'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

het wordt weer zooooo verkeerd geïnterpreteerd ik dacht alleen dat dreetje wat ouder was en als was dat zo no problem je schets een beeld van iemand die kan verkeerd zijn een beetje goed zijn je weet het niet he

1 like

een leuke ticket gezien ik denk dat wij van de week gaan boeken ole ole

Waar ga je boeken Camilla?

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om vanuit Nederland een bedrijf in Cairo te bereiken die een bosje bloemen o.i.d. bezorgt in een adres in Cairo?

camilla de reactie was ironisch bedoeld hoor , er is niemand op zijn tenen getrapt
er is echt niks verkeerd aan om dat te zeggen van dat ouder inschatten
dat is vaak zo dat je bij het lezen je een beeld vormt van die persoon
en dan blijkt die er heel anders uit te zien
ik denk dat Irm het net als ik ironisch bedoelde toen ze zei
wat wil je zeggen met " ouder "

1 like

@ Raks
nu denk ik dat ik weet wie je bedoelt
ik vermoed dat het die nederlandse dame is die samen met haar egyptische man Nile Valley hotel op de westbank uitbaat

Jazeker wel; is wel erg duur!! http://www.cairofloristonline.com/All-Occasions-flowers.htm

klopt, zij heet Karin

Hmz…

Ja er zijn ook wel andere bedrijven, maar boektet is dan meestal vanaf 35 euro… Daarom wilde ik graag een boeketwinkel vanuit cairo, dan zit er geen nederlands bedrijf tussen… Scheelt stukken in de prijs neem ik aan…

Of iets anders… wat er op lijkt… ik ben opzoek naar een bezorgdienst die een cadeautje afgeeft aan de deur… in Cairo

hahaha dat weet ik feluka maar dit was ook ironisch bedoelt omdat wij het zondag over de koran hadden wat op vele manieren wordt geïnterpreteerd.
Ik ga boeken bij vliegwinkel/vliegfabriek en vandaag ook weer aangemeld als vrijwilliger ik ga in juni 5 dagen een groep verstandelijk gehandicapten begeleiden op vakantie ik heb dat altijd al gedaan maar door omstandigheden de afgelopen 2 jaar niet meer en nu weer heb er al zoveel zin in.

hahaha vliegfabriek.nl en vliegwinkel.nl kan je ook vanaf brussel vliegen daar hebben ze vaak leuke tickets voor cairo dan he ja de namen die heb ik ook niet bedacht :slight_smile:

@ Irm: nee, niets. Weet ook niet of ik dat nog verwacht. Maak me zorgen dat er iets gebeurd is, maar ben ook boos dat ik niets hoor en verdrietig dat ik niets weet. :tear:

Wij hebben ‘ignored’ gekregen vandaag, 6 maand na visumaanvraag…

ooohhh dreetje nou pfff sterkte

ooohhh sofi wat balen zeg nu moet je zeker in bezwaar gaan succes

1 like

Weet nog niet, kheb gewoon een mail gekregen, met weigering.
Vriend gaat morgen ambassade bellen, met wat voor reden. Kvoel me heel erg moe, de situatie laatste maand in Egypte, het wachten, de spanning.
K komt af met de gekste oplossingen: de volgende vakantie, gaan we naar Cairo en trouwen we hier…ben het geloop met papieren,stempels,vertalingen…enz effkes heeeeeel erg beu (ken ook de weg niet om bezwaar te maken)

Wat vervelend zeg!!
Ze moeten een reden opgeven voor de weigering, anders valt het onder ‘willekeur’.
Vraag met klem of ze de reden op schrift zetten.
Partner van een vriendin van mij is advocaat, als je wilt en als je meer weet kan ik navraag doen over hoe bezwaar te maken.

Groetjes
Pit:dag:

1 like

UITKIJKEN MET DE VLIEGFABRIEK !!! Vorige week werd er geschreven dat dat een onderdeel van Niletravel is, en zoals je weet is die uit het SGR gezet!

1 like

@sofie, wat vervelend voor jullie, maar blijf doorgaan de aanhouder wint altijd :slight_smile:

@Dreetje, ik denk dat ik een bedrijf ga opstarten a la inspecteur gadget, incognito manne
bespioneren ahahaha. Je had toch fotos gemaakt, zou je me die kunnen mailen? :slight_smile:

@Irm, U bent niet oud hoor, U heeft gewoon de spirit van een 25 jarige :-)…

3 likes