dus nog ff langer wachten… vind heel raar dat je hem niet meer gehoord hebt, zeker omdat er niets gebeurd was, toch?
allesinds heel veel sterkte!! is absoluut geen fijn gevoel nu!
:kus:
Inderdaad!!
Better to know and be disappointed, than to never know and always wonder…
Nee, er was tussen ons zeker niets gebeurd, t ging juist goed en we hadden een super laatste gesprek…
Naja afwachten maar weer… mag hopen dat die mensen op zn werk hem inlichten en anders blijf ik stalken tot ik hem gesproken heb en antwoord heb. Denk ik… haha
Oohh dreetje ing. goed te horen dat hij nog leeft maar vreemd dat hij hun wel kan laten weten dat het goed met hem is en jou niet even kan sms-en ik vind het echt heel erg vreemd.
Sterkte.
M heeft vanochtend theorie examen gedaan voor zijn auto en is geslaagd ole ole.
Proficiat aan M. Camilla!!
je persoonlijke chauffeur nu hihi
:cheer:
thanks bijna nog praktijk en dan overal naar toe crossen lekkehhhhh
Uhmmm Dreetje, stel hij neemt binnen een paar dagen contact op en hij heeft een excuus… Wat ga je dan doen?
En het feit dat ze hem op werk wel kunnen bereiken, wil dus zeggen dat de telefoonlijnen open staan en werken… Toch kleine moeite om eens te bellen of een smsje te sturen van zijn kant… niet?
Proficiat aan mister Camilla! Ben ook aan mijn praktijk bezig, kan soms langer naslepen, dan je denkt ![]()
Het ligt iets ingewikkelder dan dat maar goed, geen zin om dat hier (volgens mij nogmaals) te melden.
Ik zie wel wat er gebeurd. Zucht.
Ik heb me altijd zoveel mogelijk aangepast, loop nie te paraderen. Als we naar het strand gaan, meestal privé. In Alex, heb ik er geen minuut aan gedacht om een bikini te dragen, werd zoal genoeg bekeken…de laatste dagen wou ik doodgraag zwemmen… heb ik gedaan, met legging en tshirt.
Het is niet dat hij het me niet vh begin af gezegd heeft, gewoon zich er steeds meer in ergeren. IK blijf westers hoe dan ook, kan me in vele situaties aanpassen, maar ik wil vooral mezelf blijven…hoewel ik zonder erover na te denken al sterk veranderd ben. En als ik om een simpele bikini ‘bad’ ben…dan moet ik es stevig nadenken
@camilla: wat goed van je man zeg! hij zal zelf ok wel trots zijn toch?
@dreetje: nog even volhouden een paar dagen hoor…dan kan ie hopelijk zelf zn verhaal vertellen en kun je er misschien iets mee…wat het dan ook mag zijn. lastig voor je hoor dat zeker
Heey dames!
als eerst een berichtje voor cleopatra
over welke suus heb je t? zijn er nogal n hoop hier!
sowieso zit ik hier nogsteeds voor vele verschillende redenen:
- heb n relatie gehad met een egyptenaar en heb er een hele tijd gewoond
- heb leuk contact met de mensen hier en ben benieuwd hoe het met hun allemaal gaat en verloopt en dat hou ik graag bij.
- stukje verwerking van de relatie die ik gehad heb ( 2jaar en 4 maanden is niet niks en van die tijd ben ik er meer dan anderhalf jaar geweest/gewoond).
- ben forumberheerdster van t egypteforum, dus moet wle n beetje op de hoogte en aanwezig zijn
- Ik wil graag anderen heklpen, en op deze manier kan ik zo nu en dan ook mensen de nodige steun geven
- relaties met een egyptenaar ka je op vele manieren verstaan: vriendschappelijk, kennissen, je komt er vaak, ervaringen waardoor je relaties met egyptenaren aanhangt. Dit zorgt juist voor extra veel ervaringen en afwisselingen van het soort mensen die hier zijn.
Dast is juist het goede aan dit forum, er is een breed publiek van relaties met egyptenaar en ook heel veel verschillende ervaringen waar vele mensen wat aan kunnen hebben. en als iemand zich iets afvraagt ove rmij, of over de relatie die ik gehad heb, vind ik het alleen maar prettig om mijn ervaring te kunnen delen. Hoe meer ervaringen je hoort en leest, hoe realistiser het beeld word over hoe zo een relatie in elkaar zit.
