'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Hoi Hoi dames en heren,

even in de vlugte kom ik een virtueel afscheid van jullie nemen, vertrek morgen naar Turkije! Op naar het avontuur, hopelijk valt het allemaal reuze goed mee, maar anders heb ik ons Suusieme om op terug te vallen he :wink:
Dus we gaan er een leuke tijd van maken! En hopelijk valt de job reuze goed mee!

Ik hoor (of beter gezegd ā€œleesā€) jullie dan wel binennkort nog eens, als ik beetje geinstalleerd ben en internet geregeld is en zo

Hou jullie goed!!!
DIKKE DIKKE ZOEN EN KNUF VAN ME!

:kus:

@julie en suusieme, heel veel plezier in Turkije maar dat gaat zeker lukken…
Groetjes

1 like

Lol, erg appart idee! ik moet eerst t seizoen hier in Gerlos nog afmaken, 10 april thuis en dan 17 april vlieg ik door naar Turkije. Hier slut nu alles 1 voor een en vee mensen gaan deze dagen weg :frowning: maar die ene jongen waar ik al een tijd geleden over verteld had gaat hier langs komen voor me! erg spannend, eidn deze wek komt hij. hihi

zolang je nog steeds naar turkije komt it’s all goooooood suus hihi
:smiley:

Heb al de eerste uurtjes doorgebracht in Belek en zit er super uit, zal goed meevallen denk ik :cheer:

Hou me op de hoogte wanneer je komt en welk uur je land ed, mss moet ik dan net in de buurt van luchthaven zijn, maar zoveel transfers doen we niet.

En begin maar je Turks en Duits op te frissen :wink:

Tot in april he meid :wink: kan je me alles vertellen van die gozer :smiley:

Oei dat heb ik gemist… heb je daar toen ooit eens bloemen van gehad? Of is dit een ander? :slight_smile: Gewoon even nieuwsgierig :smiley:

Julie en Suus: veel plezier en succes daar in Turkije. Het is er ook erg mooi, ben er vaker geweest.

En ook ik ben benieuwd naar de romantische ontwikkelingen hoor :wink:

@ dreetje, afgelopen december kreeg ik n sms van hem: sinterklaas is bij ej langs geweest, en toen ik keek lag er dus een grote bos bloemen voor de deur. sinds t uit is met N. hebben we weer veel contact.
Daarbij heb ik nu sinds bijna n maand helemaal geen contact meer met N. denk uiteindelijk ook wel beter zo! anders blijf ik te veel in t verleden hangen. :wink:

@ julie, haha ik zit in oostenrijk, dus mijn duits komt wel goed! heb je gwenny al ontmoet? doe haar de groetjes van me! :wink: ik vlieg maandag 17e in de ochtend, vertrek uit ams om 5.50 uur en aankomst 10.35 in ATY, de HV 631. :wink: en dna zal je alle ins en outs horen van als die vriend hier is :wink:

wel n K dag gehad, er is n eigenaar van een accomodatie hier die een eind aan zn leven heeft gemaakt afgelopen nacht(28 jr, 3 kids en vriendin achter gelaten), ben een van de laatste die hem nog levend heeft gezien, erg raar gevoel en een heel onaangename sfeer! Ach, zo maak ik tenminste genoeg mee… zucht :frowning:

He, wat naar Suusieme, kan me voorstellen dat dit een heel naar gevoel is.

Julie, heel veel succes in Turkije, ik hoop dat je een fijn seizoen tegemoet gaat.

Hoe is het met de rest? Suusje84 alles ok?

Camilla, hoe is het met jou? Clejo?

Ik hoop alles goed. Met mij gaat alles zijn gangetje, ik mis mijn lief maar het duurt ws nog een maand voordat hij weer vrij is en ik die richting op kan gaan.

Jeetje suusieme, heftig zeg!

Julie en suusieme, heel veel succes en plezier in Turkije…en niet terug komen met een turkse vriend he :wink:

Dalfien, maandje is best te overzien toch, schiet al lekker op.

Hier gaat alles verder zijn gangetje, Jasmin groeit super snel en word echt al groot! Ik ben weer aan het werk sinds een maandje en moet nog erg het ritme erin vinden.
Ook met Mahmoud gaat alles goed, mis hem vreselijk en ben blij als we weer die kant op kunnen. Planning is 18 juni, zijn er nog meer mensen die in die periode willen vliegen? Het lijkt alleen nog zo vreselijk lang te duren :frowning:

Met mij, ons eigenlijk, gaat het ook nog steeds goed hoor. Ik zal over een paar weken weer die kant op gaan, wel eerder dan 18 juni is de planning, zal begin mei zijn. Ik kan nooit zolang wachten, erg he. Zit me nu alweer helemaal op te vreten in mn alleen zijn…bah bah bah
Nou ja, dit jaar is de bedoeling dat hij dan naar hier komt, eindelijk. Als het zover is juich ik alles bij elkaar want ik denk dat ik het niet zou kunnen bevatten!

