'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Ja… mannen. Als ik er van overtuigd ben dat t met M over is dan ben ik er ook even helemaal klaar mee.
Dan wordt reizen mijn nieuwe grote liefde :wub:

Oh en sporten :slight_smile: ben echt fanatiek bezig!! haha

ja Mloos wat is het met die egyptische mannen die zo in ons bloed kruipen he??
heb het nu ook weer ff moeilijk door de confrontatie terug… verdomd moeilijk als je hart en verstand iets anders willen…

Ook al is zijn beslissing mss iets moeilijker om voor ons te begrijpen Mloos, vind het wle super van hem dat ie goudeerlijk tegen je is!

Graag gedaan Julie, een bakkie troost :cheer:

Dreetje, nog meer sporten? wil je Miss Fitness 2011 worden? lol2

Irm,:kus:

@ Julie, helemaal met je eens. Gevoelens die alle kanten op schommelen, brr… zou ze er t liefst allemaal uit schoppen. Bah!

@ Mloos, fijn dat je hier kunt laten zien dat niet alle Egyptenaren ‘fout’ zijn zoals sommige mensen lijken te denken. Hoe moeilijk het ook is, hij is wel eerlijk geweest en probeert het niet nog moeilijker voor je te maken, dat pleit wel voor hem. En ja… dat puber gevoel ken ik haha… vreselijk. Maar we komen er wel een keer door heen… (tip: sporten!! :wink: ) Als je maar hebt genoten van alle mooie momenten, hoe lang of hoe kort het ook heeft geduurd.

@ Muchacha, haha Miss Fitness zal ik nooit worden hihi… maar ach… wie weet wordt ik heel strak nu :wink: Maar ik hoorde dat sporten een stofje in je lijf aanmaakt waardoor je je gelukkiger voelt, dus laat t daar dan maar goed voor zijn. Het helpt mijn hoofd leeg te maken :slight_smile:

och ja ik heb nu zoiets van we zien wel… if it was meant to be…
Inshallah he lol2

wie weet lopen ik en Suus een leuke Turk tegen het lijf (mss best wel niet dezelfde haha) en lopen we over naar het Turkije forum lol2

Waarom nog op t egypte forum suus?

waarom niet?? suus is meer dan welkom en kan toch ook nog steeds haar bijdrage hier op het forum leveren om haar raad te geven en eigen ervaringen…
is toch niet omdat suus niet meer in egypte verblijft of geen relatie meer heeft dat ze er niet meer mag zijn?
anders moet ik het ook maar eens afbollen lol2

2 likes

Ik ga het voorlopig ook op ‘Hold’ zetten. We hebben de ene discussie na de andere sinds de visumweigering…kwou eind deze maand gaan, maar sterk aan het overwegen, om gewoon thuis te blijven. Als ik voorstel om te gaan, tekorte periode (14dagen), als ik nog steeds met bikini op het strand ga liggen (oneindige discussies hebben we eral over gehad)…en dan zegt hij: u don’t want to be my wife, u just want to be my girlfriend…

mag je niet in bikini op strand liggen sofi3?
hoe lang zijn jullie al samen?
tgoh wat zijn ze toch soms zulke ***** he
:smiley:

Iets meer dan een jaar, in het begin geen probleem met die bikini, tot dit jaar in januari, begon hij er nogal moeilijk over te doen. Met alle respect voor het geloof, maar dit gaat me soms gewoon wat te ver…

1 like

oohhh vervelend sofi nou als hij er nu al moeilijk over doet wat straks?? ppffff misschien kan je altijd gaan om te kijken hoe het loopt maar het blijft lastig sterkte.

Clejopatra iedereen mag hier op het forum schrijven hoor en wie ben jij stel je eigen eens voor.

2 likes

Sofi, zeg hem dan dat je wil hij dan ook maar eens een boerka aandoet en gesluierd op het strand rondloopt, omdat je niet wil dat andere vrouwen naar hem loeren… Is kijken wat hij daarop te zeggen heeft…+ het is niet jouw geloof! Dat moeten ze ginder maar eens beginnen begrijpen hoor!

En Suus mag toch blijven? Het is niet omdat je een veteraan bent, dat je eruit moet!

1 like

Ik had het moeilijk afgelopen week om in egypte t evertoeven allen met M, en begon aan vanalles te twijfelen
had zo de indruk dat al die egyptenaren me bekeken van kijk die hoer daar met haar egyptenaar hahaha belachelijk weet het maar had nou eenmaal dat gevoel en had hem dat ook gezegd en toen vroeg ik zo dingen als wat vinden die egyptische vrouwen eigenlijk van osn en zo??? µ
hahaha lol2

en hij zei van “nu moet je ermee ophouden met u twijfels en vragen, als je ooit wil verhuizen naar egypte of het nu met of zonder mij is, zal je je visie en gevoel echt wel moeten veranderen hoor. blijf gewoon jezelf, hoe je je kleed en gerdaagt en zo, anders ga je nooit gelukkig worden in een ander land dan het jouwe, behou je eigen ik! je hoeft je echt niet volledig aan een ander land aan te passen hoor, je bent hier heus niet de enige westerse vrouw, ze aanvaarden je wel!”
dus daar heeft ie enorme punten gescoord wel
lol2

1 like

Haha!! Ik heb es eens iets gelijkaardigs gezegd en kan echt fel uit de hoek komen als hij zo begint…

Oooh ja Julie, swaar!
Hoe was Egypte?? Was het helemaal uit het oog verloren. :stuck_out_tongue:

Hahha zou bij mij ook puntenpakken zijn hoor! :stuck_out_tongue:

hihi :smiley:
ja egypte was ENORM verwarrend haha
dubbel gevoel, zowel over het land als voor mij privé…
niet echt een veilig gevoel gehad maar ook niet onveilig, nou ja als je dat snapt hahaha
denk wel dat het de goeie richting zal uitgaan met egypte, als er natuurlijk een degelijke regering komt maar heb wel heel veel positieve en VRIJE dingen gehoord tijdens mijn verblijf, was soms aangenaam positief verrast :slight_smile:
maar het zal nog heeeeeeeeeeeeeeel lang duren eer ze “er” zullen zijn…

pppffff ik krijg mijn flesje cécémel niet open… :frowning: nu mis ik hem toch hoor! haha :kus:

Hahaha :smiley: uhmmmmm Cééécéééémel! Is daar soms een Egyptische variant op? Ik ga dat uitzoeken!

Dan heb ik toch al een idee aan wat ik me moet verwachten…
En wat bedoel je met die uitspraken?

xxx

Het leger bezit een deel van de economie. De licenties op importrechten bijvoorbeeld. Elke hoge pief die op zijn 40e met pensioen gaat, gaat in ‘zaken’ met behulp van het old boys netwerk. Ze zijn nét zo corrupt als de rest, met als uitzondering dat zij wél georganiseerd en gestructureerd zijn. Ik duim voor de jonge demonstranten, die hier wel weet van hebben, maar een manier moeten vinden om ze te bestrijden…

1 like

M is over bikini gelukkig van t begin af aan duidelijk geweest haha… hij vindt niks, althans, bikini is prima maar niet iedereen hoeft t te zien. Ik loop zelf ook niet heel blij en vrolijk in mijn bikini rond, als het even kan sla ik een handdoek oid om. Dat viel M direct op.
Tijdens onze vakantie zijn we gewoon naar afgelegen strandjes gegaan, heel relaxt moet ik zeggen :slight_smile: :slight_smile:
Verder tja, lette ik een beetje op en deed hij niet al te spastisch als er toch iemand voorbij kwam. (hihi een collega van hem wilde later een foto van mij zien maar onze vakantiefoto’s bestaan voornamelijk uit strand foto’s dus die collega mocht wel een foto zien maar M hield wel zijn hand over mijn lijf haha :slight_smile: vind ik wel fijn)

Veel mensen zullen t maar niks vinden dat hij die mening er op na houdt, maar hij is er van het begin af aan wel eerlijk over geweest en samen kwamen we er wel uit. Samen over alles praten brengt je een heel eind.

Ik vind t persoonlijk niet zo fair als een man eerst alles prima vindt en er later toch een probleem van maakt.

1 like

Helemaal eens Dreetje!
Het is trouwens ook vaak de vrouw, die zich WIL bedekken (op het strand of gewoon op straat) en het is niet altijd de keuze van de man. Ik heb begrepen dat vrouwen dit doen uit respect voor hun man (en natuurlijk religie), omdat hij dan de enige is die dat mag zien. Best wel een lief gebaar toch?

Tis maar hoe je het bekijkt. Je kan altijd iets goeds in iets vinden en daar ben ik heel erg goed in. :slight_smile:

Het haar van de vrouw is iets wat een vrouw mooi maakt en andere mannen kijken daar graag naar. Dat kijken gebeurd niet zo snel als de dames hun haar bedekken. Vandaar een logische actie om het te bedekken.

Dat de man het bedekken van haar lichaam van haar eist lijkt mij dus minder prettig voor hem. Dan is het meteen niet meer iets wat vanuit HAAR komt en zal hij er dus ook minder blij om zijn of minder respect voor hebben.

Ik vind het persoonlijk ook heel vreemd dat hij het eerst wel ok vond en daarna niet meer. Dan heb ik meteen zo iets van, “heee was jij eerst wel eerlijk daarover??”