Zoals ik ook altijd zal blijven zeggen,. ik heb genoten en heel veel geluk gehad in mijn relatie. Ik heb dingen meegemaakt die niemand anders zal meemaken en daar ben ik onwijs dankbaar voor, ik ben gaan realiseren hoe verschrikkelijk verwend we worden in Nederland en ik weet ook dat ik op het juiste moment de juiste beslissing heb gemaakt door er een punt achter te zetten.
]
@ Hadya, wat jij schijft over emiden die zichzelf verliezen, herken ik mezelf in. gelukkgi kwam ik er dan ook zelf achter.
Ik wilde altijd mijn respect tonen voor de mensen en miijn toenmalige vriend. daardoor geef je zo veel meer dan je eigenliojk door hebt. Toen t net uti was ging ik opeens regelmatig naar het strand alleen, terwijl ik dat daarvoor NOOIT deed, omdat ik me er toen neit goed bij voelde maar daarbij ontnam ik mijn eigen vrijheid. ja ik deed het vrijwillig en was totaal niet gedwongen, maar ik wilde gewoon niet zonder hem naar het strand.
Eigenlijk heel appart!
@Julie, dat gaat nog lachen worden in Turkije! ik vertrek rond de 15e april daar naartoe! ben benieuwd. heb helaas wel al gehoord dat je daar ook niet hand in hand mag lopen of kusje mag geven op straat, das nou weer jammer haha!
@ dreetje, ah gelukkig weet je tenminste iets van hem,l beetje jammer dat het niet rechtstreeks is, maar beter iets dan niets natuurlijk. dikke knuffel voor jou!
@ Camilla. GEFELICITEERD! tof man dat ie m heb gehaald! op naar de praktijk! ![]()
@ sof3, sterkte ook weer een lastige situatie. kje zal zeker de juiste beslissing maken!
@ Zonnetje. Ik ga er wel vanuit dat ik in begin september in Turkije zal zijn, dus wieweet kunnen we daar nog ffe meewten ![]()
@ suusje, hoe gaat het met jou en de kleine Jasmin? nog veel contact met de papa en al plannen om weer naar egypte te gaan?
@ muchaha, hoe ist tegenwoordig met jou en de manne? nog n leuke bodyguatrd aan de haak geslagen hihi?
@ hihi/shisha, hoe gaat het met je? ik hoop dat ales echt goed gaat met je! hou je sterk!
@ raks, heb gerard helaas zelf helemaal neit gezien… natuurlijk wel veel gehoord toen hij er was maarja. heb peter beense wel nog gezien hier
hoe gaat t met je buikdanslessen? is dat trouwens ook zo traditioneel in Turkije?
Ik denk dat ze met arabisch turkije meer doelde op dezelfde religie en moslim cultuur.
@ petry, jij bent toch goed bevriend met egyptische vrouwen? wat vonden/vinden die van de revolutie? tot nu toe ehbben we eigenlijk voral de meningen van de mannen gehoord ipv de vrouwen.
@ feluka, Ik hoop dat het goed gaat met je man, zijn jullie al in Hurghada bij t Nile Hospital? veel sterkte en een dikke knuffel!
@ kauyuma, geef Mloos een mega grote knuffel en een kus van mij als je haar weer ziet
hihi
@ Cleja, ja als ik zo bezig ben voor iedereen dan ook even voor jou hoor! hoe gaat het met jou en je mannetje, heb volgensmij al een tijdje niets gelezen hoe t er bij jullie voor staat.
Nou denk dat ik nu bijna iedereen van t forum wle gehad heb haha! zo niet, sorry ;).
In iedergeval voor jullie allemaal een fijne avond toegewenst!
xxx suusie
turkije is toch wat vrijer, nee? nou in de toeristische gebieden toch…?
goh jeetje weer al dat gedoe haha
ben nu wel niet echt van zin om een turk aan de haak te slaan maar dat was ik ook niet van zin in egypte dus ja
lol2
trouwens nog geen leuke oostenrijkers tegengekomen?? ![]()
“reis rond de wereld”
hahaha
![]()
Ben het met jou eens, dat het erg belangrijk dat je jezelf moet blijven in welke relatie dan ook …
Wanneer je veranderd voor een ander en er zelf niet achter staat, dan verlies je op den duur jezelf !!
