'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

ik zag bij een andere site dat er nog maar 5 stoelen zijn is dat zo of doen ze dat expres maar wij gaan boeken nu oke 10 euro meer straks misschien nog meer en zijn we alleen maar teleurgesteld

Sorry Camilla, ik zal het echt niet weten. Ik word er zelf altijd helemaal zot van als ik voor mijn man en/of dochter een ticket moet boeken. Dan blijf ik maar zoeken en weet ik ook nooit wat ik moet doen. Wel een tip voor je: boek je vandaag bij D-Reizen dan morgen niet gaan kijken of het goedkoper of duurder is!!
Succes ermee!!!
En niet vergeten langs te komen als je in Alexandria bent!! :dag:

hahaha dat weet ik ik zal echt niet morgen gaan kijken hoor we boeken nu en klaar en we komen zeker in Alexandria langs

ik weet niet voor hoe lang en welke datum jullie zoeken, maar via transavia.com kom ik t goedkoopste uit op t ogenblik. vertrek 1 maart t/m 8 maart. dan is t iets van 350 euro!

transavia vliegt niet naar cairo wij hebben nu een ticket voor 310 euro met egyptair ik ga 1 week en M 2,5 week voor dezelfde prijs deal geen boekingskosten

@ Camilla…wat is je eindbestemming, Cairo? Weet je waarom het vandaag duurder is? `ligt aan de boekingsklasse van het vliegtuig. De goedkope klasse zijn als eerste weg en daarna krijg je de duurdere, terwijl je gewoon in de economy zit…

1 like

Haha ja, M zei iedere keer ook waneer we in de auto zaten en iets hadden gegeten of gedronken dat ik t gewoon uit t raam kon gooien! Nou mooi niet, ik zat lekker op zn hollands alles weer in een tasje te proppen en pas als ik een fatsoenlijke plek had gevonden waar ik t weg kon gooien wilde ik t kwijt haha M begreep daar niets van. Net als dat ik standaard mijn gordel draag in de auto.
Ik snapte trouwens niets van t afval, ik zou t wel even weggooien, M zei dat dat om de hoek kon. Ik zoeken naar een container oid (hihi) niets kunnen vinden dus ik met mn rotzooi weer t appartement in, zie ik M mij verbaasd aankijken, heb je je rommel nou nog steeds?? Gooi het nou toch weg! Hahaha… ik snapte t echt niet. Bleek dat ik aan de donkere plekken op straat kon zien waar ik t neer kon leggen, als de hoop dan groot genoeg werd dan stak iemand er wel de fik in…
Is dat normaal??? Haha, ik voelde me heel westers en blond :smiley:

1 like

ja eindbestemming cairo

@Camilla…welke periode?

@Dreetje, kben echt blond…
@ Suusieme, nog veel fun in Austria…turkse jongens kunnen ook leuk zijn…ahahahahah

@Kaumeya, Mloos en Feluka, heel veel sterkte met de wederopbouw and keep up the good spirit…komt het toerisme al een beetje op gang daar?

@Petry, heeel wat anders ja…kwilde in het najaar naar jordanie gaan> maar dat zit er ff niet in

ik ga 22 feb tot 29 feb en M blijft tot 10 mei

@ Camilla… februari heeft maar 28 dagen :cheer:

hahaha ik bedoel april 22 april tot 29 april en M blijft tot 10 mei

:smiley:
Wijsneus. Zo blond ben je dus niet.
:smiley:

Heb ze gezien! :slight_smile: Leuk. Ik laat t weten als die van mij er op staan. Nu dus nog niet haha…

Nou wij hebben geboekt hoor 312 euro pp van Brussel naar Caïro met Egyptair dus eten en drinken aan boord en de vluchttijden zijn perfect kunnen lekker heen en terug met de trein geen gezeik met vervoer wij zijn blij ole ole.

1 like

gezien…

Lekker camilla, dat gaat al opschieten! Ik had ook even zitten kijken naar tickets, maar 312 is een nette prijs op het moment!
Dreetje, balen dat je nog steeds niks gehoord hebt, maar het is bijna 1 maart dan heb je hopelijk wat meer zekerheid!

Ik heb pas weer vanaf 18 juni vakantie :frowning: duurt nog veel te lang!

en ik heb all you need een brief geschreven met de vraag of ze mijn oma naar Egypte willen begeleiden zodat ze M. kan ontmoeten! You never know…

Heb hem al gezien :zon02:…

@Camilla…lekker hoor…denk dat ik ook maar een reis ga boeken naar egypte :vak02:…

Welteruste, deze wijsneus gaat slapen… Ma asalam :slapen:

Ma brouk, Camilla!!
Jullie kunnen jullie alvast gaan verheugen op jullie vakantie naar een ‘nieuw’ Egypte.
Een hele fijne tijd om naar Egypte te gaan; eind april/begin mei.

( P.S. Wil je een zak senseo voor me meenemen, is helaas bijna op en hier niet te krijgen. )

Thanks ja wij zijn heel blij en indd 312 is het goedkoopste op dit moment en we kunnen wel wachten wordt denk alleen maar duurder.
Heel toevallig zijn ticket van vorige jaar april zitten kijken was 271 ach ja eindelijk weer naar Egypte we zijn ook heel benieuwd of we veranderingen zien.
Ja ik neem wel een paar zakken senseo mee je moet maar zeggen welke smaak en merk je graag wilt.

1 like

@Suusje…slaapt Jasmin al :-)…wat leuk dat je All you need heb geschreven, ik hoop dat een je reactie van hun krijg… Ik ga 21 juni voor 2 weken naar egypt, als je toevallig daar bent… Ga mun verjaardag daar vieren :cheer:…iedereen is welkom :vak02: