Haha love it! De hele serie
(even off topic)
hey, ik heb een nederlandse ontmoet en die zei dit tegen me:
hij vraagt me geld en ik geef het, om op die manier mijn goede wil te tonen. Wat hij er uiteindelijk mee doet is zijn zaak. Op die manier zal ik later nooit als een slecxht persoon gezien worden, want ik heb mijn goede wil getoont en geholpen.
Zo zijn er ook dames,vrouwen die denken.
Ik heb via een verhaal van N. gehoor dat er een oudere vrouw was met een hele jonge vriend van hem. en die oude vrouw wilde gewoon liefde krijgen en daar zou ze alle prijzen voor willen betalen. appartement kopen, autoās, visum ALLES. Ik vind het ongelovelijk, maar het gebeurd.
Wat ook gebeurd⦠mannelijke hoeren, die zijn er genoeg. een makkelijke en snelle manier voor de man om geld te verdienen. soms kan je letterlijk een gesprek horen waarin er prijsafspraken worden gemaakt voor 1 nacht enz.
het zijn dingen die gebeuren echt, heb er gewoon en heb t zien gebeuren.
Je hoort en ziet het wel erg vaak zo een leeftijdsverschil.
mijn 2 collegaās uit egypte hebben dat ook. allebei een jongere man.
Ik vond het soms wel erg lastig te zien als ik een vrouw helemaal blij zag en dat de man als hij haar aankijkt heel blij en liefdevol is, maar de seconde dat ze de andere kant op kijkt zijn gezicht boekdelen spreekt. daar baal ik dan van, dan denk ik echt, sjonge!
bij dat filmpje ziet dat er wel anders uit, want die gozer kijkt niet gelijk anders zodra ze het niet ziet. Ik was ook behoorlijk wat steviger dan wat ik nu ben(zo n 15-20 kg) toen ik mn ex ontmoette, ik was erg onzekker iver mezelf en ik genoot ook van de aandacht die ik ein-de-lijk kreeg, ondanks mijn stevige lichaam! uiteindelijk is er dankzij dat ook behoorlijk wat kg vanaf gegaan, gewoon omdat ik goed in mn vel zat. Mn ex had ook veel vragen gerekgen van vrienden/familie uit zijn dorp )toen eht net bekend was dat hij een āāwesterseāā had), Of ik ouder dan hem was. Het komt noueenmaal heeeeeeeeeel veeeeeeel voor/ dat wil niet zeggen dat het gelijk slecht is!
wel word er dan heel erg snel een stempel op de relatie gedrukt.
daar zijn meer dingen vor:
- leeftijd
- ontmoet tijdens vakantie
- eerst amper contact en opeens vanuit NL heel veel contact gezocht en daardoor bij elkaar gekomen
- in de āāvakantieāā gelijk sex gehad
- man rookt
- man drinkt gewoon alcohol
enz enz enz.
Dat zijn allemaal āāgroepenāā waar al snel een stempel voor op gedrukt word. die zijn slecht want zijn niet volgens het geloof enz enz.
Ik heb mezelf er op betrapt dat ik altijd probeerde anders te zijn dan āāalle verhalenāā zodat er geen stempel op gedrukt kon wordenā¦
Ik heb ook zo veel verhalen gehoord hoor suus, de vrouw die in belgie van haar eigen kinderen geen aandacht kreeg, gescheiden ed, 60 jaar of zo dus hier niet meer aantrekkelijk āop de marktā en in egypte hup een vriend, die ook niet dom waren maar die zoiets hadden van ach ja krijg ik dan toch lekker aandacht en een mannetje aan mijn zijdeā¦
Mijn ex is jonger dan ik dus van dat clichƩ ben ik al verlost
hahaha
Och ja M had ook niet van in het begin wilde toekomstplannen met mij, en ik ook niet met hem, hebben we elkaar onlangs toegegeven en wisten we ergens ook wel al, maar het was nu eenmaal anders uitgedraaid dan geplandā¦
Er zullen vast genoeg zijn die het wel puur voor de liefde doen tuurlijk doen het vele voor iets anders maar uit ervaring weet ik dat het wel heel goed kan en dan bedoel ik niet M en ik want wij schelen maar 6 weekjes van elkaar.
Verder geef ik Irm groot gelijk dit niet te zeggen op het forum anders krijg je straks teveel negatieve reacties waar je niet op zit te wachten en wordt je er nu wijzer van om te weten hoeveel iemand scheelt??
Ik doorzie het wel wie het wel en niet goed meent maar als men het niet goed meent dan ben ik niet zo aardig hoor.
Ja ik weet ook wat arabische namen die ik mooi vind maar die verklap ik niet.
