'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

@Camilla…ja t/m 19 juni geldig, alleen de weekenden

@Zonnetje, handen om mee te voelen, bedoel je?lol2 Maaruh nooit op gelet, zal er volgende x op letten dan…ahaha

@ Zonnetje: mee eens hahaha check mn foto :wink: Enne… armen ook althans die van M, dikke spierballen haha :smiley: Helaas geen foto van, ben ik vergeten :smiley:

Haha!! Ja om mee te voelen ja :smiley:

Ja dat vind je hier zo niet eh, die mooie handen! Ginder hebben ze zo echt handen van te werken, njammie en spierballen (van te werken :p) njammie!
Volgende keer geen foto vergeten eh, Dreetje! On request! :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vind dat M ook mooie handen heeft grote, stevige handen en je weet wat ze zeggen he lol2lol2lol2lol2lol2

Een vriendin gaat het treinkaartje morgen bij kruidvat halen nu hopen dat ze niet uitverkocht zijn.

Haha ja Raks hoe moet het hier verder maar ja waren wel leuke beelden om te zien hahaha hopelijk vormen ze snel een regering.

Hahaha Camilla gaat dat niet over voeten? En daar houd ik dan maar wijselijk mijn mond over :smiley:

En ja Zonnetje mocht het er nog van komen dat ik weer een keer terug ga dan zal ik zeker een foto maken :slight_smile: Yum! Maar op het moment heb ik er niet zoveel vertrouwen in. M is gewoon weer verdwenen, al 1,5 week. Telefoon van vriend staat uit en ik weet niet meer wat ik er van moet denken. Eerlijk gezegd houd ik er wel rekening mee dat t over is of zo…

oohh nou nee ik dacht echt de handen en neus hahaha nou M heeft grote handen en neus maar geen grote voeten al vind ik het wel kamelen voeten lijken

Wel vervelend Dreetje 1,5 week is wel lang ppfff

Wat zoek je voor werk dan ik ben even nu huishoudhulp omdat in deze regio weinig leuke banen open zijn voor mij wat ik echt leuk vind en er zijn heel veel vacatures voor huishoudhulp en op zich betaald het goed en je kan je eigen uren bepalen en na 3 maanden krijg je vast contract.
Ik ben wel op zoek naar iets anders ik wil weer de verstandelijk gehandicapten zorg in alleen is hier minder vraag of je heb een auto nodig.

Wat zoek je voor werk dan ik ben even nu huishoudhulp omdat in deze regio weinig leuke banen open zijn voor mij wat ik echt leuk vind en er zijn heel veel vacatures voor huishoudhulp en op zich betaald het goed en je kan je eigen uren bepalen en na 3 maanden krijg je vast contract.
Ik ben wel op zoek naar iets anders ik wil weer de verstandelijk gehandicapten zorg in alleen is hier minder vraag of je heb een auto nodig.

Woehahaha ik moest bij M zn voeten steeds aan Shrek denken lol2 Geen idee waarom :slight_smile:

En ja 1,5 week is lang, is vaker gebeurd, maar dan was er vaak iets gebeurd met familie. Nu heb ik geen idee, kan familie zijn of zo maar ik weet het gewoon niet. Erg frustrerend. Werk bellen heeft ook geen zin want volgens mij zijn ze nog steeds gesloten en dan weten ze ook niets (dan is M nog bij familie).
Ik merk dat mijn energie een beetje opraakt… er is altijd wel wat. Laatste keer dat ik hem sprak hoopten we elkaar heel gauw te kunnen zien, we misten elkaar zo erg, M had het er moeilijk mee.
Maar nu weet ik niet meer wat ik nog kan doen… :frowning:

haha shrek voeten

Ja het zit je natuurlijk niet lekker 1,5 week en niet aan het werk dus zal je zeggen dat hij wel tijd heeft om even wat te laten horen toch ja vreemd.

