar die is al weg

Excuses voor de dubbele posts, ligt aan mijn telefoon :-/

@camilla, hij had een bacteriele infectie aan zijn onderbeen opgelopen.

wat denken jullie? 273,- retourtje hurghada?? vertrek 18 april…zou ik gewoon boeken? of kan het goedkoper?

en komen jullie ons dan ook uitzwaaien :wink:

Suusje, check ook even ltur.nl, scheelt niet veel maar je kunt even kijken als je dat nog niet gedaan had :wink:

deze is via ltur…maar ik wacht nog even tot na het weekend, heb ze net gesproken en zijn nog 8 tickets, ze verwachten niet dat ze heel snel gaan en ze worden waarschijnlijk nog iets goedkoper!

Ik zou nu gaan boeken :slight_smile: straks wacht je en betaal je misschien meer of geen plaats… Wat is Ltur?

ltur is last minute vluchten, vaak heel goedkoop! www.ltur.com

Ik boek ook vaak by ltur of by ab-in-den-urlaub.de . Als je de tyd weet kan ik miss ook wel zwaaien. Ben dol op vliegvelden. Van waar vlieg je dan trouwens?

als ik dat ticket boek dan vlieg ik vanaf amsterdam! Vlieg dan de 19e om 15 uur…maar moet redelijk op tijd in checken omdat ik moet kijken of ik op de voorste rij kan zitten ivm baby bedje wat alleen op de voorste rij kan, dus dan zal ik er rond 12 uur zijn!
WHAAAA ik ga gewoon over 12 dagen weer naar mijn schatje toe en we gaan een weekje een gezinnetje zijn! ik wil aan de ene kant boeken, zodat het vast staat aan de andere kant ben ik bang dat die maandag goedkoper is dus kan ik beter afwachten!

Hey suusje gewoon doen het is een hele mooie prijs de goedkoopste en als je tot maandag wacht zijn ze misschien weg of juist duurder?
Fijn hoor wat lekker even een gezinnetje zijn goed vooruitzicht.

Ik heb nooit via die site geboekt want ik ga altijd naar Caïro en daar is het net zo duur of duurder.

Ik kom je niet uitzwaaien een paar dagen erna vlieg ik vanaf Brussel.

Welke weekenden ben je vrij Suus in mei?

Laat ik nou de 19e vrij zijn lol2

@Camilla, ging je de 22e weg?

ja de 22ste over 2 weekjes pppff duurt nog zo lang

ik ben in mei het weekend van 7&8 mei en 21&22 mei vrij! Overige weekenden moet ik werken :frowning:

nog niet geboekt, ik ga denk maandag boeken…wil het toch nog eventjes aankijken, omdat ze voor komende week 50 euro goedkoper zijn denk ik dat die van de 19e volgende week ook 50 euro goedkoper zijn!
Camilla, we zitten dus ongeveer te gelijk in egypte, jammer dat je zo ver weg zit anders hadden we echt moeten afspreken!
Verder is er niemand vanaf 19 april daar?