'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Volgens mij geef je zelf in je stukje al heel duidelijk antwoord op je vraag.

Haha, ja eigenlijk wel :smiley: , toch maar even bevestiging eh, ik ben ook maar een vrouw hoor! :stuck_out_tongue:

Al iets van M gehoord?

Bedankt voor de raad , allen :wink:

Geeft ie trouwens een reden voor zn stilte? Of was het over tussen jullie en verschijnt hij nu toch weer?

En nee… nog niet niets van M gehoord. Ik ga zo uit frustratie sporten terwijl ik een grondige hekel heb aan sporten… :smiley:

Uuuuhh, Toen ik er achter kwam dat hij met ander bezig was… heeft hij mij geblokt van facebook, skype,… om zijn reputatie en werk te redden. Ik heb hem toen 2 mails gestuurd, maar heb hier geen reactie op gekregen! Ik heb hem een keer gebeld en toen deed hij of er niemand was aan de andere kant van de lijn… vinden jullie dat een echte man? Hij is 28… meer de verschijnselen van een jongentje van 16…

Nu hoef ik hem ook geen uitleg, sorry! Maar het leven is hard.

haha dreetje, :smiley: en terwijl gezond + krijg je meer energie van. Niet op het moment zelf natuurlijk. :stuck_out_tongue:

Blij dat jullie het fijn vonden op de luchthaven, volgende keer in Belgiƫ aub!!

grtjs

wat is de wereld klein
vandaag heb ik susu gezien , wist eerst zelfs niet dat zij het was en zij wist eerst ook niet dat ik soms op het forum zit
ze heeft hier effe halt gehouden en is nu op weg naar Irak
een leuk en mooi meisje , een heel sterk karakter , die zal zeker haar weg
wel vinden in het leven

1 like

Susu met de Egyptenaar die een relatie heeft met een Russische?

hahaha ja kletsen konden we wel ik kan er ook wat van hoor maar vind het leuk om met lotgenoten te praten mensen die het begrijpen heerlijk heel leuk lol2 Volgende keer maakt mij niet zoveel uit waar hoor Breda,Rotterdam,Utrecht of Antwerpen is allemaal wel centraal denk ik.

Moeten we zeker doen ben nog lang niet uitgepraat lol2

oohhh jullie zit lekker in de warmte en hier is het bbbrrrrrrr koud

1 like

Terug van het sporten, ik voel me herboren :wink: haha nee hoor maar doet wel goed. Maar inderdaad, tjonge wat is het koud, vroor bijna van mn fiets!
Wat dat betreft mis ik die zon enorm. En de rest natuurlijk…
Bah, K**situatie maar goed. Weet ook niet wat ik zelf wil, morgen maar weer sporten, tjonge wat zal ik strak worden :smiley:

1 like

ja je ziet , je weet nooit waar je elkaar tegenkomt he
we hadden het pas later op de dag door , ze was op doorreis en had
een plaats nodig om wat te rusten , douchen enz.
zo is ze per toeval bij ons aangeland en toen we zaten we wat te praten
en kwamen we te weten dat we beiden soms op het forum zitten
die meid weet van aanpakken hoor , ze reist helmaal alleen via Dubai
naar Irak.
die Egyptische kerel met tsjechische vrouw en baby zal ook niet goed weten wat hem overkomt. susu laat niet met zich sollen hoor
goe zo susu :cheer:
is ook een goed voorbeeld hoe je niet echt een goed beeld krijgt over iemand die iets op het forum post, soms wordt er nogal heftig gereageerd
goed bedoelde kritiek , maar in een goed gesprek face to face
krijg je een veel duidelijker beeld vind ik
nu een groepje van het forum elkaar in levende lijve gezien en gesproken heeft zal dat ook wel een heel ander beeld gegeven hebben
neemt niet weg dat het forum een goede zaak is , zo kan iedereen die het wil toch een beetje haar ervaringen delen met de anderen

3 likes

@raks bellydance niet lastig??? ik heb me gister tijdens de les mn voet verrekt, en dat is niet eens de eerste keer dat ik schade aan de les heb overgehouden ^^*

en dan heb ik nog neit eens over de bergen spierpijn die ermee gepaard gaan!

Ja Feluka klopt hoor face to face praten is zo anders je vormt een beeld van iemand die wat schrijft maar dit kan totaal niet kloppen je weet immers ook zo weinig van een ander om daarover te kunnen oordelen.
Zondag was ook erg gezellig en veel persoonlijker.
Dus moeten we zeker nog een keer afspreken ben ook zo benieuwd naar de anderen.

Hihi, shisha hoe is het nu met jou en de zwangerschap?

feluka beterschap met je man.

Hadiya al terug van de usa hoe was het daar?

Ooohhh bbrrrrrr wat is het koud vandaaggggggg

Ben benieuwd hoe Julie het heeft en of ze haar reis kan verlengen…zeg dat wel koud:zon02:

Hihi je vormt je zomaar een ouder beeld :wink:

M is nog steeds stil en onbereikbaar (jaja mijn onbereikbare liefde), k krijg toch t idee dat t over is (al snap ik er niets van) dus ik ben weer gaan sporten… Eind van de week kan ik denk ik niet meer lopen van de spierpijn.

hahaha solly
nou je wordt nog sportief dat is wel positief verder heel vreemd nou ik hoop toch wel dat je een verklaring krijgt afwachten weer he

Ja zo gaat dat!
Het ene moment ben je ā€œthe love of his lifeā€, next hoor je helemaal niets meer! Finish.
Voorbeeldje: ruim een jaar lang iedere chatten op FB, Skype en dagelijks smsjes. Tijdens vakanties alles leuk en aardig en daarna: afgelopen!! Via, via hoor je dat meneer druk is met andere liefjes … :dag:

Is that your story?

ja vertel vertel ben jij hihi??