'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Hihi, zie mn profiel :wink:
Dat bedrijf lijkt me een goed idee, als je teveel werk krijgt kom ik je wel helpen :slight_smile:

Oh echt? Weet je ook waarom?

net gezien op www.skytours.nl
geven 1000 gratis verblijven weg in egyptische hotels
enkel de vlucht moet betaald worden
zo zullen de hotels wel terug vol geraken :cheer:

ja oke dank je petry heb je meer info om niet te boeken bij vliegfabriek? Vliegwinkel hebben dezelfde tickets dus we kunnen daar ook wel boeken.

Ja jammer we hebben geen hotel nodig waarom geen vliegticket 2 halen 1 betalen?

Sofi je moet echt wel in bezwaar gaan hoor in de meeste gevallen wordt dit toch goedgekeurd het is weer stress maar ja dit blijft nu eenmaal met een Egyptenaar kop op.

1 like

hahaha dreetje en muchacha ik zie jou al lopen met een onwijs grote zonnebril en hoed hihi

1 like

Nee, enkel die melding vorige week. Maar, als je voor hetzelfde geld ergens anders kan boeken, dan zopu ik het risico niet nemen. Garantie = garantie, en je kunt het beter wél hebben, toch?

ja dat klopt ga ik ook zeker doen :thumbsup:

Dreetje…alle hulp is welkom…ahahahaha… hebben we tenminste een excuus om in egypte te blijven…ahahahahahaha

Camilla, ja valt toch niet op met zonnebril he, tis daar toch warm ehehe…of ik ga vermomd als egyptische :zon02:

@ Dreetje…euhmmzz, hoe moet ik jouw profiel bekijken?? ik zie geen foto…ben beetje bounty: blond van binnen en bruin van buiten:cheer:

Ja daar heb je gelijk in maar ik heb een grote fantasie en zie al van alles voor me lol2

Hier in Alexandria gaat alles zn gangetje.
De school van mijn zoon is weer een week uitgesteld (3e week dus!) en begint isa nu op zondag 6 maart. We wachten maar weer af!
De veiligheid is hier nog echt niet terug op straat, vind ik. Haast nog geen politie te zien en of ze nog zullen komen, dat is de grote vraag??

Trots ben ik nog steeds op de jongelui hier. Ze blijven bezig en prachtig om te zien. Vandaag ook meisjes het verkeer zien regelen en ze zijn overal volop aan te verven. Echt een pluim voor ze en ze zijn toch de toekomst van Egypte. :cheer:

Waar ik me ontzettend aan erger nu: is dat mensen nu echt overal parkeren waar het eerst verboden was (en gelijk een wielklem kreeg!) en afslaan waar het niet mag. :mad:
Als ze een flyer krijgen, gelijk weer op straat gooien. Waar zijn ze mee bezig??? Keep Egypt clean!!!
Aan het gedrag van de Egyptenaren moet ook nog een heleboel veranderen en dat gaat echt niet van de ene op de andere dag. Helaas!!

Deze week gezellig bij Mloos koffie wezen drinken. Ze is bijna mijn buurvrouw, woont 5 minuten lopen van me vandaan. :zon02:

Feluka, ik hoop dat het wat beter gaat met je man en jullie spoedig naar een goed ziekenhuis kunnen gaan. Veel sterkte en beterschap!!

Dreetje, ik hoop dat je gauw iets hoort. Insha Allah neemt hij gauw contact met je op. In ieder geval succes ermee!!

De rest wens ik een fijne avond en geniet van volle teugen van jullie vrijheid daar!! :dag:

1 like

hier in Luxor is er wel terug politie op straat , maar ze nemen vaak een passieve houding aan
eergisteren een vechtpartij aan het station en de politie die ondernam niks
ze stonden erbij en keken ernaar

Blijkbaar leren ze het nooit, ik erger me telkens aan, hoe dirty ze kunnen zijn…; Het zal een lange weg worden op alle gebied

phoe hee! ik had geen internet voor een paar dagen en me pa was op visite en gelijk zijn er bijna 10 pagina’s bij geschreven!
Echt jammer dat ik er niet bij kon zijn met die meetinge, maarja een paar had ik in Egypte al ontmoet (in ieder geval julie & muchaha). Ik zit nu nogstyeed sin Oostenrijk, en heb vorige week donderdag te horen gekregen da tik deze zomer in Turkije zal zitten! het is wat met al die arabieren haha :stuck_out_tongue: heb mijn vader moeten beloven dat ik niet met een turkse jongen thuis zou komen haha :P.