Irm, Sorry hoor geen probleem, als je me wil sturen mag je altijd! Ik heb 'beroepsāgeheim. ![]()
dalfien, Ik bedoelde met dit filmpje niets over de lichaamsbouw van mensen hoor, gewoon om het principe. Ik vind dat je als vrouw ook zelf wel kan inschatten waar je aan toe bent en zoals het vb in het filmpje vind ik deze vrouw zeeeer ā¦naĆÆef? Is dat het juiste woord? Je hebt er gewoon om gevraagd als je dit soort relaties aangaat. (zeker als het verschil zo groot is)
Ik weet niet wie het zei, maar wat ik geleerd heb is mijn gevoelens wel deā vrije loopā te laten gaan , MAAR een beslissing moet ALTIJD gebeuren op basis van het verstand. Anders is deze niet rationeel.
Suus, ik moet eerlijk toegeven dat ik ook altijd gevleid ben door de aandacht die je krijgt in Egypte⦠dat is gewoon zo. Een vrouw zou geen vrouw zijn als je al die complimenten kan weerstaan⦠:p. Het is helemaal anders dan hier, hier moet je bijna achter een compliment vissen om er een te krijgen.
En vrouwen die betalen om liefde te krijgen. Als het dan nog echte liefde zou zijn⦠Maar ik zou geen energie (en geld) kunnen steken in iemand die wel liefde geeft, maar die dan gefaked is.
Enja nog zoiets, ik heb altijd wel het idee dat ik mannen ginder moet af tasten. Ook gewoon als je het vriendschappelijk bedoelt, want zelfs de obers in sommige hotels, doen een gesprekje, maar toch heb ik dan soms het gevoel dat het oppervlakkige niet welgemeende vriendelijkheid is, gewoon omdat je een vrouw bent. Ik weet het niet, het is moeilijk uit te leggen, maar bij sommigen heb ik direct iets van ooei nee, dit komt niet goed.
Oh ja Julie om op je vraag te antwoorden, het is zowat het zelfde scenario als bij Dreetje is gebeurd hƩ, ik verwacht ook wel dat M haar terug zal contacteren binnen een maand of 4. Hij is terug tegen mij beginnen praten en ik heb hem afgewezen. Gewoon bot geweest. Hij begon dan tegen me te praten met het idee dat alles wel overgewaaid was, jaaaaa daaaaaag. Ik vind niet dat iemand die je ooit met zo weinig respect heeft behandeld en vernederd heeft het nog waard is om respect terug te krijgen. Ze vinden het daar blijkbaar normaal, om doodgewoon een babbeltje te beginnen slaan, terwijl ze verdomd goed weten hoeveel pijn ze je hebben gedaan. Sorry niet met mij!
Ik noem zoān mannen geen echte mannen hoor, ze zijn zeeeeer onvolwassen in hun houding naarmate het hen uitkomt. Ik heb hem toen ook een mail gestuurd toen het het allemaal voorviel met het bericht dat ik hoopte dat hij nu fier was op zichzelf en hij bereikt had wat hij wilde bereiken. NIETS dus! zelfs geen zelfrespect!!!
grtjs
Oohja en ik denk ook dat een nette Egyptische man op liefdesvlak wel alles min of meer volgens de regeltjes zou doen als hij iemand graag ziet hoor. Zoals bvb geen seks voor het huwelijk, je voorstellen aan zijn familie en je niet zomaar een weekje op bezoek laten komen in een apartementje in een van de toeristische badplaatsen. Niet kussend op straat lopen en zeer beschermend zijn tegenover zijn vrouw/ vriendin.
Ik denk dat de graad van jaloersheid bij een man wel vaak veel verklapt ![]()
dus jaloerse mannen hebben is goed ?
haha Soms kan dat ook te ver doordraven en de jaloerzigheid meer bezitterig worden, ookal is t wel schattig als je man/vriend een beetje jaloers is, daar hou ik wel van haha!
wie van de dames die een egyptische vriend/man heeft, heeft sex gehad voor het huwelijk? (orfi valt hier in dit geval even buiten). ben erg benieuwd! en sorry als de vraag te prive is, niemand is natuurlijk verplicht om te antwoorden!
waarom wil je dat weten suus wat is daar de intentie van?
Nee hoor, Irm. Dat bedoelde ik niet, ik zou ook willen dat ze voor eens en voor altijd het taboe verbreken, we leven in de 21ste eeuw. En dan zouden er ook veel minder slachtoffers van Bezness vallen. En ook minder harassement plaatsvinden.
Maar ik bedoel volgens hun principe,zou de ideale man en moslim toch de man zijn die zich aan alle regeltjes houdt. Ik zeg wel dat dit de āalgemeneā tendens is, want zoals het bij Suus en bij jou is het ook goed verlopen, met oprechte gevoelens, maar ik denk dat dit eerder uitzonderingen zijn.
