'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Dreetje, wat ontzettend balen zeg! De manier waarop…grrr ik kan er zo boos om worden! Echt weer een actie die alleen mannen kunnen doen (en niet alleen de egyptische, ook de nederlanders kunnen er wat van) Heel veel sterkte en een dikke knuffel van Jasmin en mij!

1 like

Dreetje, ook ik wens je heel veel sterkte en je hebt dit zeker niet verdiend !! Een zeer lage streek van hem en wat later ook zijn excuses is, er zal nooit een goede reden voor zijn !!
Kop op meid, je verdiend zoveel beter…

Begrijp dat je nog het meest frusteert dat hij niet eens de moeite neemt om je persoonlijk te woord te staan !!
Vindt het zo oneerlijk en respectloos voor jou !!

Een hele grote knuffel en nogmaals heel veel sterkte in deze vervelende tijd !!

1 like

Ach ja… frustratie alom hier. Ben blij dat ik aan t werk ben.
Ik ben niet eens heel verdrietig (misschien komt dat nog maar ik hoop het niet, ben al genoeg verdrietig geweest), meer boos, gefrustreerd, voel me machteloos omdat ik het zó ontzettend oneerlijk vind. Stomme stomme stomme stomme M!!! Voel me zwaar bedonderd… :frowning:

Ik zweer de liefde voorlopig maar af… blegh. Op naar de sportschool maar…

dikke knuffe voor je dreetje, liefs en sterkte

@Dreetje…op naar de sportschool to become Miss Fitness 2011 :cheer:…ff een geintjuh tussendoor :dag:

Oh yeah… ‘Miss Fitness 2011’ is my middle name :slight_smile:
Naja nog niet maar dat wordt t :wink:

that’s the spirit ,Dreetje hoe gaat het vandaag met je ?

gisteren gaan boodschappen doen in Luxorstad
fijn om te zien dat er een sliert caleshes ( koetsjes ) met toeristen door
de stad reed . er was ook net een bus die een lading toeristen naar een cruiseboot bracht om richting aswan te vertrekken.
de captains van de feluka’s zijn oh zo gelukkig dat ze op hun zeiltochtjes niet meer afgeperst worden door de politie
aan de check points zijn ze nog wel steeds aanwezig en ze houden best de boel wel in de gaten maar ze durven hun corrupt systeem
niet meer te gebruiken
in de stad was de sfeer heel gemoedelijk

waar ik me wel steeds aan erger ( iets anders ) gisteren weer meegemaakt
ik heb sinds twee jaar drie tussenwervelschijven die om zeep zijn
daardoor kan ik geen zware spullen heffen
als ik ga boodschappen doen dan gaat een neefje van mijn man mee
om alles te helpen dragen.
ikzelf ben vijftig en mijn man iets jonger ( niet zo heel veel jonger )
dat neefje is 21 . en telkens hoor ik dat men hem vraagt of hij met mij getrouwd is (met die oudere dame , ze weten niet dat ik arabisch versta ) ofwel zie je van toeristen die afkeurende blikken
kom nou zeg alsof ik zou trouwen met een jong ventje dat nog aan zijn leven moet beginnen ( als ik hierdoor sommige dames op de tenen trap
sorry maar zo voel ik er over )
heb er al ernstig over gedacht om een t shirt te laten maken met daarop
NEE BEN NIET MET HEM GETROUWD
BEN ZIJN TANTE
en dat aan te doen bij het boodschappen doen
moest dit effe kwijt want ik erger mij er mateloos aan :mad:

hey Faluka,

Misschien een goed idee is nog eens grappig ook

Hier in hurghada komen er ook meer en meer toeristen wat iedereen gelukkig maakt

Nu wás het verhaal dat de politie min of meer gedwongen was om corrupt te zijn, omdat hun salaris dermate laag is, dat aanvulling noodzakelijk is.
Hoe doen ze dat nu dan?

haha feluka, goed idee!
ik heb thuis allemaal t-shirt bekriebel spul, dus ik maak hem je graag :wink: teken ik ook nog een zonnetje erbij, een sphinx… en een feluka natuurlijk!

ik heb er ook al over nagedacht om een t-shirt te maken met
“ik ga niets van je kopen, dus laat me met rust”
of “ik ga niet met je trouwen, dus laat me met rust”

daarvoor heb ik wel een t-shirt met “cougar alert” erop XD en dat terwijl ik 25 ben

Of gewoon: Habibi’s Nightmare (staat gelijk aan: no visa, no sex, no money) lol2

1 like

ahahahaha Eshta lol2
maak er mij direct maar 5 van lol2

Feluka,
Ik had dat (nu) ook wel als ik met M op stap ging in Hurghada (in Hurghada dan nog wel) en wij zijn dezelfde leeftijd ^o)
maar doordat er deze keer geen toeristen waren (of ja hier en daar een verloren kudde van 2 à 3 man) viel ik al op en al zeker helemaal aan de zijde van M, en zag ook zo de mensen zien en denken van ja weer zo’n westerse hoer met een van ons gasten
terwijl we met geen millimeter aan elkaar kwamen
lol2

“I’m not your Hassel!”

Julie, jij bent dan toch niet een van die meiden die dan altijd met een lang gezicht naast dr vent loopt he?! :stuck_out_tongue:
vooral downtown valt me dat altijd zo ontzettend op, die meiden die naast hun Egyptische vriendjes lopen, kijken zo chagrijnig… dan denk ik altijd, goh, daar straalt de liefde vanaf ! kuch kuch

nee absoluut niet, hoewel ik me nu wel bedrukter voelde, anders liep ik vrolijk en dartel rond in HGH, maar nu was de sfeer ook wel nét iets anders en waren we ook geen koppel meer, dus ik liep er niet hetzelfde rond nu nee :smiley:

een shirt met La Shokran in t arabisch, engels, nederlands, alle talen whaha. alleen jammer dat de meeste analfabeet zijn, heb je er nog niks aan hihihi!

hahaha…

Ach ja, ontwetenheid zie je overal…

En aan de andere kant, ook wel weer te begrijpen, omdat het toch vaak voorkomt ( vooral in de touristische gebieden ) dat een jonge Egyptenaar met een oudere vrouw een relatie heeft !!

Ik persoonlijk vind dat ook niks, prima een paar jaar jonger ( vindt ik niet erg), maar wanneer het leeftijdverschil zo groot is, wat heb je dan met elkaar gemeen ??
En dan komt bij mij altijd een stemmetje los van ; " wat heeft die jonge jongeman hierbij te winnen ? "

Ik zie ze ook genoeg hier in Nederland, wat oudere dames met veel jongere Bp.
Maar ja, liefde maakt sommige vrouwen blind en deze vrouwen willen niet de harde waarheid onder ogen komen…

Feluka, hoe goed is jouw Arabisch ?? En heb je het daar geleerd in de praktijk of via lessen ??
Weet je ook wat mijn Arabische naam betekent ??

Mooi om te horen dat het al wat beter gaat met het tourisme !!

Groetjes Hadiya :zon02:

betekent Hadya niet iets van leider ofzo?

jajaja meiden dit weet ik zonder het aan M te vragen
1 van de eerste keren dat ik ging winkelen met mijn schoonfamilie zag ik iets moois dat ik wilde kopen ik wilde de aandacht van M zodat hij het zal kopen voor mij maar die had het te druk.
Dus aan zijn mama gevraagd hoe te zeggen dat ik dat van hem wil
enti hadiya dus dat zeg ik nu altijd als we winkelen hihi
dus hadiya- kado/geschenk
en wat betekend mij naam? das een makkelijke

ik weet dat hadiya in het swahili kado betekent, maar gezien swahili en Egyptisch bitter weinig met elkaar te maken hebben, dacht ik me te herinneren dat het iets van leider was… blond