Volgende x zou ik ooke cht wel graag bij zo n meeting willen zijn, maarja dna meot ik ook wel in NL/BE of egypte te vinden zijn denk ik hahaha!
erg leuk dat jullie zo lekker hebben zitten kletsen!

Tess, welkom op t forum! lees t lekker door daar krijg je al veel info van en ik zla je ook nog wel even een pb sturen zo.

Feluka, over Nile Hospital durf ik neits te zeggne hoe duur t is voor opname. Ik heb er vor mezelf een keer bloedtesten laten doen en was in totaal maximaal 200 le kwijt.
Wel weet ik dat de verzekeringen in Nederland het Elsalaam Hosputal beter aanschrijven. ze vonden Nile Hospital eigenlijk te commercieel (met andere woorden: afdingen in t ziekenhuis) In ieder geval heel veel sterkte en beterschap!

@ dreetje, pff lastig die mannen heah? Miss ook wel beter zo…

iemand van jullie vroeg of ie arabisch kon/kan? Nouja basisarabisch lukt em wel maar niet echt goed!

nog iemand vroeg over een werkplek/stageplek voor 1 maand. Ik zou zeggen: probeer het bij de sunrisehotels of Three Corners,. die hebben allemaal nederlandse/belgische mensne in dienst.
Ik heb zelf stage gelopen bij Thomas Cook, maar dit was gelijk voor 6 maanden (moest van school 5, maar het bedrijf nam me alleen aan als ik 6 maanden ging).
je kan ook op spotredsea.com kijken. dan ga je naar Classifieds, dan find classfieds. en daar staan verschillende banen op.

nouja dat is t weer eventjes van mij! Hoop dat t verder goed gaat met alle dames en hun mannetjes! xxx suus

2 likes

advies gevraagd ik had gister ticket gezien en vandaag is hij 10 euro duurder zal ik hem vandaag nu dus boeken of even afwachten tipssssssssss

Camilla, met welke maatschappij is het ticket?
Is zo moeilijk te zeggen tickets blijven tegenwoordig constant veranderen in prijs.
Ik heb vroeger altijd als reisadviseuse bij een reisbureau gewerkt en toen was het allemaal veel simpeler!
Nu zijn de tickets vaak goedkoper bij een organisatie die tickets verkoopt (bijv. D-Reizen) dan bij de luchtvaartmaatschappij zelf!! >>>

dreizen had ik nu de goedkoopste gezien en vliegwinkel alleen bij d-reizen is er nu geen boekingskosten en dan zouden we vliegen van brussel naar cairo met egyptair en nu 10 euro duurder misschien morgen nog duurder of goedkoper ja moeilijk dus even advies nodig

Balen tegenwoordig die ticketprijzen!!! >>>
Wil je wat gaan boeken en kijk je bijv. 5 minuten later naar hetzelfde ticket dan kan zomaar de prijs duurder of goedkoper zijn.
Vroeger had ik in no time een ticket geboekt, maar tegenwoordig. :mad:

Ik heb eigenlijk wel een beetje geluk want ik koop natuurlijk meestal een
ticket met vertrek vanuit Egypte en die zijn meestal goedkoper!!

maar zal ik nu boeken of wachten wat is jou tip ja ik vind het ook lastig het blijft zich wijzigen maar ja wij willen nu eenmaal en straks is het vliegtuig vol

Ik ga voor het eerst sinds jáááren weer eens met de auto en de boot op vakantie. Het Midden Oosten laten we voorlopig even links liggen, Azië heb ik het afgelopen jaar al twee keer gehad, Amerika trekt me niet, dus gaan we met de Hurtigruten, net als Floortje Dessing! Naar de Noordkaap, waar de zon niet onder gaat…