Het is op zich een goed idee om de dingen wat georganiseerder te plaatsen. Ik zou er dan voor kiezen om het oude in een ander topic te plaatsen (soort archief) waardoor het niet verloren gaat en dat het nog steeds toegankelijk is maar niet in het huidige topic.
Je kan ook een soort van kletstopic maken (zoals het turkijeforum doet) waar je tot een bepaald aantal berichten gaat en het dan sluit en een nieuw topic opent.
lol2lol2
Lig op de bank te lezen, t.v. zachtjes aan.
Beelden van atletiekwedstrijden in Parijs.
Hoor ik de verslaggever zeggen:
Sintnicolaas staat nu op de 3e plaats bij de meerkamp.
Hij viel wat tegen bij het verspringen maar deed het uitstekend bij
het kogelstoten (14.46mtr).
Hahaha ik moest toch even kijken hoe deze atletische Sintnicolaas eruit zietā¦hmmā¦moet zeggenā¦dat korte broekie staat hem goĆ©dā¦
Groetjes
Pit:dag:
hallo,
inderdaad het is veel lees voer, ik ben begonnen en bij pg 80 gestopt ik dacht ergens jaar 2009. Misschien kun je per jaar groeperen dat is ook wel handig.
Ik zou graag eens willen weten of er hier nog iemand is die in Hurghada woont is altijd leuk om weten .
groetjes
@mamaatje, kga 2 weken in juni naar sinbad clubā¦![]()
Hadaba! my favourite placeā¦idd heel rustig ![]()
Hoei hoei hoei, ik kan morgen geloof ik weer bellen. M zou dan aan het werk moeten zijn. Ik schijt 7 kleuren
Stom he?
Bang dat hij er niet is of dat hij me niet wil spreken oid (geen idee waarom, flashbacks). Bang dat de onwetendheid door gaat. We zullen zien, wil nu wel eens een antwoord.
Brr⦠zie er zo vreselijk tegenop.
Sofi3, ben je er al uit of je die kant weer op gaat?
hey dat is tof dat je naar Sindbad komt en welke van de drie ? beach , aquahotel of aqua resort ?
ja Hadaba is echt wel heel rustig en zeker waar ik zit , helemaal van boven op de berg met zicht op heeeeel veeeeel zand
Neeee, nog anderhalve week om te beslissenā¦Ik ga duimen voor je,⦠leven in onwetendheid is moordend. Ik heb hem de laastste dagen al ferme antwoorden gegeven en mijn telefoon wordt stiller en stillerā¦
Kop op, gewoon doen en weten waar je staatā¦![]()
Ja, i know, weet waar ik sta, maar vind t wel rete spannend. Wat er ook gebeurd er moet gewoon gepraat worden.
Succes met je beslissing. Rottig dat t stiller wordt
Good luck! Laat je weten wat je gaat doen?
Dreetje good luck duimen maar dat hij een aanvaardbare uitleg kan geven voor zijn stilzwijgen
laat hem maar een keer goed voelen hoe hij je hierdoor gekwetst heeft
jou zo in onzekerheid laten leven
moest het zijn ( ik hoop voor jou van niet ) dat hij jullie relatie niet verder wil zetten dan had hij je dit op een menswaardige manier kunnen laten weten.
afwachten nu ⦠het kan alle kanten uit en we gaan nog niet oordelen of veroordelen voor we het complete verhaal weten achter de stilte
BIG HUG
@Dreetjeā¦toi toi toi :kus:you go girl (powerrrrrrrr)
@ Mamaatje, Beachā¦is het een leuk hotel??:cheer: en kan je van de faciliteiten gebruik maken van de andere 2 hotels?
Het is een leuk hotel je zit aan het strand en er is een eigen marine (we hebben een submarine en een quest)
Als je geboekt hebt met een club all inclusive dan kan je gebruik maken van alle faciliteiten van de drie hotels alsook het aquaparc. Is echt de moeite.
Het hotel is gelegen in mamsha is 5 min van de luchthaven maar je hoort hier nooit iets van opstijgende vliegers.
Er is een hele lange promenade met winkeltjes , leuk om er te wandele.
Zet je graag eens een stapje in de zereld heb je de disco in het hotel of little bhuda naast het hotel.
Hurghada centrum is 5 min met de taxi of mini bus.
Als er nog vragen zijn stel ze maar.
We kunnen ook eens afspreken als je dat zil in je vakantie natuurlijk.
Net gebeld, had n collega van m aan de lijn, hij is aan t werk. Moet om 12u ff terug bellen⦠pff⦠k heb t niet meer.
Thanks voor jullie steun!
Sterkte Dreetje ![]()
ooohhhh spannend dreetje succes
dreetje, spannend! Heel veel succes en hopelijk valt het allemaal mee!
Hij was dus wel aanwezig??
Ja hij was aan t duiken⦠hij is vanaf vandaag weer aan het werk.
Ik snap er weinig van, vind t allemaal zo raar en belachelijk⦠Collega wist wel gelijk dat ik 2 weken geleden ook had gebeld⦠oepsā¦
daar hoef jij geen oeps voor te zeggen dit zegt meer over hem dan jou
en wat maakt het uit dat je āje vriendā 2 weken geleden ook al gebeld hebt? Ik geef je groot gelijk, denk dat veel meiden al veel eerder gebeld zouden hebbenā¦je hebt recht om te weten waar je aan toe bent vind ik!
OMG hij wil me niet sprekenā¦