'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

LAF! Kop op je bent veel meer dan hem…

wablief dat is toch onvoorstelbaar
heb zo met je te doen , dat is gewoon wreed
indien hij zelfs maar een beetje man is dan zou hij je persoonlijk moeten
zeggen wat er gaande is
al die tijd heb jij je doodongerust gemaakt en met al wat er gaande geweest is in egypte
dreetje als ik jou was zou ik geen contact meer opnemen met hem
en hoe moeilijk het ook is hem proberen te vergeten
dat verdien je echt niet
ik word er gewoon stil van ,

Daar gaat het weer! Duuuuumppeeeen die handel!!
Echt ik zit vol woede voor mijn pc! Die mannen zijn allemaal hetzelfde, die in de toeristsiche gebieden werken!!!
Wat eeen lef seg!!! Ik heb er geen woorden voor! Altijd hetzelfde scenario!
Nu weet je wel waar je staat!
sterkte Dreetje

Ik kan niet eens contact met m opnemen als ik t al zou willen.
Moet t gewoon van de dame van de receptie horen dat ie me niet wil spreken. Ongelooflijk. Precies waar ik bang voor was.
Wat voel ik me idioot zeg…

HUH Dreetje dit slaat toch nergens op???

Nou ja ik weet jullie intieme situaties allemaal niet maar als je zegt dat er niets gebeurd was voorheen dan geloof ik je ook, en sorry dan is zijn reactie helemaal niet gepast!!
ooeerrgghhh moest ik hem nu in m’n handen kunnen hebben he dreetje… :mad:

Wil hij er een einde aan maken voor reden x of y dat is z’n goed recht, maar hij kan je op z’n minst een uitleg geven zoals het een échte heer doet!

Gewoon negeren nu Dreetje!
Ik zeg het echt kinderen van 16 jaar oud, hoe ze zich gedragen!
Gewoon verder gaan met je leven, en dit is een goeie leerschool geweest. Nu weet heb je weer wat levenslessen bijgeleerd.

Wat erg voor!
Laffe streek van hem, bijzonder LAF :mad:

Ja dat zou ik ook denken. En werkelijk, ons laatste gesprek was echt goed, super! Er is werkelijk niets gebeurd! En nu dit…
Hoe laag dat ie niet aan de lijn wil komen. Zo.vreselijk.laag.

Dit kan je toch écht niet begrijpen??
Ben echt zooooooo kwaad meid!
Dikke knuffel voor jou echt waar!! :kus:
want zelfs al is dit laag en zeg je nou van ik negeer hem, zet er mij over, toch wil je wel weten wat de reden nu is toch?
die zou ik toch willen weten!

aaarrrggghhh (egyptische) mannen he! :mad:

Ja ik zou het werkelijk héél graag willen weten maar heb zo het vermoeden dat hij het me niet gaat vertellen.
Het meisje van de receptie was wel heel lief, zei dat ik haar een mailtje kon sturen dan zou ze hem dat nog geven zonder het te lezen.
Nou had ik al een heel verhaal getikt dus dat heb ik net maar gestuurd (heb niets meer te verliezen en natuurlijk om uitleg gevraagd) en dan is t nu denk ik klaar. Verwacht niet dat hij er op gaat reageren.

Echt… ongelooflijk. Na 16 mnd waarin zo verschikkelijk veel is gebeurd… is het geloof ik klaar. Dag mooie plannen, dag mooie beloftes, dag mooie momenten, dag mooie man ( :wink: ) heb alleen nog mooie herinneringen… en geen antwoorden.

:tear:

Hey meiden, ik ga even kijken wat ik kan doen om een soor archief te maken van alle posts :wink:
ik doe mijn best! xx

1 like

@Dreetje…wat een #@$##%$##$@$#@%$#%$#@@…ik mag het niet hardop zeggen anders krijg ik een waarschuwing…hij is veel te laf om te zeggen waarom hij je niet wil spreken…Er gaat nu van alles door je heen, waarom, wat heb ik verkeerd gedaan/gezegd. Die onzekerheid…aaarghhh…ik voel echt met je mee…En het klinkt nu hard, maar als hij niks meer van zich laat horen, dan verdien jij 10000x beter :kus:…het is makkelijk om te zeggen, dumpen die gozer…maaar haal je kracht om weer verder te gaan…take care wijffie…

@Mamaatje,tis een leuke buurt, ben al eerder in giftun geweest…ennuh little buddha ken ik ook…maar lijkt me leuk om elkaar te zien daar…ik kom met een vriendin

2 likes

veel sterkte Dreetje , dat moet pijn doen om op die manier het te moeten afsluiten
moest hij hier in Luxor zitten ik zou gelijk naar hem toe gaan en hem
een keer goed op zijn plaats zetten
hij mag dan mooi aan de buitenkant geweest zijn , maar de binnenkant dat is wat anders , daar zijn geen woorden voor

1 like

gggrrrrrrrrrrr zo dreetje dat komt hard aan vind het heel sneu voor jou en echt egoïstisch van hem ga lekker nu aan jezelf denken je heb alles gedaan wat je kon nu moet je jezelf gaan verwennen hoor jij verdient indd 10000000 keer beter.
Sterkte knuffel.