Als ze nix te verbergen hebben, waarom zouden ze dan niet gelijk willen trouwen en het meisje aan hun familie voorstellen? Toch?
van mij mogen jullie gerust alles weten
ik heb zeker en vast seks gehad in egypte met M, ook samen een appartement gedeeld nu, nooit Orfi aangegaan
M heeft wel moeite met seks, nou ja vooral ERNA dan - tijdens iets minder lol2
en dan vooral door zān geloof, hij vind dus seks met iemand die haar lichaam te koop stelt, tja dan vraagt ze er maar zelf om, daar heeft hij geen respect en geen problemen mee, maar seks met mij, āeen goed meiske :pā daar had ie dan wĆ©l moeite mee, want met mij wou ie het āgoedā doen hoewel ie me nooit om een orfi gevraagd heeft
dus rare hersenkronkels soms wel
heel ervaren was ie wel niet, maar wel geen maagd meerā¦
hij wil ook smorgends trouwen, aangezien er steeds savonds getrouwd wordt en ie het toch wel ff anders wil doen dan de rest ![]()
ook drinkt ie heeeeeeeeel soms es een pint en rookt ie een sigaret als ie teveel stress heeft (maar niet binnentrekken en ook amper)
euhm⦠nog iets dat jullie moeten weten?? haha
En Irm, wij weten nu klein beetje jouw situatie, maar das case per case dat we dat bekijken, want jij ziet er echt een verstandige vrouw uit, nu zeker na je ontmoet te hebben, dus veeeeeeeeeeeel geluk samen!! :wub:
Moeten we nog iets weten⦠eeeuuuuh ja: details⦠![]()
Nee nee moppie ![]()
details??
Ik moet NOOIT nog een belg hebben
if you get what i mean ![]()
![]()
lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
Ja, in de film āCairo timeā komt er zoān scĆØne: āArab men are great lovers, but in the end they always get very jealous and possessiveā
Camilla, vooral vanwege dit bovenstaand.
Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat iemand werkelijk geen sex heeft gehad met de egyptenaar voor het huwelijk⦠ik had pas na 2 en halve maand voor de 1e x sex met N. dat vond ik zelf en hij ook prettig. de reden van N. was (hij had t bij de moskee gevraagd) dat vroeger als je ging trouwen was het alleen een jawoord zonder iets op papier, dus als ik dat jawoord zou geven en hij em zou zien als āzijn vrouwā dan mocht het. daarbij het beeld van de westerse⦠āals je geen sex met een westerse v rouw hebt, dan gaat ze bij je weg.ā vandaar dat ik benieuwd ben of er iemand is die pas na het huwelijk sex heeft gehad. Ik an het em voorstellen van degene die op korte termijn trouwt, maar verderā¦
vandaar dus! haha
hahaha:cheer:lol2lol2:wub:ja ik begrijp wat je bedoel, maar soms mocht t bij mij wel wat liefkozender!lol2lol2lol2lol2
lol2
gniffel gniffel ![]()
:cheer:
nou ja, ik klaag of ja kloeg niet allesinds ![]()
oogcontact was er soms niet echt, maar zoals je zegt, van de 1e keer dat ik aantoonde naar hem toe dat het wĆ©l serieus was voor mij en dat ik niet meteen gelijk freakte bij het onderwerp trouwen en zo, ging het er ook iets ārelaxterā aan toe, dat ie erna ook minder ālastā had van zān geweten ^o)
nou ja als ze het tijdens zonder problemen kunnen moeten ze erna ook maar kunnen mee leven ![]()
zucht wat mis ik hetā¦
lol2lol2
De seks of hem? ![]()
hmmm⦠beide toch wel hoorā¦
de seks MET hem voila ![]()
politiek correct geantwoord lol
Julie, niet dat het mijn zaken zijn, maar waarom is het juist fout gelopen tussen jullie?
goh nou ja, lang verhaal natuurlijk ![]()
kort gezegd
ik vertrouwde hem niet, kon mij over bepaalde verhalen en vooroordelen niet over zetten
en heb dus nu (toen ik onlangs geweest ben) ontdekt dat hij volgens mij wel is wie hij beweerd te zijnā¦
want hij heeft al veel afgezien met mij!! heb het hem nooit gemakkelijk gemaakt, en hij heeft steeds veel voor me gedaan, zelfs als ie het ff gehad had met mij
en ik wil het wel nog een kans geven, want ik heb het verbrod en niet hij
hij is natuurlijk ook typisch egyptenaar dus niet altijd even gemakkelijk met die cultuurverschillen maar denk toch dat ik het nog een kans wil geven, maar momenteel is het doodse stilte van zijn kant⦠hij heeft het wss gehad met mij, dus we zien welā¦
sowieso nu nog eerst turkije en jetair die voorgaan :cheer: