ja ja egyptenaren hebben er nou eenmaal hele leuke tussen zitten he…
Ja, ze kunnen echt veeeeeeeeel knapper zijn dan Nederlandse mannen ![]()
tip isropa.nl heeft tickets naar hurghada van rond de 300,- dus dat scheelt wel veel geld… helaas kan ik daar nog niet voor 20 juni boeken, maar als het goed is kan dat over een week wel! Maar tot 13 juni kan je daar voor 300,- euro een retourticket kopen!
Ik heb bij Niletravel geboekt. Was maar 500 euro p.p kwijt. een hele pakketreis
Ik ga al heel snel naar mn Egyptische liefde ![]()
Ik ben nu wel heel benieuwd naar een foto van jouw egyptische liefde, Ankhesenamun!
Als ie echt zo knap is… ![]()
Ik ben nog steeds een beetje aan het rondkijken voor goedkope tickets / hotel voor in juli… ![]()
Ja, dat snap ik. Maar ik stuur geen foto i.v.b privecy. dadelijk kent iemand hem en gaat klikken, niet dat dat zo is maar je weet het maar nooit. De hotels in Hurghada zijn bekend en ik schreef al in welk hotel hij werkt, dan is hij makkelijk te vinden. Dus sorry maar dat doe ik liever niet.
Hahaha geeftnie hoor.
Snap het helemaal!
Oke, prima ![]()
ik snap het ook, ik ben totaal niet zo, mocht iemand hem kennen en verhalen horen dan hoor ik ze graag hahaha
Ank ik ben nog steeds benieuwd of jij Mahmoud kent van de quadsafari, hij staat namelijk op jouw foto’s op de achtergrond…
Klopt, onze gids van de Quad safari heette Mahmoud, ik ken hem niet persoonlijk maar hij was
onze gids toen we op Quad safari gingen. Ik was met familie in Egypte. En maakten een Quad trip richting bedoeienen. Dus dat is de mahmoud waarschijnlijk die jij bedoelt.
ja dan zal dat hem zijn, dat is mijn mannetje (altijd een petje op)…was die wel een beetje aardig tegen jullie?
Ja hoor, hij was wel aardig
Hoi Biancos,
Tuurlijk, heb net een stem uitgebracht op jullie Jayson, wat een lekker knulletje met die mooie bruine egyptische ogen! jullie kunnen zeker trots op m zijn… Geef hem maar een dikke knuffel van mij :kus:
Ik ben net 2 dagen terug uit Egypte en kan nog niet wennen weer terug in NL dus het zijn even moeilijke dagen, maar ja het moet he.
Ik heb de kleine Jayson ook gezien wat een prachtig jongetje. Wat een schatje!
Wat een prachtige grote bruine Egyptische ogen.
Ik moest inloggen om te stemmen maar ben (nog) geen moeder. Volgens mij kunnen alleen de ouders registreren. Anders had ik zeker wel een stem uitgebracht. Ik krijg gelijk ook zin in kinderen met mn egyptische vriend maar dat is nog te vroeg. Dat doen we pas als we getrouwd zijn en een aantal jaren samen wonen. Maar ik weet zeker dat je prachtige kinderen krijgt van een Egyptenaar. Een heel prachtig halfbloedje. Echt een klein Egyptisch wondertje! ![]()
ja knap zijn ze wel- maar hun karaktertjes- laat jullie niet verleiden door schoonheid
ik ben er halfweg juni- x
Tuurlijk moet je niet alleen op het uiterlijk letten al wil ik wel zeggen dat mij man echt de mooiste man van heel Egypte is nog nooit zo mooie man gezien haha. Het eerste wat je opvalt is hun uiterlijk maar als je er even goed mee praat dan weet je ook gelijk wie die persoon is.
Ik hoop dat me mannetje snel naar me toe mag komen voorgoed we zijn in afwachting van de beslissing van het visum misschien horen we het binnenkort.
Ik vind Egyptenaren de mooiste mannen op aarde. Veel zijn super knap
maar zoals bij ieder mens op aarde heb je natuurlijk ook minder mooie ertussen zitten. Maar over het algemeen zijn Egyptenaren echte mannelijke schoonheden in vergelijking met mannen van westerse afkomst. Ik vind mijn vriend de mooiste jongen van heel Egypte. Zo knap als mijn Egyptsiche mannetje heb ik niet zien lopen. Zijn uiterlijk viel inderdaad het eerste op. Hij is 1,87 lang fijn gebouwd en hij heeft een prachtig koppie, mooie lange donkere wimpers en prachtige grote bruine Egyptische ogen, en mooie donkere krullen. Je kunt zien dat de moderne Egyptenaren echt afstammen van de oud Egyptische faraonische beschaving, die waren ook een en al met hun uiterlijk bezig. kijk maar naar de ijdelheid van de farao’s. Schoonheid zit in hun bloed en is al meer dan 4000 jaar lang aan de gang in Egypte.
En mijn vriend is superlief. Het is een schatje hij is sociaal en ondanks zijn prachtige uiterlijk totaal niet arrogant of eigenweis. We hebben heel goed contact samen.
ja, hij is echt heel mooi. Normaal overweegt donker meer hé, goed gedaan zou ik zeggen! Woont je man in Nederland of niet? of ben je nog aan het wachten op de goedkeuring? Je hebt het al ver gebracht zo, fantastisch. Ilse
Meisjes, ik wil toch nog es de raad geven ev zo’n samenlevingscontract af te sluiten ter plaatse bij een advocaat. ik kan daar bij helpen, als je wil. Als je aangedragen wordt door een buur van waar je woont, of jaloerse collega of zo, heeft je Egyptische vriend het zwaar te verduren, gevangenis en een slechte naam. het is niet bindend, zolang het niet bekrachtigd wordt in het consulaat.
Om te huwen met een Egyptenaar moet je geen moslim worden, maar het maakt het wel eenvoudiger, de rabi doet dan alle administratieve stappen in jouw plaats.
Ik ben regelmatig in Hurghada, laat weten hé meiden?
wat vluchten betreft, Brussel is te overwegen, met de trein is het behoorlijk haalbaar vanuit Amsterdam en je bent toch rustig op een trein en relaxed.
Egyptair is ook niet duur.:vak01:
ik vind ze niet zo knap in egypte- kijk es naar libanon ,das pas mooi volk/