'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Schei uit Dreetje, vanochtend hier op mijn werk ook. Komen ze allemaal met die trollies en allemaal die Kruidvatkaartjes in hun hand: " Kan ik de koffie ook bij jouw krijgen?" pppfffff… zolang we daar maar niet heengaan vind ik het goed…ahahahaha

1 like

Hahaha ja :slight_smile: En dan terug met oranje trollies, worden denk ik gratis uitgedeeld, want k heb er erg veel gezien.
Mochten er hier mensen naar de HH beurs gaan of zijn geweest, ik bedoel er niets verkeerds mee haha, tis alleen wel een komisch gezicht in de trein en af en toe stiekem een beetje vermoeiend :slight_smile:

ik ben ook voor low-budget al is dat heeeeel lastig op schiphol, daar is alles high budget! Ik vind het ook best spannend haha Schrijf hier nu bijna 2 jaar en hier veel kunnen delen, veel aan jullie gehad…en ook ruzie kunnen maken af en toe haha en nu een paar in het echt zien is toch grappig!

Huishoudbeurs, lijkt me vreselijk! ik heb nog wel even getwijfeld over de 9maandenbeurs, maar doordat het samen is gaan veel huisvrouwtypes n og even door met het verzamelen van gratis producten op de 9maandenbeurs! Dus ik bedankt…haha

Mensen, ik heb een vraag!

Ik zit in mijn eerste jaar toerisme- en recreatie management en ik zou in het kader van mijn studies in juli graag een baantje in het buitenland hebben voor een maand. Nu zou ik dit uiteraard graag in Egypte willen doen. Hebben jullie suggesties?? hotels, toeristische bedrijven waar ze ginder jobstudenten aannemen?

En ook… stageplaatsen, volgend jaar moet ik stage doen in het buitenland… iemand een idee waar er stageplaatsen vrij zijn in Egypte?

Alvast bedankt!

grtjs

Hallo Zonnetje, :zon02:
Toevallig zeg, mijn dochter doet deze studie ook. Jouw studie is in het engels?

@Zonnetje, is public relation in een hotel iets voor je? In de meeste hotels in de lobby heb je een aparte desk waar dames zitten die je wegwijs kunnen maken etc…Hoe noem je dat, gastvrouw?? Of schrijf Nederlandse bedrijven die daar gevestigd zijn… Offuh bij makelaars op hun kantoor, kan je een onderzoek doen over een nog op te zetten Senioren Resort met Golfbaan in Hurghada ofzo ahahaha…heb ik gedaan, maar dan op Bali. Helaas vond ik Bali veel leuker dan mijn onderzoek…:zon02:

1 like

Ga morgen stiekem wel een beetje met een gemengd gevoel, toen we dit aan het plannen waren was M nog helemaal ‘in the picture’, nu heb ik geen idee en is t misschien toch anders… maar goed, mag de pret zeker niet drukken :wink:

Ik kom om kw voor 11 aan dus ik sta denk k eerst ff binnen bij de draaideuren :slight_smile: (als ik weet waar k moet zijn)
Oh! Ik ben wel herkenbaar aan mn tas, gele band met ‘police line, do not cross’ that’s me! Ik kan even niets anders verzinnen, geen andere opvallende tas, jas, kind (he Suusje ;)) :smiley:

Heel veel plezier morgen op Schiphol!! >>>

:cheer:Het zal een gezellig boel worden, dat weet ik zeker. :cheer:

1 like

ik had ook graag willen komen want het lijkt me hartstikke leuk jullie in real life te ontmoeten, maar…ik kan dus niet. bij een volgende keer hou ik me aanbevolen hoor!

veel plezier met zn allen en goed reis voor Julie! (oeiii ben een beetje gezond jaloers)

1 like

Neen, In het Nederlands. Volgend jaar misschien voor 4 maanden naar Turkijke en dan krijg ik wel les in het Engels. Maar ondertussen heb ik met mezelf afgesproken toch minstens 1 keer per jaar Egypte te doen tot ik afgestudeerd ben. Haha! En ik dat vind ik de beste afspraak die ik tot nu toe al met mezelf gemaakt heb! :stuck_out_tongue:

Waar studeert je dochter dit? Ook in haar eerste jaar?

Dank je, Muchacha! Ik zal zeker eens polsen!

Suusieme… misschien weet jij ook iets waar ik terecht kan? Bij welke maatschappij heb jij je stage gedaan?

:zon02:Zonnetje, mijn dochter zit ook in het 1e jaar en doet ook Tourism, Recreation and Management maar dan in het engels! (in Diemen)

In ieder geval veel succes met je studie!!

1 like

hmmmm… All You Need Is Love nu op tv…
Zucht… ik mis 'm, ik wil ook een lief filmpje (in die bus)… Kan iemand dat regelen?? :smiley:

ik wil je wel een knuffel geven morgen haha en een reep chocola

Das toch net even anders hihi maar wel heel lief van je :smiley:

maar is moeilijk i understand kop op

1 like

Dreetje, morgen zijn we er om je te steunen, missxchien kan je wel stiekem met julie mee :-p en blijven bellen, keep faith

1 like

No worries, morgen ga ik het er niet teveel over hebben haha… Alleen maar over leuke dingen.

Hoei, Julie is alles gepakt? Ben je er klaar voor? :vak01:

je mag alles eruit gooien morgen hoor ik ben best wel zenuwachtig nu ik denk dat ik ook geen oog dicht doe ik had een paar weken geleden afgesproken met 2 stellen ned/egy en was daar ook zenuwachtig over en nadat ik ze zag was alles weg maar ook geen oog dicht gedaan en geen hap kreeg ik in mij keel af en toe kan ik mezelf wel wurgen waarom altijd die zenuwen.

Heel veel plezier morgen,en de dames die vliegen:damn ik ben jaloers!!!