Ik ken een geval waar er 2 maanden totale radiostilte was! N.b. na de geboorte van de baby!
Jeetje⦠en toen? Na die 2 maanden?
hihi wij spreken elkaar minstens 2x per dag ( ligt eraan of ik moet werken of niet) maarja wij zitten ook nog in de fase van elkaar net kennen en elkaar nog ontzettend lief vinden haha!
Toen ging het een tijdje āop en afā, contact kwam meestal maar van ƩƩn zijde (NL dus), nog op vakantie geweest naar Hrg en eind vorig jaar: definitief Finish!!!
Hoi Dreetje,
Je verhaal is ook voor mij herkenbaar hoor!
Volgens mij heeft dit alles te maken met het gegeven dat āwij vrouwenā als we niet opletten overal een betekenis aan koppelen.
Mooi voorbeeld vind ik nog altijd het vuilniszakken verhaal:
vrouw vraagt aan man (die op de bank ligt te zappen) of hij de vuilnis buiten wil zetten.
Jaja, dadelijk zegt de manā¦
Vrouw loopt zich inwendig op te vreten want a. dadelijk betekent dus* niet* NU en b. als hij de vuilniszak niet nu voor me buiten wil zetten zal hij wel niet meer van me houdenā¦en is er misschien iemand anders in het spelā¦etc etc
Conclusie:
voor een man is āeen vuilniszak buiten zettenā niet meer en niet minder dan āeen vuilniszak buitenzettenā.
voor een vrouw kan āeen vuilniszak buitenzettenā een graadmeter zijn voor de liefdeā¦
Tja, mannen komen nu eenmaal van Mars en vrouwen van Venusā¦het bewijs wordt keer op keer geleverdā¦hahaha
Groetjes
Pit:dag:
is in nederland
Jammer, ik kan er morgen niet bij zijn. Ik heb al een afspraak staan. In ieder geval veel plezier toegewenst allemaal!!
Dreetje, leuke fotoās, ik had ze nog niet eerder gezien. Hopelijk hoor je snel weer van hem.
Irm, ik ken op een ander forum wel iemand die net in Belgie woont met een Wael. Ik geloof niet dat ze hier op het forum zit.
hahaha ja rare kamelen allemaal mijn kameel is vandaag jarig en hij vind zich nu al heel oud leeftijd daar is ook heel anders hier ben je nog jong daar al oud en zal hij eigenlijk al 3/4 kinderen moeten hebben
wie kan er arabisch hier op het forum
:cheer: gefelicteerd hoor! lekker feestje vieren vandaag dus. en inderdaad, hier ben je zo jong zoals je je voelt ![]()
klein feestje hoor hij zal om 2.15 thuis zijn van school en zal onderweg taart halen hij is er nog niet dus zal de trein weer eens hebben gemist weer lekker op zijn arabisch of hij deed het expres kan ik zo de visite voorzien van koffie/thee zonder gebak hihi
Ja nu zijn we weer even oud maar ik ben 7 weken ouder ooohhh moet ik altijd maar horen dus ik zeg altijd maar ik ben ouder dus de baas ![]()
Ok check check dubbel check: morgen 11u Schiphol, uitgang NS bij de draaideuren, buiten.
Wie komen er? Camilla, Julie, Irm, Muchacha (je komt toch??), Suusje84 kom je ook? Lijkt me zo leuk met je kleine meid! Wie nog meer??
Clejo? Pit? Eshta? Marmah? Iedereen is welkom!
Hoi Dreetje,
Ik zal er niet bij zijn, het gaat me eenvoudig niet lukken.
Het idee om jullie te ontmoeten vind ik erg leuk dus mocht zich een nieuwe gelegenheid voordoen (in Nederland of in Egypte!) dan hou ik me zeker aanbevolen!
Groetjes
Wij komen gewoon, om 11 uur buiten bij de draaideuren! Dat irritanten geld kan me gestolen worden⦠kan iemand mij voor de zekerheid een mobielnr. sturen van iemand die gaat? Of moet ik die naar iemand sturen?
Camilla, gefeliciteerd met je man! Maak er een leuke dag van!
@ Dreetjeā¦ja ik kom :cheer:ā¦vind het spannend, heb het gevoel dat ik een date heb morgenā¦ahahahahahahaaā¦kriebels in mijn buikā¦ahahahaā¦
Leuk! ![]()
Iemand al een idee waar we daarna wat kunnen gaan drinken? Ben er niet heel erg bekend⦠Ben wel voor een beetje low-budget
maar we kijken welā¦
Julie,
Heb een goede en fijne tijd!:wereld:
Voor allemaal morgen op Schipholā¦heel veel plezier gewenst,
ik mag er vanuit gaan dat jullie op het forum komen melden hoe het is geweest, toch?
Groetjes
Naar de HUIshoudbeurs!!! lol2ā¦Geintjuhā¦
Hahaha inderdaad! Ik zie nu iedere dag aan het eind van de dag in de trein vrouwen die uitgebreide picknicks houden van alles gratis producten die ze hebben gekregen/gevonden lol2
Shokran voor de invite, maar ik kan niet komen! Fijne dag voor iedereen die wƩl gaat. :zon02: