Wist zo snel haar code niet suus, maar verwachtte dat je dat zelf wel zou neerzetten hahaha. Idd ook op lieve Jasmin stemmen!! Gewoon op allebei als jullie willen hihi
Ja het gaat gelukkig ietsje beter met me moeder ze heeft een zware hersenschudding en heel haar lichaam is bont en blauw dus kan wel even duren voordat ze er weer bovenop is, maar gelukkig is ze goed te spreken en heb ik haar een paar dagen gezien waar ik heel blij mee ben.
Maar ja schrikken is het wel.
Ja M dat snap ik ook niet hoor maar daar is het altijd zo he als het goed gaat waarom dan treuren???
Nu ook weer kom thuis van de hele dag werken ben net binnen zie fucking allemaal papieren en dan is wordt hij boos omdat ik niet naar hem toe loop.
Ik zat eindelijk even op de bank be a men and come to your women.
Wordt gek van die vent kom op normaal doe ik dat ook maar mijn hoofd staat op ontploffen moet tie toch begrijpen.
Nou hij kan nu even de T krijgen ben helemaal klaar met hem gatver bleh nou leuk he je bent thuis kan ik eindelijk even ademhalen maar nee hoor ik moet dit en dat fucking klein verwend nest is het.
Even me frustraties wegschrijven.
24 april zit ik in Egypte ik kan wel de 31ste? of de 16de?
de 31ste heb je niet in april
maar 1 mei kan ik niet, ik werk om het weekend! Dus ik kan het weekend van 14-15 mei ook niet, wel het weekend ervoor en erna!
Gelukkig gaat het iets beter met je moeder! En ach mannen blijven toch altijd hetzelfde he, ze zullen volgens mij vrouwen nooit gaan begrijpen daar blijven ze iets te simpel voor denken!!! En je kan maar beter je frustratie hier weg schrijven…dan ben je het hopelijk snel kwijt…
Tussen Mahmoud en mij gaat het eigenlijk al heel lang super goed, ik heb gewoon helemaal niks te klagen over hem (ow jeeh roep ik het nou af dat dat wel weer gaat gebeuren, snel afkloppen)
Nu hopen dat Jasmin wint met de baby van het jaar verkiezing dan kunnen we zijn leger afbetalen
maar ja die kans zal wel heel klein zijn!
Irm, is je bezoek inmiddels aangekomen? En hoe vindt hij het??
Ramona, het is jammer dat je in april mei wilt, ik ga 18 juni en vind het ook gezellig en handig om met iemand te reizen…is zo’n gedoe in mijn eentje met een baby!
Nu weer alles gelezen. Bens sinds een week weer alleen en het is altijd weer moeilijk.
Camilla, beterschap met je moeder en soms is het goed om je frustraties te uiten. Weet je ook waarom hij zo reageert. Zit soms heel iets anders achter. Loop ik ook regelmatig tegenaan. Maar je gaat binnenkort weer naar Egypte? Ga je naar Cairo of naar de Rode Zee.
Irm, ben benieuwd hoe het met je loge gaat. Nederland is wel heel iets anders. Je woont wel in het wat drukkere westen, heir in het noorden is het in hun ogen soms wel erg rustig.
Gaat iemand van jullie binnenkort nog naar Cairo?>>>
Hoor verschillende berichten over toeristische attracties, of ze nu wel of niet open zijn.
Het kan me niet schelen dat hij anders denkt als hij maar mijn even een keer kom troosten uit zichzelf andersom gebeurd dit wel ik zie het vanavond wel.
Hey irm indd jou vriend er al en wat vind hij van hier?
Suusje ja zal heel leuk zijn als Jasmin zal winnen ik heb al gestemd.
Ooohhh oeps zei ik de 31 april dom dom.
Ja ik ga lekker naar Egypte helaas niet naar de rode zee misschien als het kan 2 dagen maar wij gaan naar zijn familie toe al een tijdje niet gezien dus dat komt zeker voor.
degene in Turkije veel plezier daar
Camilla, iedereen heeft wel eens zijn frustraties. Gelukkig kunnen we die hier kwijt. Gelukkig dat het goed gaat met je moeder, is inderdaad erg schrikken als je hoort dat ze een ongeluk gehad heeft.
Ik heb op het moment een idee dat ik niet verder kom in mijn relatie. Ik wil graag een toekomst samen opbouwen maar je zit zover van elkaar vandaan en via de telefoon alle frustraties bespreken lukt ook niet altijd en is niet leuk.
Hij wil ook verder maar ik merk aan hem dat hij heel erg teneergeslagen is. Hij werkt wel maar het is erg rustig, elke dag is hetzelfde en saai en boring. Hij was altijd zo positief en opgewekt. Moeilijk om te horen vind ik dat het niet goed met hem gaat.
Hoi ik lees hier altijd mee, ik zoek ook een reisgenootje voor april/mei.
Zelf zou ik wegkunnen in de meivakantie of iets daarvoor. Ben al vaak in Egypte geweest en ken ook een aantal mensen daar, lijkt me daarom leuk om met iemand te gaan.
Als je wilt kun je me mailen: [EMAIL=“Yasmin20@live.nl”]Yasmin20@live.nl :cheer:
heyho ben ik hier nog even in de rapte, heb heel heel vlug es gelezen want internet is nog steeds niet in orde in het appartement… beuh!!