En hij is toch verliefd op jou geworden ( een Europese ) ??
Jezelf wat aanpassen is prima, maar totaal ( of veel ) moeten veranderen, nee , dat vind ik niks…
Ik vind dat het geloof ( welk geloof dan ook ) persoonlijk is en dat je dat niemand kan opdringen of iemand daardoor kan bestempelen als "slecht "!!
En dat voor mij hetzelfde met iemands cultuur…
In het begin van een relatie met een Bp, moet je heel duidelijk en eerlijk jouw grenzen stellen en bewaken en jezelf niet verliezen of verloochen…
Iedereen is een individueel met zijn eigen karakter en eigenschappen !!
Haha, de Oostenrijkes zijn 3 x niks! en de nederlanders willena lelen t bed in duiken. ach er zitten wel soms leuke tussen haha
maarja heb noueenmaal meer met ‘‘niet nederlanders’’. engelsman ofzo
hihi,
nouja ik ga er idd ook heen om GEEN turkse man aan de haak te slaan en al zou ik dat wel doen, is het meer voor de lol dan om uiteindelijk een echte relatrie mee aan te gaan.
Ik dacht idd ook dat het wat vrijer was, maarja dan krijg je daar blijkbaar gelijk een slechte naam… een kopje koffie drinken beteknd voor hun dat je samen bent en een vriendschappelijke relatie met de man bestaat niet. en dat hoorde ik van een dame die er al een paar jaar n relatie met een turk gehad heeft! maarehh we gaanw el spanne daar samen hoor! ik neem me WII ook mee ;0
whahaha
Niet alleen wij moeten aanpassen hun ook natuurlijk je moet samen geven en nemen anders werkt het niet.
Je moet je eigen niet verliezen blijf wie je bent dat is zo belangrijk sofi sterkte.
oh neeeeee
had idd ook op dat we daar dan maar wat lol konden beleven en geen habibi’s overal en verkocht worden voor kamelen en huwelijksaanzoeken en zo hahaha
lol2
maar dus ff voor de lol aanhaken zit er dan ook niet in…
ppfff ze mogen toch eens een godsdienst uitvinden zo tss het europese en de islam in hoor als je het mij vraagt ![]()
Alle meiden die naar Turkije gaan binnenkort, pas maar op, ze veroveren net zo goed je hart hoor
hahahah!
En euhm, je mag er best wel hand in hand over straat lopen en kusjes geven
zeker in toeristische gebieden!!
En wie weet belanden jullie dan ook nog op het Turkijeforum, altijd welkom!!!
Hihi, kon het niet laten om dit even te zeggen
! Sorry voor het binnenvallen! xx
turken zijn ook charmeurs hoor en dan moet je overal appel thee gaan drinken hahaha nou ook hier blijven schrijven hoor wil alles weten ![]()
Kon hij zijn theorie trouwens in het Arabisch doen? Ik weet dat men hier theorie examen in elk geval in het Engels of Turks (misschien ook Marokkaans…) kan doen…
Wahahaha ja die Turken zijn zeker ook charmeurs. Blegh… appelthee haha en mierzoete koekjes, succes daar ![]()
En Suus wat ben je nou toch weer allemaal van plan, beetje kusjes geven op straat… tssss
Als t jullie daar goed bevalt en tis met M over dan kom k die kant ook wel een keer op haha…
Ik weet niet hoe het zit in Nederland is maar hier heeft hij theorieles gevolgd in het Arabisch 6 weken lang en daarna zijn ze met de hele klas en de leraar naar het examencentrum gegaan waar ze een oortje in hadden waar alles vertaald werd door de leraar in het Arabisch en dat is echt super goed want nu begrijpt hij alles goed en niet half.
En zijn leraar/tolk is dus ook een vertaler en heeft zijn rijbewijs vertaald waardoor hij geen praktijk lessen hoeft te volgen hij mag gelijk afrijden als hij dat wilt.
In Nederland hebben ze denk ik ook wel tolks voor dit maar dat weet ik niet zeker.