nee joh irm maar sommige hebben geen foto en dan denk je weleens hoe oud zal diegene zijn of komen ze gewoon heel volwassen over je weet het soms niet toch je vormt automatisch een beeld in je hoofd.
oud/jong/dun/dik/blank/donker het maakt allemaal niet uit hoor 1 ding hebben we gemeen Egypte.
No, no … gelukkig niet!
Ik ben opgegroeid tussen Arabische mensen, voor mij zijn het gewoon vrienden. Geen relatie kandidaten. Men probeert het wel, maar ze kennen me onderhand wel ![]()
zo’n meeting kan zeker ontzettend leuk zijn! Heb er een paar meegemaakt van het turkije forum en inderdaad je weet veel over elkaar en om elkaar dan in het echie te zien is erg bijzonder!
2 van mijn liefste vriendinnen ontmoet via dat forum! 1tje zomaar aan gekoppeld met treinreizen naar een meeting en de ander kende ik officieel via hyves!! waar internet al niet goed voor is he ![]()
hier zit vriendlief in Luxor bij zijn familie omdat er in Hurghada nog niet echt extreem veel toeristen zijn!! Hij verveelt zich dood dus stalkt mij heel de dag met smsjes
moet er maar van genieten zolang het duurt het haha!
Iemand nog de goude tip voor een ticket te boeken? heb vanaf 19 april vakantie en wil 20 april voor 2 weken naar m’n lief toe maar vind alleen tickets van rond de 500 euro ![]()
Iemand nog de goude tip voor een ticket te boeken? heb vanaf 19 april vakantie en wil 20 april voor 2 weken naar m’n lief toe maar vind alleen tickets van rond de 500 euro ![]()
Hallo,
Als het vertrek ook vanaf brussel mag is de prijs bij tho.a. c.ock 345 euro voor die periode
succes!!!
Jill
Brussel is geen probleem! is zelfs iets dichterbij dan Schiphol haha!! zal eens even gaan kijken dank je wel!!
graag gedaan!!!
@Overthemoon,sorry ik zag net die aanbieding vanaf dusseldorf gaat morgen al in en niet zaterdag.
no problem
ben je al dankbaar voor alle hulp!!!
ja zeg “ouder " wat bedoelen ze daar mee he Irm :o
ikzelf en mijn man zijn ook niet zo " piepjong” meer
je bent niet alleen hoor Irm
hebben wij toch maar weer veel levenservaring hé waar we kunnen op terugvallen :cheer:
mijn man vond het best amusant om susu bezig te zien en te horen
ze spreekt perfect arabisch
hij moest er om lachen om dat " jonge geweld " ( niet letterlijk hé , ik bedoel verbaal) over die egyptisch kerel zien heen te walsen
ben zelf een heel rustig type
hij vroeg zich af of alle europese meisjes zo heftig zijn
Irm als je de volgende keer in Luxor bent en of je zoekt logement
laat maar een seintje
als ik er ben spreken we zeker af
het is al volop zomer hier :zon02: gisteren 28 °
sorry meiden wil jullie niet jaloers maken hoor
Das lang geleden… Zit nu in dubai airport, wachten op me vlucht naar Irak.
Egypte was heeeeeeeeel leuk!!
goede vlucht susu en de groeten aan je ouders
blij date horen dat egypte je zo bevallen is
vond het erg leuk om je in levende lijve te ontmoeten
Hoi Susu,
Een goede tijd gewenst bij je familie in Irak!
Wil je ons laten weten hoe de situatie daar is?
Morgen komt een vriendin van me langs (haar man is bij de politie en traint agenten in Irak) en ik ben benieuwd naar haar ‘laatste nieuws’…
Groetjes
Pit :dag:
ik heb nog een paar dagen eer ik weer helemaal hersteld moet zijn
alleen normaal train ik stiekem nog tussendoor, maar van die egyptian walk komt nu echt niets terecht ![]()
nee hoor dat is iemand anders, ken hier ook geen karin
woont die ook in Luxor ???
wat susu betreft dat is een mooie combinatie van arabisch temperament
en het verbale van een hollands meisje
best wel grappig om haar zo van de ene seconde op de andere te horen overschakelen van het arabisch naar het nederlands
ik vind het zelf ook zo amusant om te zien hoe een jong meisje een egyptische kerel op zijn plaats zet
ik geloof jou hoor als je zegt dat je ook verbaal je mannetje kan staan
mooi zo , van bij het begin laten voelen dat je power hebt
een tip voor degenen die zich nog moeten introduceren bij de toekomstige schoonfamilie
ook van bij het begin duidelijk je grenzen aangeven
heb een jaar in een flat boven mijn schoonfamilie gewoond
van de eerste dag duidelijk gemaakt … deurtje toe wil zeggen ons met rust laten , deurtje open altijd welkom voor een bezoekje en een theetje
heeft maar een weekje geduurt dat ik er vreemd voor aangekeken werd
en toen was het voor hen ook een normaal iets wat ze steeds gerespecteerd hebben
duidelijke afspraken van de eerste dag , zo heb je later geen problemen
dan komer er later geen toestanden van als ze proberen wat op te dringen
Leuk om te lezen dat het zo gezellig is geweest afgelopen zondag.
Ik had het leuk gevonden om erbij te zijn. Ook om Jasmin te zien en jullie allemaal te ontmoeten. Maar helaas. Hopelijk een volgende meeting.
Ha Feluka, wat heerlijk herkenbaar over die grenzen aangeven, hahaha, ik blijf (sinds bijna 3 jaar) mijn grenzen ‘in de gaten houden en aangeven’.
De laatste keer dat ik naar Egypte vloog zat ik naast twee volwassen egyptenaren die al jaren in Belgie wonen.
Eén vertelde dat hij altijd een pak paracetemol meeneemt als hij naar Egypte gaat en dat die binnen een week op zijn…hoofdpijn kreeg hij soms van alle bezoek van familieleden en het hiermee gepaardgaande slaap tekort.lol2
Groetjes
Pit:dag:
@ pit
klinkt mij inderdaad bekend in de oren
rare gewoontes hebben ze
als er iemand pas bevallen is of ziek dan is het een komen en gaan van bezoekers van smorgens tot snachts en je moet iedereen een drankje aanbieden
je wordt overladen met goede raad
geen minuut rust heb je , soms hebben ze dan nog alle kindjes bij die
op een wip heel je huis op zen kop zetten
eigen familie komt de ganse dag wat " rondhangen" en denken dat je daardoor beter wordt
iedereen heeft dorst en honger en doet een dutje waar er plek is
je moet echt heel kordaat zijn of je geraakt zo overspannen
goed bedoeld maar ooooooooooooo zoooooooooooooo vermoeiend