Alles supergoed hier in turkije!! gaat hele drukke zomer worden dat wel maar ach we zien het volledig zitten!!
zit ook in een superteam! dus komt helemaal goed
allrriiiiiight ![]()
Heb M dit weekend ook terug gehoord!! miss you and answer teh phone pls en blablabla… heb op eerste berichten niet geantwoord en erna heb ik gewoon gezegd dat ik niet zou weten wat we nog te zeggen hebben tegen elkaar en dat ik het nu ff te druk had met m’n nieuwe job en zo, denk beter zo dan weer al die zever terug boven te halen en alles weer ingewikkeld te maken…
Suusieme, Tiffany gaat hier nog zijn tot 20 april dus dan zie je ze mss nog eens in de vlugte
en gwenny zit in side! dus ik zal haar zeker de groeten doen, aan ons party-animal ![]()
kijk al uit naar je komst!
camilla, hopelijk alles in orde met de mama?? En heel beu van je ventje dat ie zo doet! had niet verwacht van een egyptenaar, zij steeds met hun familie hystories!! maar van een ander blijkbaar minder belangrijk! NIET leuk!
Irm, hoe gaat het met de logee??
Dreetje, nog steeds niets gehoord van hem???
en een meeting?? ik wil meeeeeeee!! Komen jullie anders weekendje naar Belek??? hahaha
Groetjes dames!! en dikke knuff van me!!
wat fijn dat het daar zo leuk is nou als je een leuke aanbieding heb dan zal ik zo een weekendje willen komen
ja mannen he bleh maar hij is er van teruggekomen en heeft zijn excuses aangeboden en is nu dus weer poeslief
Gelukkig Camilla zijn de wolken weer een beetje opgelost
sommige dingen moet je vaak even de tijd geven en als de relatie goed is kom je er ook wel weer samen uit.
En ik denk dat Irm het een beetje druk heeft met de loge…
Julie je hebt t gelukkig erg naar de zin in Turkije zo te lezen dus geniet ervan!
Dalfien he bah dat je even in een dip zit, dus erg vervelend voor jullie. Hadden jullie al een toekomstvisie of plannen of whatever? Jij wilde toch ook binnenkort weer die kant op, heb ik het goed?
En de moeders, wat een leuke babyfoto’s op die site, ze zijn toch echt fotogeniek! heb gestemd!
Wat de meeting betreft…misschien is het beter om ergens eind mei iets te plannen dan. Als Suusje dan de vrije weekenden doorgeeft kan de rest daar op inhaken…ofzoiets
Hebben we in ieder geval wat meer voorbereidingstijd. Laat maar horen!
Kijken jullie trouwens ook naar het programma ’ vakantieliefdes’ op net5?
Tja, egyptisch / nederlandse mixjes worden blijkbaar erg mooi en heel lief ! ;-)( zegt een bescheiden mama hahaha ). Bedankt voor de stem. Jasmin en Omar kunnen elke stem goed gebruiken! !xxxx
Is een goed idee van Clejo wachten tot mei dus Suus welke weekenden ben je vrij.
Ja ik kijk het ook weleens het programma en toevallig afgelopen weekend gekeken met die Turken van vond jij ervan Clejo.
Welke plannen heb je dalfien daarheen of hij naar hier?
De meetingbal ligt dus ff by suusje ;-)…ik ben rond half mei nog weg dus laatste weekend?
Ja, die turkse vakantieliefdes…wel goed dat ze elkaar dus weerzien voor meerdere dagen en je zag hier dus echt de cultuurverschillen die ons ook niet onbekend zyn. Maar wel kort door de bocht om dan de relatie abrupt te beeindigen. Zo lijkt t tenminste. Ja , hoever wil je gaan in de liefde, wat heb je er voor over, hoe ver wil je gaan. Maar als het voor jou al duidelyk is dat je niet verder wilt dan kun je er ook beter mee stoppen. Toch jammer om te zien dat er veel liefde was maar de cultuurverschillen het onmogelyk maken. Nou , ik geef niet zo snel op hoor! Ik ben nog steeds tot ver over mm oren…
Leuk om te lezen irm!
De plannen zijn nog niet zo duidelijk, dat maakt ook dat ik er heel erg onrustig van wordt op het moment. Ik wil een toekomst gaan opbouwen en ergens naartoe werken. Maar via de telefoon is dit lastig te bespreken vind ik en internet heeft hij niet waar hij werkt. Hopelijk zie ik hem inderdaad eind april maar het is bij hem altijd zo onzeker. Hij moet vrij vragen en dan is het maar afwachten wanneer zijn baas zin heeft om te werken want die moet dan in de winkel gaan staan.
Dus dat werkt ook niet mee. Ik zou al wat eerder zijn gegaan maar ivm de opstand is het toen uitgesteld, toen is hij weer aan het werk gegaan en hij moet wel een aantal weken gewerkt hebben voordat hij vrij kan nemen. Jullie lezen het, frustratie alom.
Irm, leuk om jullie avonturen te lezen.
Camilla, sterkte met je moeder en fijn dat M. excuses heeft gemaakt.
ik ben op zoek naar een goedkoop ticket voor 18 of 19 april…voor 1 week! Iemand een idee?