1 like

pff dreetje! wat lichtgezegd’ LAF van hem!
10000 x beter? 10000000000 x beter bedoel je :stuck_out_tongue: je bent er gewoon te goed voor. Je had je er waarschijnlijk al een beetje op voorbereid, maarja 1 ding is nu wel zeker, hij wil duidelijk niet meer, dus nu hoef je in iedergeval niet meer te hopen en af te wachten, want je heb 1 antwoord gekregen. beter iets dan niets, en alles gebeurd met een reden!
in iedergevaln een hele dikke warme knuffel van me en hou je sterk heh! je bent een schat en t kotm wel weer goed (niet met hem).
Heel veel sterkte en koop een lekker bak ijs of een wijntje en ga daar even lekker van genieten :wink:
heel veel liefs suus

Dreetje wis eens ff wat van je privéberichten, kan je geen bericht sturen :wink:

1 like

Lieve Dreetje, ik lees het met kippenvel op mijn armen. Ik vind het zo enorm sneu voor je. Ik weet helemaal hoe je je voelt op dit moment. Ik gun het je zo om gewoon een eerlijk antwoord te krijgen. Erg zwak van hem om je zo in onzekerheid te laten zitten.
Het is makkelijk om te zeggen, je weet het nu en probeer verder te gaan. Ik weet hoe moeilijk dat is en voor jou hoop ik dat hij genoeg lef heeft om je eerlijk te zeggen wat er aan de hand is.
Tot die tijd, probeer het van je af te zetten en niet meer te bellen. Als hij je zo behandeld is hij je echt niet waard.
Dikke knuffel voor jou, je bent een topmeid!! Niet vergeten hoor:kus::kus:

1 like

Ohhh Dreetje, wat een rotstreek van hem zeg. Alles is al bijna gezegd hierover maar het is wel erg laag van hem om er geen uitleg over te geven op zn minst. De egyptenaren zijn slecht in het vertellen van slecht nieuws, liever vertellen ze ook nog een leugen…maar dit heb je zeker niet verdiend!! En dat moet hij toch ook beseffen. Heeeel misschien reageert hij nog op je mail…
Verwijt jezelf niets, want je hebt er meer dan alles voor gedaan.
Probeer het af te sluiten en een plaats te geven, geef het de tijd daarvoor.
Dikke knuff ook van mij.

1 like

Dank jullie wel, lieverds. :kus:
Ik verwacht geen reactie en/of uitleg meer van M. Dit is eerder gebeurd (werkelijk bíjna een jaar geleden) toen had hij zich van alles in zijn hoofd gehaald wat voor geen meter klopte en was er klaar mee, wilde niet met mij verder, was ontzettend kwaad. Heb hem toen een week lopen stalken omdat ik t zó oneerlijk vond. Ik verwacht dat de situatie nu ongeveer hetzelfde is. Nu kan (en wil) ik hem niet meer stalken, had gedacht dat we inmiddels wel wat meer opgebouwd hadden maar blijkbaar niet.
We hadden er afspraken over gemaakt maar het lijkt er op dat zijn beloftes aan mij niet zoveel voorstellen. Vind het nu vooral erg vervelend dat ik nu óveral aan ga twijfelen. Maar ik probeer dat van me af te zetten…
Ik hoop dat hij mijn mail leest, dan heb ik in elk geval mijn zegje kunnen doen.

:frowning:

9 likes

Dreetje , ik kan heel goed begrijpen dat je nu twijwelt aan alles
wat je vooral niet mag doen is aan jezelf twijfelen, je hebt alles gegeven en alles gedaan om deze relatie te doen lukken
maar het moet van twee kanten komen en jij bent hier niet degene die zwaar in de fout is gegaan
ik vind zijn manier van doen gewoon harteloos
veel sterkte
op momenten als deze besef ik weer goed dat ik wel geluk heb met mijn man , zeven jaar samen en nog steeds gelukkig
een goeie middenweg gevonden tussen twee culturen
ik hoop echt dat jij op een dag ook het geluk vindt

1 like