Hallo allemaal,
Bij deze even een klein vraagje, niet rechtstreeks van mij maar wel van mijn vriend: zijn er Egyptenaren in Belgiƫ? In de buurt van Brussel?
Waar zijn er wat leuke winkeltjes waar je Egyptische voedingsmiddelen kan kopen (in Belgiƫ wel)? Weten jullie dit toevallig?
Alvast bedankt

Nee, we zyn nog niet begonnen helaas. Maar dat zal nu niet lang meer duren.

Oh wat is t hier verder rustig op t forum. Iedereen nog happy of is er gewoon niks te melden. Of moet er maar weer een meeting worden georganiseerd…ergens op t strand ofzo dan denken we de egyptische temperatuur er wel by :slight_smile:

Hey Pyramidis,
Ik heb geen idee, er zullen er vast wel een paar zitten, ga naar shoarma zaken met de naam Sphinx ofzo en geheid dat er dan een egyptenaar werkt… winkeltes daa rheb ik ook geen weet van.

clejo, als je nog info nodig hebt voor normaal vakantie visum, weet ik alles van en heb er ook een documentje voor gemaakt :wink:

Oh vanavond al Irm, wat leuk zeg.gelukkig is t niet zo heel koud nu :-). wat de meeting betreft is het wellicht nog te vroeg na de vorige? Nou ja als er voorstanders zyn of ideeen Wat wanneer hoe, dan roep maar.

@suusieme dank voor je aanbod. Het plan is wel om voor mvv te gaan maar wie weet.

Hey ben ik weer hier gaat het redelijk mijn moeder heeft vorige week een ongeluk gehad en ik ben gister teruggekomen van een paar dagen me moeder helpen en mijn oma.
Het was heel schrikken en dan merk je dat die afstand toch echt groot is zeker zonder auto pppfff gelukkig is me ma aan de beter hand ik heb haar gezien en dat doet me nu wel heel goed.

Niet veel aan M gehad die snap dat gewoon niet ofzo dat ik heel verdrietig ben want me ma is mijn alles die zegt gelukkig heeft ze het overleefd en daar moet het mee klaar zijn nou niet bij mij.
Ik heb me vorige week zo klote gevoelt je spreekt je ma wel maar je ziet haar niet en je kan niets doen en dan moet ik maar happy blijven.

M bleef het weekend thuis moest werken ik heb hem niet gebeld helemaal niets laten horen en gister niet gezien hij was werken en kwam laat thuis nu had hij wel uit zichzelf boodschappen gedaan maar ik had geen zin om op hem gister te wachten hij kan even de pot op.
M had mij dan wel een sms gestuurd (zozo).

Ik zie het vandaag wel hoe het is en hoe hij reageert heb even geen zin snap je mijn ma komt voor klaar zo is het.

In brussel zijn genoeg winkels waar hij wat kan kopen hele arabische straten vol.
Vraag het even aan een arabier daar en dan wordt hij wel de juiste weg aangewezen.

Ja leuk een meeting strand heerlijk auto nee maar ja ik zeg 17 april??

Camilla, wat vervelend! Sterkte met je moeder? Gaat het wel weer wat beter met haar?
En wat vervelend dat M. dat niet begrijpt, zou juist verwachten dat ze dat wel zouden begrijpen, zodra er wat met hun familie is zullen ze tenslotte ook alles voor ze doen!
Hopelijk komt het snel weer goed, maar hetkan ook geen kwaad h em even in zijn sop gaar te laten koken!

ik zeg 24 april…17 april kan ik niet :wink:

Ladies, weer een hoop verhalen hier. Teveel om na te lezen zeg maar;-) ik bend overigens ook wel in voor een meeting! Bij ons alles zijn gangetje, omar is perfect! Loopt al ( met 9 maanden al ) en is altijd vrolijk. Nu nog zijn papa hier dan is het compleet! . Ik heb omar opgegeven voor baby van het jaar ( Suusje84 heeft haar Jasmin ook o0egeven ) en we zouden jullie stemmen goed kunnen gebruiken. Dus voor wie best 0.60 ct kwijt wil stem op Omar door een sms te sturen. Stuur; Baby 15037 naar 4422 of kijk op www.babyvanhetjaar.nl. ( Omar in Capelle aan den Ijssel of Jasmin Voorburg ) we kunnen 10.000 euro winnen en een fotoreporyage etc. Alvast bedankt:-D

Snap t ook niet helemaal hoor camilla…juist de moeders zyn zo belangrijk in egypte. Denk wel dat jullie er samen weer uitkomen ;-). Maar wat schrikken zeg als je moeder zoiets overkomt, sterkte hoor.

En de 24e kan ik niet…wel de 25e dan is t 2e
Paasdag. en camilla ik kan je zo ergens by n station oppikken hoor als t nodig is.

voor jasmin mogen jullie uiteraard ook stemmen hoor :wink:
baby 12114 naar 4422

de 25ste kunnen Jasmin en ik ook!