Uhmm Dreetje, ik hoop voor jou dat je vermoedens niet bevestigd worden, maar als het toch zo moest zijn, dan weet je tenminste dat je alles hebt geprobeerd :wink:
Maar een smsje sturen kost echt niet veel moeite als je om iemand geeft, denk ik dan!
Ik wil je niet ongelukkig maken ofzo, maar bij mij was het ook altijd wel wat, waarom hij geen tijd voor mij had. Maar kijk gewoon wat de toekomst brengt.
Zit hij nog altijd in Marsa?

Ik hoop dat het goed komt, zodat ik zijn spierballen kan zien, haha :smiley:

Hij zit nu (denk ik nog steeds) in Hurghada bij familie. Werk is nog steeds in MA…
Tja, ik zie wel of hij weer opduikt, of zo, probeer het een beetje van me af te zetten… Heb me er al zo vaak druk om gemaakt. Pff…

Maar die spierballen mis ik natuurlijk wel :wink:

Ja een sms-je is niet veel werk en altijd dat gezeik geen beltegoed te hebben maar wel andere mensen contacteren dat had M ook hoor toen hij daar nog woonde ze beseffen het niet dat het fijn is om eens een keer te horen of alles nog goed gaat.
Maar de mensen waar ze het meest van houden moeten het ongelden.
En wat zonnetje zegt is het toch niets dan heb jij er alles aan gedaan.

Klopt.
Oh en over beltegoed zegt hij eigenlijk nooit wat. Gelukkig :slight_smile:
Pff… ben ook snipverkouden dus ik vind nu alles vermoeiend haha, ook teveel nadenken over M, in zijn woorden zou ik ‘very sick’ zijn haha… t blijft een man :wink:

Heb net toch zn werk maar gebeld, 1 maart gaan ze weer open, dat is op zich goed nieuws!
Ik moest ze even mailen (kon ze amper verstaan), dus heb ze gemaild dat ik me zorgen maak om M en of ze als ze m zien/horen m even willen vragen mij te contacten. Lekker desperate, but i dont care :slight_smile:

hoi hoi dames!!
ben weer van de partij!
was druk weekje jetair en had geen internet vandaar :s
wat lees ik hier van tiket bij kruidvat?? in belgie?? dan spoei ik mij daar straks ook om hoor!!

ben enorm aan het twijfelen om ff langer te blijven als dat weekje maar vertek 27 maart al en nog zoveel te doen ppffff :frowning:
wordt allemaal die stress even beu wel, dus hoop dat ik die in egypte ergens kan dumpen dat ik ervan kan genieten :stuck_out_tongue:

en dreetje, ik versta je frustraties zeker en vast!! was bij ons ook steeds een discussiepunt! en toen ik hem zei van ja dan trek je het u blijkbaar toch allemaal niet zoveel aan, sloeg ie in paniek en krijg ik extra veel aandacht!! maar 2 weken erna was het dan weer net hetzelfde :stuck_out_tongue:
dus denk dat dat eigen is aan die mannen zeker?? als camilla het ook had met M???
raaaaaaaaaaaaar volkje he da kamelenvolk =D
lol2

Maar hoorden jullie dan rustig 1,5/2 weken niets? Bij M gebeurd dat eigenlijk alleen als er iets gebeurd is, als hij mij normaal een week (of 5 dagen of zo) niet hoort (vanwege een telefoon die niet werkt of zo) maakt hij zich ernstig zorgen.
Naja ik probeer me er geen bal meer van aan te trekken, omdat t vaker is gebeurd en hij dan vanzelf wel weer opduikt, maar ondertussen slaan de twijfels af en toe hard toe. :cry: Jakkes…
Ach… nog 2 weken dan kan ik hem gaan stalken op zijn werk :slight_smile:

goh nee dat wisselde af, hoorde hem wel regelmatig, om de 3 dagen (voor mij hoefde dat absoluut niet meer te zijn) maar dan was het eens 2 weken aan een stuk sms’jes en dat ik zei ik HOOR je ook graag eens of al was het maar eens op msn een woordje meer wisselen…
en dat moest zo altijd even duidelijk gemaakt worden van zet uw hoofd es VAN uw werk en zet dat hoofd eens OP MIJ zo snap je lol2

ik vind trouwens niets terug op de site van kruidvat, is dat in belgie geldig?
voor dat treinticket he :stuck_out_tongue: